Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies/naistyyppi on teidän guilty pleasure?

Vierailija
18.08.2020 |

Eli mies/naistyyppi, joka värisyttää, mutta ehdottomasti SALAA?

Kommentit (215)

Vierailija
181/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

David Lee Roth vuosilta 1978-1984. Joissain fantasioissa myös vanhempana herrasmiehenä. Mutta nuori Diamond Dave, ai mikä kauhea hutsu ja ehkä juuri siksi guilty pleasure!

Vierailija
182/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs ja hauska mies.

Nuori viriili kolli, jolla kivikovaa tarjolla, joka jaksaa pann*a koko yön. Mies joka rynkyttää kovaa.

Mies joka on isokokoinen ja minä pieni (olen 148 cm pitkä ja pienikokoinen)

salaista ikäsi vuoksi? Millsinen on "ei-salainen" mieltymyksesi eli se, joka on yksityinen, mutta jota et häpeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

guilty pleasure hahahahah kirjoitti:

guilty pleasure sulla on housuissas,miks sotket kieliä,typerää!guilty pleasure?

Tarkoittaa, että ihminen häpeää fantasiaansa. -eri

Vierailija
184/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olisi lumberjack tyyppi, tumma ja parrakas jostain villistä luonnosta, Kanadasta tai Alaskasta. Ihan eri tyyppiä kuin oma toimistotöitä tekevä mieheni tai kukaan exäni. Lisäksi jotenkin eksoottinen koska Suomessa ei sellaisia niin näe.

Minun mieheni on tuota tyyppiä ja ihan oikeasti metsien mies, ei mikään metsuriseksuaali.

Meikäläisen Guilty Pleasure on sitten Hercule Poirot. Joo-o, olen oikesti nähnyt sopimattomia unia David Suchetin Hercule Poirotista.

Olen aika varma, että voitin. Vaikkei tämä ole kilpailu, voitin silti.

Vierailija
185/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kliseiden klise, eli älykäs, kohtelias ja välittävä (tummahiuksinen nuorehko) mies josta huokuu jokin surumielinen synkkyys. Tämän surumielisyyden syyksi paljastuu traaginen menneisyys ja tietenkin minä saan parantaa tuon ihanan miehen rakkaudellani.

Tosielämässähän tuollaiset henkilöt ovat usein ongelmakimppuja, jotka imevät läheisistään kaiken minkä irti saavat, eikä tämmöinen houkuta laisinkaan. Ylipäätään ei kiinnosta mikään korjaaminen, olen onnellinen tasapainoisen mieheni kanssa. Tuollaisia henkilöhahmoja on kiva kuolata erilaisissa fiktioissa.

Apua, tämä on just sellainen miestyyppi, jonka kanssa aina nuorena tyttönä päädyin suhteisiin, ja voin vakuuttaa että se on JUST tuollaista. Ei enää koskaan.

Tykkäättekö (sinä ja lainaamasi) Miki Liukkosesta? Vai onko liian outo?

Olisin minä nuorena tyttönä ihastunut varmaan Mikiinkin, vaikka ehkä hän on vähän siinä rajoilla, että onko jo liian omituinen. Näin aikuisena naisena ei missään tapauksessa.

Olen siis tuo tämän kaltaisissa suhteissa jo traumatisoitunut :D

Vierailija
186/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs rovasti. Sellainen ainakin 60v, laiha mitätön harmaa mies. Uskossaan väkevä. Ainoa tuntemani pappi joka aivan ehdottoman varmasti uskoo kaiken mitä sanoo.

Ihan aidosti hävettää tunnustaa, että niin haluaisin sen syyllistyvän aviorikokseen kanssani. Jos voisin sen suorittaa vaarantamatta omaa avioliittoa. Istun kirkonpenkissä, tapitan saarnastuolissa saarnaavaa pappia ja yritän noitua sen mieleen säädyttömiä mielikuvia itsestäni.

Minulla on aina ollut näitä fantasioita, joissa joku munkki tai temppeliherra tai avioliitossa elävä pappi joutuu kamppailemaan vakaumuksensa ja minuun kohdistuvan himon välillä ja tietysti häviää himolle.

Minua ei yhtään hävetä esineellistää miehen kavereita tai työpaikan nuoria miehiä, mutta tämä pappijuttu... Hävettää.

N40

Vierailija
187/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokkari/emo tyyliset miehet niissä on sitä jotakin 😈💞

Vierailija
188/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kliseiden klise, eli älykäs, kohtelias ja välittävä (tummahiuksinen nuorehko) mies josta huokuu jokin surumielinen synkkyys. Tämän surumielisyyden syyksi paljastuu traaginen menneisyys ja tietenkin minä saan parantaa tuon ihanan miehen rakkaudellani.

