Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihtaamiselle piste, seksiä joka päivä, parisuhde voi hyvin

Vierailija
27.08.2013 |

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2013082617413603_lz.shtml

Naisen haaste ongelmien ratkomiseksi: Seksiä joka päivä vuoden ajan

Maanantai 26.8.2013 klo 22.58

Huffington Post -lehden bloggaaja kertoi videohaastattelussa, kuinka hänen itselleen ja miehelleen asettama haaste lopulta onnistui ja mitä vaikutuksia sillä oli.

Bloggaaja Brittany Gibbons halusi kokeilla säännöllinen seksin vaikutuksia. Hän julisti blogissaan haastavansa itsensä ja aviomiehensä harrastamaan seksiä joka päivä vuoden ajan.

Huffington Post tenttasi Gibbonsia videohaastattelussa haasteen onnistumisesta.

- Minulla on ollut ongelmia itsetunnon ja läheisyyteen liittyvissä asioissa, Gibbons tunnusti haastattelussa.

Hän kertoo, että halusi haasteellaan testata seksin vaikutuksia muun muassa näihin ongelmiin.

- Ainakin näytät terveeltä ja hehkuvalta, Huffington Post -lehden toimittaja kehui Gibbonsia.

Nainen sanoo, ettei hasteen suorittaminen ollut täysin vaivatonta.

- Haastellista oli sitoutua tähän vuodeksi. Lisäksi ajan järjestäminen oli haastavaa, meillä on pieniä lapsia. Ja sen lisäksi, että olin epävarma vartalostani, olin myös todella väsynyt, hän listaa.

- En myöskään halunnut, että projektista tulisi yksi velvollisuus lisää.

Brittany Gibbons löysi uudenlaisia näkökulmia läheisyydestä.

- Tajusin, että se aika oli meidän yhteistä aikaamme, eikä pelkästään vanhempina, hän totesi.

Projekti vaikutti onnistuneelta. Gibbons huomasi ruumiinkuvansa ja itsetuntonsa vahvistuvan, kun läheisyys aviomiehen kanssa oli lisääntynyt huomattavasti.

Gibbons totesi, että kun hän miehensä tekojen johdosta alkoi tuntea olonsa paremmaksi, se hyödytti koko parisuhdetta.

IL

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä kävisi, mutta mun mies ei halua mun kanssa seksiä kuin ehkä kerran kuussa. Jos teen aloitteen, sillä ei seiso.

Vierailija
22/25 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 11:12"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 11:08"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 10:57"]

Mua ihmetyttää, missä välissä edes ehtisi harrastamaan seksiä joka päivä.

[/quote]

Meillä on yhteistä kahdenkeskistä aikaa sellainen 3-6 tuntia joka päivä. Kyllä siihen väliin ainakin joku pikapano mahtuu. Mitä järkeä ylipäätään seurustella, jos ei koskaan ehdi olla toisen kanssa ja tehdä yhteisiä juttuja ihan vain kahdestaan?

[/quote]

Luuletko, että jos teillä on, niin kaikilla muillakin on? Oletko kuullut vuorotöistä tai työmatkoista?

[/quote]

En luule, mutta ihmettelen kyllä, miksi ihmiset tyytyvät tällaisiin järjestelyihin, joilla on enää hyvin vähän tekemistä seurustelun kanssa. Toisen osaksi jää lähinnä asumiskulujen ja arjen töiden jakaminen. Väliaikaisestihan sitä voi sietää kaikenlaista poikkeuksillista, mutta ilmeisesti tämä on joillekuille ihan arkea? 14

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meitä on moneen junaan.  Toiselle on tärkeää vieressä nyhjääminen, toiselle se on taas kauhistus.  Itse en voi nukkua kenenkään vieressä, on oma makuuhuone.  En silti ihmettele niitä, jotka nukkuvat puolisonsa vieressä, vaikkei se mulle sovikaan.

Vierailija
24/25 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan tunnettu fakta, että seksin harrastaminen lisää läheisyyttä ja rakkauskokemuksia.

Mut toki jos av mamma mieluummin kattoo telkkaria, niin minkäs teet. Se on se asioiden tärkeysjärjestys.

Vierailija
25/25 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 11:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 10:59"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 10:46"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 09:22"]

Harrastetaan seksiä sitten silloin, kun se tuntuu mukavalta ajatukselta.

[/quote]

Entä jos se ajatus on vaimon mielestä erittäin harvoin. Hän siis kertoo nauttivan seksistä kun siihen ryhdytään, mutta ei halua tehdä sitä omasta aloitteestaan ja usein torjuu minun lähestymisetkin...

[/quote]

Mikä on "erittäin harvoin"? Minun haluuni ainakin auttaa, kun mies hellii ja huomioi muutenkin ja vaikkapa kehuu joskus. Toisaalta jos nuo ovat kunnossa, niin onko vaimon arki liian uuvuttavaa? Voisiko siinä auttaa ja huomioida?

[/quote]

Missä on miehen huomioiminen? Miksi miehen pitää olla vastuussa naisen haluista, mutta naisen ei miehen?

[/quote]mutta eikö sillä miehellä tässä tapauksessa ollut niitä haluja jo valmiiksi olemassa enemmän kuin naisella? miestä toki on hyvä huomioida ja hän ansaitsee sen, mutta pikkuisen järkeä käteen, missä kohtaa sitä miesasiaa yritetään ajaa, ettei mene lapsellisuuksiin noi viestit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi