Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies/naistyyppi on teidän guilty pleasure?

Vierailija
18.08.2020 |

Eli mies/naistyyppi, joka värisyttää, mutta ehdottomasti SALAA?

Kommentit (215)

Vierailija
161/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

guilty pleasure sulla on housuissas,miks sotket kieliä,typerää!guilty pleasure?

Vierailija
162/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spartacuksen miesnäyttelijöiden tyyppiset. Erityisesti Spartacus ja Agron aiheuttavat kylmiä väreitä. En halua tätä tunnustaa, koska ovat kuitenkin jäätävässä tikissä, ruskettuneita ja öljyttyjä, en haluaisi, että kenellekään tapailemalleni miehelle tulee alemmuuskompleksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spartacuksen miesnäyttelijöiden tyyppiset. Erityisesti Spartacus ja Agron aiheuttavat kylmiä väreitä. En halua tätä tunnustaa, koska ovat kuitenkin jäätävässä tikissä, ruskettuneita ja öljyttyjä, en haluaisi, että kenellekään tapailemalleni miehelle tulee alemmuuskompleksia.

Tirsk, ja puhun sitten 2000-luvun sarjasta Spartacus, en siitä jostain 1960-luvun elokuvasta😂🤭

Vierailija
164/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M38V kirjoitti:

Naapurintyttö tai oikeammin nainen nykyään kun itsekin olen jo lähes nelikymppinen. Oleellista on se, että on normaalipainoinen, tukka vähän sekaisin, ilman meikkiä, puska ajamatta ja söpösti vähän selluliittia takapuolessa, mutta vain mausteena vähän eikä mitään isoa määrää rasvaa kehossa.

Se tietynlainen epätäydellisyys / ihmisyys kiihottaa, mutta en minä tuota missään tunnustaisi.

Mikä ihme tuossa on niin häpeällistä ettet voisi sitä ”koskaan tunnustaa”? Sinua kiihottaa siis tuikitavallinen nainen.

Ajatelkaapa hetki sitä, että tänä Instagram-aikakautena on kuin joku häpeällinen fetissi tai ”guilty pleasure” kiihottua tavallisesta naisesta. Ei siis edes mistään tuhatkiloisesta lyttynaamasta, vaan normaalipainoisesta naisesta joka ei vaan ole pyntätty somebeibi….

Huolestuttavaa.

Vierailija
165/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kliseiden klise, eli älykäs, kohtelias ja välittävä (tummahiuksinen nuorehko) mies josta huokuu jokin surumielinen synkkyys. Tämän surumielisyyden syyksi paljastuu traaginen menneisyys ja tietenkin minä saan parantaa tuon ihanan miehen rakkaudellani.

Tosielämässähän tuollaiset henkilöt ovat usein ongelmakimppuja, jotka imevät läheisistään kaiken minkä irti saavat, eikä tämmöinen houkuta laisinkaan. Ylipäätään ei kiinnosta mikään korjaaminen, olen onnellinen tasapainoisen mieheni kanssa. Tuollaisia henkilöhahmoja on kiva kuolata erilaisissa fiktioissa.

Vierailija
166/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Agron, ei luoja!!! Katsoin niitä taistelu- ja h o m o s t e l u kohtauksia syke tapissa. Ja olen siis heteronainen :D

Vierailija
167/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Agron, ei luoja!!! Katsoin niitä taistelu- ja h o m o s t e l u kohtauksia syke tapissa. Ja olen siis heteronainen :D

Joo älä! Olen ne katsonut uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja joka kerta syke nousee ja olo kuumenee! Minä myös heteronainen:D

Vierailija
168/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen yleisen kauneuskäsityksen mukaan vähän jopa ruma, parrakas ja muutenkin karvainen iso mies. Mielellään vielä +50v.

m

Vierailija
169/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kliseiden klise, eli älykäs, kohtelias ja välittävä (tummahiuksinen nuorehko) mies josta huokuu jokin surumielinen synkkyys. Tämän surumielisyyden syyksi paljastuu traaginen menneisyys ja tietenkin minä saan parantaa tuon ihanan miehen rakkaudellani.

Tosielämässähän tuollaiset henkilöt ovat usein ongelmakimppuja, jotka imevät läheisistään kaiken minkä irti saavat, eikä tämmöinen houkuta laisinkaan. Ylipäätään ei kiinnosta mikään korjaaminen, olen onnellinen tasapainoisen mieheni kanssa. Tuollaisia henkilöhahmoja on kiva kuolata erilaisissa fiktioissa.

Apua, tämä on just sellainen miestyyppi, jonka kanssa aina nuorena tyttönä päädyin suhteisiin, ja voin vakuuttaa että se on JUST tuollaista. Ei enää koskaan.

