en pysty lähtemään työmatkalle, en uskalla
ja juu olen yli 30v ja tarvitsen hoitoa ja sitä jos saankin. Miten pääsen tästä jännityksestä ja kauhusta yli.
Kommentit (24)
Älä luovuta!
Jos on oikein vaikea hetki, niin ajattele, että olet ainakin hengissä.
Palkitse itsesi reissun jälkeen!
Jostain muustahan se ahdistus tulee oikeasti. Itselle tuttu tunne. Joskus selviän siitä, kun sanon mielessäni "anna tulla vaan" . Otan vastaan paniikin ja tunnustelen sitä. Se ei tietysti toimi siinä vaiheessa kun aivot ei enää toimi. 35 vuotta alkuelämästä meni ilman paniikkia. En voinut käsittää miten jotkut käyttäytyvät järjettömästi joissakin tilanteissa. Nyt olen itse pahimmasta päästä. Pikkuisen vaikea neuvoa toista tässä tilanteessa. Et ainakaan ole yksin ongelman kanssa.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 18:26"]
no en pysty siivoushommia tekemään koska käsieni iho on niin atooppinen että se ei kertakaikkiaan kestäisi ja mäkkärissä kävisi varmasti sama ongelma.
Olen hyvä työntekijä, huippu sellainen, mut on siis tultu kotoa hakemaan tähän työhön, mutta silloin en tiennyt matkustamisesta enkä yöpymisistä vaan tein perus konttori hommaa ja minusta pidettii.
En pelkää esiintymistä, sitä teen mielelläni. Pelkään vieraassa paikassa nukkumista ja yksin olemista vieraassa paikassa. Saattaa kuulostaa hullulta mutta näin nyt vain on.
ap
[/quote]
Voisiko joku ystäväsi lähteä mukaan? Omalla kustannuksellaan tietysti.