Mitä tarkottaa "thick thoe" ???
Jotain slangiahan toi on, mut tarkotetaanko sillä tosiaan paksua hutsua?
Muutenkin epävarmalle tytölle lähetellän tuollaisia viestejä.
Paksu ei mun mielestä ole, pituutta 178 ja painoa n. 65-66 ja liikkuu paljon.
Kommentit (15)
Kiitos. Tota pikkasen epäilinkin mutta tietty toivoin että olsin ollut väärässä.
Kiusaaminen näemmä jatkuu aina vaan.
Ap
www.urbandictionary.com/define.php?term=Thoe
a thoe is a combination of the words thot and hoe often used when you stutter or when a drunk person tries to insult you.
Kehoita kirjoittajaa hakeutumaan puheterapiaan kun ankyttaa noin pahasti.
Vierailija kirjoitti:
www.urbandictionary.com/define.php?term=Thoe
a thoe is a combination of the words thot and hoe often used when you stutter or when a drunk person tries to insult you.
Kehoita kirjoittajaa hakeutumaan puheterapiaan kun ankyttaa noin pahasti.
:)
Tyttö tuskin uskaltaa, mutta voisin kehottaa sanoon.
Ap
Thick on kylläkin tyhmä, yksinkertainen. Ei lihava, niinkun joku väitti.
Vierailija kirjoitti:
Thick on kylläkin tyhmä, yksinkertainen. Ei lihava, niinkun joku väitti.
THICK on muuten mm.
Paksu
Tiheä
Sakea
Samea
Ja englannista kai on kyse koko ajan
Nuorison käyttämänä sana "thick" tarkoittaa yleensä paksua. Kyse ei ole kuitenkaan haukkumasanasta, vaan ainakin nykyslangissa se on kohteliaisuus (ihanteena pyöreä perse).
Vierailija kirjoitti:
Nuorison käyttämänä sana "thick" tarkoittaa yleensä paksua. Kyse ei ole kuitenkaan haukkumasanasta, vaan ainakin nykyslangissa se on kohteliaisuus (ihanteena pyöreä perse).
Ai, tollasta en oo tiennytkään. Eli saattais olla jossain tilanteessa lehukin. Entäs se thoe lopussa? Lertoo onko kyseessä kehu vai haukku?
Ap
Tiheä varvas tuli ekana mieleen, sano se tyttärellesi, niin eipä tule turhaan pahamieli, päinvastoin, voi hihitellä niille idiooteille ;)
Vierailija kirjoitti:
Jotta afrikkalaisperäiset sietäisi itseään.
Thoe voi merkata myös though, "muuten." Useimmiten näen kirjoitusasua doe mutta suominuoriso nyt käyttää milloin mitäkin kirjoitusasua. Jos itse kehuisin jotain kaveria pilke silmäkulmassa sanoilla thicc thoe, tarkoittaisin "damn, näytät kyllä muuten tosi hyvältä." Riippuu ihan totaalisesti kontekstista onko tuo haukku vai kehu. Kysäise tytöltä, että onko joku kiusaaminen tai ilkeily vielä jatkunut? Minkä ikäinen kyseessä? Itse olisin teininä arvostanut, jos äiti olisi tajunnut kiusaamistilanteen ja puhunut siitä kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Thoe voi merkata myös though, "muuten." Useimmiten näen kirjoitusasua doe mutta suominuoriso nyt käyttää milloin mitäkin kirjoitusasua. Jos itse kehuisin jotain kaveria pilke silmäkulmassa sanoilla thicc thoe, tarkoittaisin "damn, näytät kyllä muuten tosi hyvältä." Riippuu ihan totaalisesti kontekstista onko tuo haukku vai kehu. Kysäise tytöltä, että onko joku kiusaaminen tai ilkeily vielä jatkunut? Minkä ikäinen kyseessä? Itse olisin teininä arvostanut, jos äiti olisi tajunnut kiusaamistilanteen ja puhunut siitä kanssani.
Paneudu tarkemmin englannin opiskeluun jos mielestasi tuossa oli jotain jarkea.
Bassackwards baloney.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta afrikkalaisperäiset sietäisi itseään.
Yritätsä sanoo että slangi ilmaus on afrikkalaisperäsiltä lähteny vai alottajan lapsen olevan afrikkalaisperänen?
Tarkoitetaan thick on paksu. Esim Kim Kardashianin persaus ja reidet on thick. Thoe/thot on kumpikin ho roa meinaavia.