Vierailija
170/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-50 vuotiaat miesopettajat. Ihme fiksaatio ollut jo, kun olin yläasteella. Nyt olen jo kohta kolmekymppinen nainen. Varmaan se aktoriteettiasema viehättää. :D

Vierailija
171/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taru Sormusten Herrasta ja siinä Viggo Mortensenin Aragorn sekä Viimeisen Mohikaanin Daniel Day-LEwis puoli-intiaanina. Rosoinen pitkätukkasankari juoksee ja ratsastaa sateesta, kurasta ja myrskystä välittämättä luoteja väistellen pelastamassa hyviksiä pahiksilta.

Olen 51v. Miten säälittävää.

Vierailija
172/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M38V kirjoitti:

Naapurintyttö tai oikeammin nainen nykyään kun itsekin olen jo lähes nelikymppinen. Oleellista on se, että on normaalipainoinen, tukka vähän sekaisin, ilman meikkiä, puska ajamatta ja söpösti vähän selluliittia takapuolessa, mutta vain mausteena vähän eikä mitään isoa määrää rasvaa kehossa.

Se tietynlainen epätäydellisyys / ihmisyys kiihottaa, mutta en minä tuota missään tunnustaisi.

Mikä ihme tuossa on niin häpeällistä ettet voisi sitä ”koskaan tunnustaa”? Sinua kiihottaa siis tuikitavallinen nainen.

Niinpä, ja naisen ainoat "viat" ovat meikittömyys ja sheivaamattomuus.

Vierailija
173/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pieni ja petiitti 18-vuotias "emo" tyttö suoraan vuodelta 2004. Eli tyyliin 150-senttinen ja luonnonlaiha. Se oli siis sitä aikaa kun emo-tyyli oli iso juttu.

27-vuotias Cindy Crawford.

Nuorena miehenä olisini antanut kaikkeni jos olisin oppinut seksin salat vanhemmalta Anne Kukkohovin näköiseltä naiselta. Entiset missit ja mallit ovat todella usein vielä kauniita 45-vuotiaina. Jotenkin oletin että vanhempia naisia kiinnostaisi mies vain nuoruuden takia, en oikein ymmärtänyt että ei ole sama juttu kun meidän miesten preferenssit.

Valta-positiossa oleva kaunis nainen. Mielellään vanhempi. Sanna Marin on paras esimerkki tästä. Voisin jopa fanittaa Demareita vain sen takia että pääsisi avustajaksi rouva pääministerille. Antaisin hänelle avoimet kädet tehdä ihan mitä hän haluaa kanssani. En ole koskaan ymmärtänyt mikä on niin negatiivista valta-positioissa (esimerkiksi asema ja ikä), sehän on vain kiihottavaa. Yläaste ikäisenä minua kiinnosti eniten noin 25 - 35 vuotiaat vanhemmat naiset, varsinkin yksi sijaisopettaja sai kyllä nuoren miehen pään sekaisin. Harmi että nykyään mielletään näitä valta-juttuja automaattisesti hyväksikäytöksi ilman että otetaan huomioon yksilön omat seksuaaliset preferenssit.

Vierailija
174/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori lätkän-tai fudiksenpelaaja. Klassisen komea kiiltokuva, jolla lihaksikas selkä ja jäntevät pakarat. Ei tarvi olla paljoa älyä päässä, kunhan on miehekkäät otteet.

Vierailija
175/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori lätkän-tai fudiksenpelaaja. Klassisen komea kiiltokuva, jolla lihaksikas selkä ja jäntevät pakarat. Ei tarvi olla paljoa älyä päässä, kunhan on miehekkäät otteet.

Kelpaisi hyvinkin....

N45

Vierailija
176/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset urheilijapoika-fuckboyt.

Vierailija
177/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-12v

Vierailija
178/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

174 jatkaa vielä: täytyisi myös pitää kainalossa ja tietää milloin olla hellä, milloin jämpti. Kunnon sikspäkki.. Leveät hartiat..

Vierailija
179/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, tämä on just sellainen miestyyppi, jonka kanssa aina nuorena tyttönä päädyin suhteisiin, ja voin vakuuttaa että se on JUST tuollaista. Ei enää koskaan.

Tykkäättekö (sinä ja lainaamasi) Miki Liukkosesta? Vai onko liian outo?

Vierailija
180/215 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jason momoa game of thronessa. Ai, että tykkäisin, jos mies olisi samanlainen luolamies. Tätä en tosin tunnusta ikinä ja pidemmän päälle olisi varmaan ehkä jopa turn off.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme