Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesitkö tämän?

Vierailija
08.09.2026 |

Lähes 75–80 % kaikista aikuisista naisista luokiteltaisiin ylipainoisiksi, jos kriteerinä pidettäisiin naisten lääketieteellistä ylipainon rasvaprosenttirajaa (yleensä yli 33–35 % iästä riippuen).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katukuvan perusteella kuulostaa todelliselta.

2/8 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oothan sä kertonu sen miljoona kertaa 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Eka kerta mulle. Kopsasin toisesta keskustelusta.

4/8 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka kerta mulle. Kopsasin toisesta keskustelusta.

Takuulla! 🤠

Vierailija
5/8 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ylipainoisten osuus on todellisuudessa 25–30 prosenttia, kun otetaan sukupuolten väliset erot. On muuten aika huikea ero naisiin.

Vierailija
6/8 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi läskit hiertää niin hemmetisti joidenkin lihaksia? Ihmisellä täytyy olla hemmetin paha olo, kun pilkkaa vieraita ihmisiä, kulkee kaupoissa perässä nuuskimassa ja laskemassa mitä kunkin ostoskoriin kerää. 

Minä poistun täältä säälliseen aikaan, en ole satavuotiaana teitä häiritsemässä, käänneltävänä ja syötettävä. Perintöni jätän muuten ainoalle rakkaalle lapselleni!

Vierailija
7/8 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi läskit hiertää niin hemmetisti joidenkin lihaksia? Ihmisellä täytyy olla hemmetin paha olo, kun pilkkaa vieraita ihmisiä, kulkee kaupoissa perässä nuuskimassa ja laskemassa mitä kunkin ostoskoriin kerää. 

Minä poistun täältä säälliseen aikaan, en ole satavuotiaana teitä häiritsemässä, käänneltävänä ja syötettävä. Perintöni jätän muuten ainoalle rakkaalle lapselleni!

Mistä sä pilkkaamista olet löytänyt?

Vierailija
8/8 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hph:lle - arvostan!

Lueskelin juttuja jenkkien junista. Siellä oli 3 jarrumiestä: ei ollut ilmajarruja, niin kulkivat aina kattoja pitkin kiristelemässä ja löysäilemässä ruuvijarruja. Jokaiselle oli oma slangi-sana. Etu- ja takamiehen nimitystä en nyt muista, mut keskimmäinen oli middleman (yllättäen :))

Toinen slangi-sana oli deadbeat - "tyhjät tynnyrit kolisevat eniten", turhaa painoa. Tuli siitä, kun junassa oli keskellä tyhjiä vaunuja, ne tyhjät piti kaikista kovinta ääntä.

Enkä tarkoita keljuilla kenelläkään, turha ottaa itseensä (työtön, "deadbeat" olen itsekin).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän