Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko paheksuttavaa?

Vierailija
30.07.2013 |

Olen puolivuotiaan vauvan äiti ja suunnittelen meneväni baariin ensi viikonloppuna. Mieheni olisi vauvan kanssa kotona. Puolen vuoden aikana olen ollut kaksi kertaa kavereideni kanssa ulkona. Muuten olenkin kaiken aikaa vauvani kanssa. En ole nyt lapsen saatuani juonut alkoholia kotona ollenkaan. Mitä mieltä olette, onko ihan ok, että käyn harvakseltaan baarissa? Olen pilkkuun asti, jos jaksan ja juon todennäköisesti about 5-6 annosta. Sallitaanko äidiltä tällaista toimintaa? Mielenkiintoista nähdä, saanko enemmän negatiivista vai positiivista palautetta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto nosto nostoo!!!

Vierailija
2/9 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti saat mennä. Ei äitiys tarkoita sitä, että pitää olla 24/7 lapsen kanssa eikä saa koskaan tehdä mitään muuta, kuin hoitaa lasta.

Mene ja pidä hauskaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok, kaikki turhat absolutisti jeesustelijat voi mennä sinne missä pippuri kasvaa... Jokaisella äidillä on oikeus viettää edes HARVOIN ihan omaa aikaa, oli se sitten viihteellä tai muulla tapaa rentoutumalla, lapsi ei yhdestä yöstä tutun aikuisen kanssa, turvallisessa ympäristössä hajalle mene. Hyväähän se vaan tekee äidille ja sitten taas jatka pitkän tovin kun viettää niitä ihan omiakin hetkiä :)

Vierailija
4/9 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paheksuttavaa. Hyvä, että äidillä välillä omaa elämää ja kukin käyttää sen niin kuin itse tykkää. Joku menee vesijuoksemaan, toinen baariin tuulettumaan.

Minä nautin vappuna terassilla piccolopullon kuoharia seuranani ainoastaan hieman alle 1 v lapseni ja tuore ilmapallo. Ehkä joku hieman katsoi mutta en ollut ainoa lapsen kanssa ja kun vastuullisesti huolehdin lapsesta ja käytän alkoholia järkevästi, ei tuossa minusta ole mitään paheksuttavaa.

Vierailija
5/9 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noita turhantärkeitä mielensäpahoittajia riittää aina, mutta kyllä, voit mennä baariin aivan rauhassa tuntematta siitä mitään huonoa omaatuntoa. :)

Hyvää se tekee kenelle tahansa välillä vaihtaa vapaalle, jokainen (paitsi toki marttyyrit av-mammat) tarvitsee joskus jonkinlaista omaa aikaa, oli se sitten satunnainen baarissakäynti tai vaikka tunnin lenkki ihan itsekseen.

Vierailija
6/9 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joku paheksuu kaikkea. Pitäis perustaa semmonen paheksujat -yhdistys, on niin paljon paheksujia nykyään. Mutta ei ne siellä baarissa paheksu, senku meet.

Vierailija
7/9 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voit käydä juhlimassa kavereiden kanssa. On kiva käydä välillä tuulettamassa itseään, kun vauva on turvallisesti oman isän hoidossa. Pidä hauskaa! 

Vierailija
8/9 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole pahekstuttavaa. Tottakai menet. :)

Vierailija
9/9 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidähän hauskaa!