Voiko yhteistyökykyisen pojan kanssa käydä missä vain parturissa?
Vai käykö kaikki ihmiset jossain erikois-autoistuin-leikkipaikka-partureissa? Kyseessä vajaa viisivuotias rauhallinen poika. Ja pitääkö partureille yleensä varata ajat vai saako sinne vain kävellä ja kysyä leikkausta lapselle?
T: äiti ihan pihalla
Kommentit (5)
Missä tollasia "erikois-autoistuin-leikkipaikka-partureita" oikein on? Ikinä en ole nähnytkään ja lapsen hiustenleikkuun lopetin, kun lapsi oli n. 2v (ja parempi näin, taitavammat hoitakoot homman).
Eli siis joo voi.
Kiitos tiedosta :). Tällä lapsella on sen verran armollinen hiuslaatu ja kihartuvaa tukka, että tähän asti olen pärjäillyt itse kotona leikellen vähän sieltä täältä. Nyt sitten kesän jäljiltä ekaa kertaa oikeaan parturiin. Löysinkin lähiseudulta hakupalvelulla yhden parturin, jonka kommenteissa joku asiakas kertoi että taitaa olla ainoa paikka mihin voi kävellä sisään ja saa yleensä nopeasti palvelua. Eli muut taitaa täällä olla sitten enempi ajanvarauksella operoivia.
Turun seudulla ollaan ja joitakin sellaisia paikkoja, missä selvästi on panostettu lapsiasiakkaisiin, on osunut silmään. Mutta ehkä olisin vähän miettimällä tajunnut että olen itsekin monessa paikassa nähnyt kuitenkin hinnastossa myös sen lapset-kohdan...
t. ap :)
Miksi et vain vie omalle kampaajallesi? Eihän sun lapsi ole enää edes kovin pieni? Mun lapset ovat olleet 1-vuotiaista kampaajalla, käyttäytyvät todella hyvin ja ovat tietty tottuneitakin. Ja paksu tukka on niin paljon paremman näköinen, kun on leikattu kunnolla.
Ei mulla ole omaa kampaajaakaan. Käyn mistä satun ajan saamaan silloin tällöin, harvoin.
Käytiin parturilla ja ihan hyvin meni. Lapsi istui kärsivällisesti vaikkakin ilmeet oli erittäin kärsiviä välillä :). Otsatukasta tuli vähän turhan lyhyt, hassun näköinen kuivuttuaan ja asetuttuaan, mutta onpa ainakin taas vähän kasvun varaa. Kiitos neuvoista aaveelle!
Me ollaan käyty alusta asti ihan tavallisissa partureissa missä ei ole mitään erikoisjuttuja lapsille (poislukien koroke tavalliseen parturin tuoliin). Olen kyllä varannut aina ajan etukäteen mutta paljonhan ihmiset poikkeavatkin kysymään pääsisikö heti samantien hiustenleikkaukseen, joskus se sopii ja joskus ei.