Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seppälän koulukuva!!?

Vierailija
26.08.2013 |

Onko muilla ollut sama ongelma tilaamisen kansssa, että laskee väkisin mukaan jonkun kokou koulun kuvan jota emme todella halua? No kuva ei ole kuin 7e, mutta miksi maksan ees tuota summaa kun en kuvaa halua. Ja kun miettii että 3 lapsen kohdalla se on jo jonkinnäköinen summa. Tosi törkeää toimintaa. Kukaan ei vastaa puheluihin eikä maileihin tuolta puljusta, jotta voisin kysyä miksi moinen.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mä sain sen poistettua niinkuin kaiken muunkin mitä en halunnut kuten tarrakuvat yms.

Vierailija
22/33 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen tausta? Meillä on sellainen tosi nätti savunharmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:10"]

Valkoinen tausta? Meillä on sellainen tosi nätti savunharmaa.

[/quote]

Joo,valkoinen tausta. Tytön koulukaveriltakin kysyin ja hänelläkin oli valkoinen. Ehkäpä tuosta pitäisi kysyä, että ovatko jostain syystä tulostaneet väärin nuo.

Vierailija
24/33 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

E

Vierailija
25/33 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös ollut pettynyt ko. firman kuvien laatuun. Ihmeellisen tummia kuvia, varjoja kasvokuvissa, ei yhtään itsensä näköinen lapsi kuvassa. Eniten ihmettelen erästä päiväkotiryhmän kuvaa, jossa mittasuhteet olivat ihan pielessä: lapset ja aikuiset kuvan perusteella samankokoisia. En vieläkään ymmärrä, missä kuvakulmassa voi ottaa kuvan, jossa ylipainoinen keski-ikäinen aikuinen ja hänen sylissään istuva 1-vuotias sekä lattialla eturivissä istuvat taaperot näyttävät kaikki keskenään samankokoisilta.

Vierailija
26/33 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ankeita ja rumia noi grafiikatkin. Ei ole näköjään yhtään kaunistunu vuosien varrella. 
http://www.seppalankoulukuvat.fi/fi/tuotteet/kehysgrafiikat/kouluille.html

Vierailija
27/33 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en pidä kuvien laadusta. Onko se nyt niin vaikeaa ottaa pari erilaista kuvaa, joista sitten voisi valita? Mielelläni maksan koulukuvista, jos lapset näyttävät niissä edes suurin piirtein itseltään, mutta tänä vuonna jouduin esikoisen kohdalla ottamaan vain luokkakuvan. Hänestä ei ollut kuin yksi kuvavaihtoehto, jossa hänen silmänsä olivat puoliksi kiinni. Miksi ihmeessä minä sellaisesta maksaisin? Eihän useamman kuvan sarjan ottamiseen menisi kuin sekunteja. Keskimmäisen kuvakin oli mitä sattuu.

Vierailija
28/33 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 20:00"]Etkö luokkakuvia ota? Mieti nyt lapsiasi, heitä varmasti harmittaa myöhemmin kun äiti ei raaskinut ottaa luokkakuvia. Minulle ei otettu yläasteelta lähtien yksittäiskuvia, mutta aina on luokkakuva otettu. Se oikeasti kannattaisi ottaa muistoksi.
[/quote]poikotoimme koulukuvia, koko systeemi ihan hanurista

Vierailija
29/33 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälän koulukuvat on perseestä. 2,9€ pitää maksaa ylimääräistä per lapsi (meillä 4 lasta, että laskepa siitä), että edes luokkakuvat saa itselle. Siis postikuluja.

Musta on väärin, että firma lahjoo koulun kaikenlaisilla tuotteilla ja hlökunnan ilmaisilla kuvilla, mutta koulu ei tee enää mitään lahjojensa eteen, ottavat vain kuvaajan paikalle. Ennen sentään opet jakoi kuvat oppilaille. Postin rutattavaksi tuolla kalliilla hinnalla laittavat. Perheet eli maksavat asiakkaat maksaa vähän lisää. Reilu meininki.

Vierailija
30/33 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme lasta koulussa ja kaikista oli useita eri ilmevaihtoehtoja, joista valita. Näin täällä Oulun seudulla, kuvaajana siis Seppälän koulukuvat. Sinä, jonka lapsesta oli vain yksi vaihtoehto, voisiko olla että lapsesi ei suostunut poseeraamaan enempää?

Vierailija
31/33 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälän kiskurikuvat syvältä koko lafka!!

Yritin tilata kahden lapsen normaali kuvien lisäksi pari magneetti kuvaa

niin yllätys yllätys olisi pitänyt maksaa kahdet postimaksut!!!!!!

HAhHaaaa. sinne jäivät magneetiti. Kuvaverkko paljon parempi ja joustavampi ja kuvat huomattavasti

parempia!!!! Eikä lapset näytä tosiaankaan vankikarkureilta ja hymyt ovat luontevia, toisin kuin näillä.

Vierailija
32/33 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tänä vuonna ihan tyytyväinen Seppälän koulukuviin. Ei valittamista. Kuvaajakin oli saanut koko luokan nauramaan sopivasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi