Aloitan kohta siivoamaan! Kuka kannustaa tätä av-mammaa?
Täytyy tehdä seuraavat asiat kunhan saan juotua kahvini ja syötyä leipäni loppuun:
-nostaa tavarat lattioilta
-imuroitava
-pestävä lattiat
-pyyhittävä pölyt
-pestävä ikkunat
Mitä luulette selviänkö? Vai liimaudunko _taas_ av:lle?
Olen aika laiska. Mutta nyt ei ole siivottu aikoihin joten on pakko!
Tavarat mitkä lojuvat lattialla on lähinnä sohvatyynyjä mitä lapset on heitellyt ja lasten huoneissa leluja lattialla. Muuten koti on ok. Paitsi kirjahyllyissä ym on pölyä, lattioilla vähän muruja ja hiuksia tms ja lattioita ei ole pesty moneen kuukauteen. Jossain kohtaa oli tahmaista, siihen on varmaan kaatunut jotain mehua tms pisara tai pari. En tiedä. Mutta kohta tästä nousen, vähän kahvia vielä jäljellä! Kun saan tehtyä yhden ranskalaisen viivan tulen kertomaan mitä tein!
Kommentit (35)
Päivitystä, mielenmuutos ohitin olohuoneen ja siivoan liinavaatekaappia.
Tein löytöjä. Sellainen sotku ettei sieltä mitään löytänyt. Heitin kaapin sisällöt sängynpäälle, pyyhin kaapit ja järstelyä ja paikoilleen laittoa. Vielä kesken.
Söin myös lounaan.
Nyt jatkamaan
MimMim
Mp3-löytyi, mutta nyt olen tuhlannut aikaa etsien siihen musiikkia :D kävin pesutuvassa pesemässä petivaatteita ja peitot, nyt kuivuvat ulkona narulla. Pitäisi katsoa illan ruokaresepti läpi, pah, jospa vähän selaan uutisia vielä :D
num 11
Ei kuulu Kaikuranta tänne. Raahasin läppärin keittiöön ja kuuntelen Areenalta ohjelmia, kun tiskaan. Tulin koneelle vaihtamaan uuden ohjelman. Puolen tunnin ohjelma ei ihan riittänyt tiskivuoren selvittämiseen.
Tulee pidettyä kunnon työvauhti yllä, kun yritän saada tehtävän valmiiksi ennen ohjelman loppua.
Manna
Tein ruokaa! Lapset syö, minä syön kohta jotain jos jää. Haluan ensin istahtaa hetken av:lla! Vein roskatkin ulos ja pesin yhden koneellisen pyykkiä ja ripustin ne kuivamaan parvekkeelle. Kohta siivoan keittiön kokkauksen jäljiltä, syön vähän jotain ja aloitan lattianpesun tai ikkunanpesun. Katsotaan kumpi motivoi sillä hetkellä enemmän! Samalla kun pesen ikkunoita kastelen ja huollan myös huonekasvit, sillä ne ovat ikkunalaudoilla.
ap
Kannattaa ensin pestä ikkunat kun tulee roiskeita kuitenkin ja lopuksi sitten lattia.
ohis
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 14:26"]
Tein ruokaa! Lapset syö, minä syön kohta jotain jos jää. Haluan ensin istahtaa hetken av:lla! Vein roskatkin ulos ja pesin yhden koneellisen pyykkiä ja ripustin ne kuivamaan parvekkeelle. Kohta siivoan keittiön kokkauksen jäljiltä, syön vähän jotain ja aloitan lattianpesun tai ikkunanpesun. Katsotaan kumpi motivoi sillä hetkellä enemmän! Samalla kun pesen ikkunoita kastelen ja huollan myös huonekasvit, sillä ne ovat ikkunalaudoilla.
ap
[/quote]
Tiskit tiskattu. Toimin myös haavamestarina lapselleni ja istahdin juomaan mukillisen mehua. Silti hiki virtaa vieläkin. Seuraavaksi käyn keittiön kaappien kimppuun. Kaksi yläkaappia tarvitsee kunnon käsittelyn. Manna
Oho istun tässä edelleen. T.num 11, mp3-soittimessa ei olekaan paristoa...
Okei pesen ensin ikkunat! Syön tässä vielä vähän salaattia. Kohta nousen!
ap
Käyn vielä vessassa ja sitten aloitan ikkunan pesun! Kyllä se tästä!
t. ap
Lisää sotkua. Olin heittämässä yhtä kuollutta ruukkukasvia roskiin, ja tietenkin mullat levisivät lattialle ja lipaston päälle ja piti kaivaa imuri esille. Lipasto pääsee käsittelyyn seuraavaksi niin yltä kuin sisältäkin. Uusi radio-ohjelma koneelle.
Manna
Minä täällä. Yritän väistää tuota olohuonetta koska se on pahin.
Yritän jaksaa...
MimMim
Keittiö kunnossa. En jaksa enempää.
Tästä jatkan huomenna. (Olohuone, saunan siivoamisesta en uskalla vielä haaveillakaan)
Manna
Loppusuoralla ollaan.
Konnat polskii puhtaassa uudelleen sisustetussa altaassa. Se käyki kuntoilusta tuo altaan pesu, kun ensin kantaa ämpäritolkulla vettä pois, sitten vie kivet pesuun, jonka jälkeen nuo uudet sai sovittaa noin viisi kertaa altaaseen että ne sai tukevasti, sen jälkeen täyttö sellaiset 20 ämpärillistä vettä. Näinä päivinä myös vessa ja sauna vaatii pesun. Mutta enää matot lattiaan. Nälkäkin jo on.
Konna
Ap on imuroinut! Ihan sänkyjen ja hyllyjen, sohvien alta myös! Ja mattojen alta. Eli huolellisesti! Nyt hiki valuu ja saan istahtaa 10 min ja sitten alan valmistamaan päivällistä!
Ruokailun jälkeen pesen ikkunat ja lattiat ja pyyhin pölyt!
Olen tehnyt puolet jo ja olen ylpeä itsestäni :)
Tsemppiä kaikille!!!!!!
ap