Tosielämässähän tuollaiset henkilöt ovat usein ongelmakimppuja, jotka imevät läheisistään kaiken minkä irti saavat, eikä tämmöinen houkuta laisinkaan. Ylipäätään ei kiinnosta mikään korjaaminen, olen onnellinen tasapainoisen mieheni kanssa. Tuollaisia henkilöhahmoja on kiva kuolata erilaisissa fiktioissa.

Apua, tämä on just sellainen miestyyppi, jonka kanssa aina nuorena tyttönä päädyin suhteisiin, ja voin vakuuttaa että se on JUST tuollaista. Ei enää koskaan.

Tykkäättekö (sinä ja lainaamasi) Miki Liukkosesta? Vai onko liian outo?

Miki Liukkonen ei istu siihen mitä minä "haen". Minun tyypilläni ei holtitonta käyttäytymistä, provosointia tai päihde- ja mt-ongelmia. Tykkään hahmoista/henkilöistä, jotka ovat joutuneet kantamaan liian isoa vastuuta, laittamaan oman hyvinvointinsa sivuun huolehtiakseen muista ja olleet silti aina käytökseltään hillittyjä ja asiallisia. Mikäli he väsyvät taakkansa alla, he hajoilevat yksin ja rikkonaisuutensa peittäen.

Puhutaan siis melko tavallisesta sankarihahmosta, mutta ei siinä perinteisimmässä muodossa. Usein tällaisia on fiktiossa sivuhahmojen roolissa, anti-sankereina. Eli kuten sanoin, kliseillä ratsastetaan.

T. Tuo alkuperäinen

Vierailija
189/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pitkä ja komea kolmiosaisessa puvussa oleva pankkiirin tai lakimiehen näköinen mies. Siististi leikatut hiukset ja ilman partaa. Jos tuon sanoisi ääneen, niin kaikki haukkuisi gold diggeriksi ym. Mutta mies hyvin istuvassa puvussa on vaan hitsin seksikäs ja miehekäs. Vaikka ei olisi tilillä penniäkään rahaa. Niin ja monet italialaiset miehet.

Virallisesti sanon kaikille, että tykkään poikamaisista miehistä. Vaikka oikeasti guilty pleasure on kunnon pukumies.

Vierailija
190/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

David Lee Roth vuosilta 1978-1984. Joissain fantasioissa myös vanhempana herrasmiehenä. Mutta nuori Diamond Dave, ai mikä kauhea hutsu ja ehkä juuri siksi guilty pleasure!

Mahtavaa. Koskaan ei ole omaan korvaan sana hutsu adjektiivina käytettynä osunut niin hyvin, kuin kuvaamaan nuorta Diamond Davea. Kiitos!

Vierailija
191/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brandy Talore ja saisin hieroa niitä isoja rintoja öljyllä. Isot nännit nöpöttäen pyytäisi minua hieman näppäilemään nännejään ja lipaisemaan kielellä. Kyllä kiitos !

Vierailija
192/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot*ssiset blondit, sellaiset viimeisen päälle stereotyyppisen p*rnotähtimäiset

Vierailija
193/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat äijät, jotka oikeasti vain esittävät kovaa.

Vierailija
194/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen sillä silmällä ohimennen ihan tavallisia rakennusmiehiä työssänsä. Ovat jotenkin tavallisia ja huomaamattomia, mutta lähes kaikilla on hyvä perse! Poliiseillakin on hyvä perse siinä työpuvussa. Pelastushenkilökunnallakin on hyvät perseet. Puolustusvoimillakin on hyvät perseet. Jotenkin ne työvaatteet korostaa hyvää persettä.

Vierailija
195/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselen sillä silmällä ohimennen ihan tavallisia rakennusmiehiä työssänsä. Ovat jotenkin tavallisia ja huomaamattomia, mutta lähes kaikilla on hyvä perse! Poliiseillakin on hyvä perse siinä työpuvussa. Pelastushenkilökunnallakin on hyvät perseet. Puolustusvoimillakin on hyvät perseet. Jotenkin ne työvaatteet korostaa hyvää persettä.

Puolustusvoimilla hyvä perseet...?

Vierailija
196/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen, jonka tulee tiirailtua rakennusmiehiä. Ovat usein jotenkin raamikkaita ja ryhdikkäitä.

Vierailija
197/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolustusvoimilla hyvä perseet...?

On hyvät perseet. Valtiolla on hyvät perseet.

Vierailija
198/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja hoikka nuori mies sytyttää. Jäntevä/laiha/hoikka mieluummin kuin lihaksikas.

Vierailija
199/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa keneltä ja miksi? Mitä minun naismakuni muille kuuluu?

Vierailija
200/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen, jonka tulee tiirailtua rakennusmiehiä. Ovat usein jotenkin raamikkaita ja ryhdikkäitä.

Jotenkin tuntuu, etteivät he aavista olevansa haluttavia. Sellaisia perusmiehiä, mutta auta armias kun niitä lounasruokalaan tupsahtaa lauma syömään arkena 🤩

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi