Mikä on elämäsi suurin murhe just nyt?
Itsellä kohta alkava työttömyys ja läheisen syöpä. :(
Kommentit (940)
Mene itse etsimään apua, esim Al Anoniin tai terveyskeskukseen. Kyseessä on vaikea sairaus.
Minun miestä auttoi hypnoosi Seinäjoella. Palasin yhteiseen asuntoon. Voimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se taitaa olla tuo korona ja koronarokote.Sitä mitein joka päivä, ottaako vai eikö rokotetta. Vahvasti olen sitä mieltä, etten ottaisi. On niin kakspiipuinen juttu tämä rokote asia, kun se on nyt niin kuin testaus vaiheessa ja ihmiset koekaniinina. Läheiseni on ottanu rokotteen ja heille ei ainakaan vielä ole mitän oireita ilmennyt.
Totuus on se, että koronan joko sairastaa tai sitten ottaa rokotteen. Taudilta on todella vaikea välttyä ellei eristäydy moneksi vuodeksi. Listaa hyvät ja huonot puolet ja mieti, minkä riskin olet valmis ottamaan. En väheksy kenenkään pelkoja, vaikka itse olen rokotteen ottanut (tiedoksi: en saanut mitään oireita). Ulkomailla monet ovat rukoilleet rokotetta kuolinvuoteellaan, ja lääkäri on murheellisena vastannut, että nyt on jo liian myöhäistä. Mutta toki monet selviävät pikku-flunssalla, tällaista venäläistä rulettiahan tämä on.
Ja höpö höpö sun jutulle. Vai oikein MONET kuolinvuoteellaan piikkiä rukoilee, ja oikein ulkomailla. Oot lienee ollut katsomassa??? Trollaa vähemmän ja yritä edes pysyä totuudessa. Vai saatko kenties palkkaa pirujen maalamisesta herkkäuskoisten ihmisten mieliin, yrittäen aivopestä sinun tahtoosi kun niin tyrkytät.
Vierailija kirjoitti:
Oma terveys (tosin olen jo leikkausjonossa ja tilanne vaikuttaa ensitietoa paremmalta) ja koronakriisi. Kieltämättä koronakriisi on viime aikoina päässyt lopultakin "ihon alle". Kesä meni taas silmänräpäyksessä ja tuleva pitkä pimeä talvi ahdistaa jo valmiiksi, etenkin kun koronakriisi vain jatkuu ja jatkuu. Briteissä asiantuntijat pelottelevat jo "Tuomiopäivän virusmuunnoksella" ja en olisi sitä kaivannut, kun tilanne vaikutti kesäkuussa jo hyvältä ja otin toisen rokoteannoksen. Mutta eihän sitä tiedä, vaikka ei tulisi enää haitallisempaa koronamuunnosta, ja kaikki kääntyisi parempaan suuntaan.
Jos olet saanut kaksi rokotetta, voit huokaista. Olet tehnyt kaiken minkä pystyt. Todennäköisyys että saat rokotteiden jälkeen niin pahan koronan, että kuolet, on lottovoiton luokkaa, jos sitäkään. Ethän pelkää auton alle jäämistäkään joka päivä?
Hiukan mene mustan huumorin puolelle edellisiä lukiessa. Nyt suurin murhe on sateeton kesä ja mustikoiden niukkuus ja pienuus metsissä...
Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...
Uskon että sinulla on voimia ja rohkeutta jaksaa. Jossain vaiheessa kaikki on paremmin.
Maailmaa hallitsevan reptiliaani eliitin teot, kuten
- lasten kaappaukset adenokromin valmistamista varten
- Ilmastonmuutoshuijaus
- pedon merkin (rokote) leviäminen
- Jussi Halla-Ahon pakottaminen eroamaan (salainen kirje) ja globalisti Purran noustaminen hänen tilalleen
- Joe Bidenin feikkipresidenttiys
- jne.
Viimeisen kahden vuorokauden aikana tapahtuneet pelottavat muutokset Schuman-resonanssissa ja energiakentissä, sekä eilinen kruunuchakran yllättävä sulkeutuminen ja ilmeisesti siihen liittyvä yhteyden menettäminen oppaisiin.
Olen syntyjäni arcturuslainen valonsoturi, mutta pelkään pimeyden käyvän päälle nyt sellaiselle voimalla, etteivät voimani enää riitä manifestoimaan maapallolle uutta kulta-aikaa.
Tyttäreni mt ongelmat. On tuskallista katsoa kun nuoren aikuisen elämä valuu ohi mt ongelmien ja elämänhallinnan puutteen vuoksi. Korona aika on vielä pahentanut tilannetta. On syrjäytynyt ja työttömänä. Hän on lyöttäytynyt yhteen laiskan miehen kanssa joka vain pelaa koneella ja ryyppää ja syö ja passauttaa itseään ja estää lastani menemästä elämässä eteenpäin, koska haluaa pitää itsellään hoivaajan.
Odotan puhelua työkkäristä. en halua mennä töihin. Lähetän pari työhakemusta jotta olen muka aktiivinen heidän näkökulmasta. Mä lähden mieluummin vaeltamaan Kuusamoon kuin otan jotain paskaduunia vastaan
Vierailija kirjoitti:
Maailmaa hallitsevan reptiliaani eliitin teot, kuten
- lasten kaappaukset adenokromin valmistamista varten
- Ilmastonmuutoshuijaus
- pedon merkin (rokote) leviäminen
- Jussi Halla-Ahon pakottaminen eroamaan (salainen kirje) ja globalisti Purran noustaminen hänen tilalleen
- Joe Bidenin feikkipresidenttiys
- jne.Viimeisen kahden vuorokauden aikana tapahtuneet pelottavat muutokset Schuman-resonanssissa ja energiakentissä, sekä eilinen kruunuchakran yllättävä sulkeutuminen ja ilmeisesti siihen liittyvä yhteyden menettäminen oppaisiin.
Olen syntyjäni arcturuslainen valonsoturi, mutta pelkään pimeyden käyvän päälle nyt sellaiselle voimalla, etteivät voimani enää riitä manifestoimaan maapallolle uutta kulta-aikaa.
Tämä oli hulvatonta🤣
Vierailija kirjoitti:
Mun elämäni suurin huoli on loppuelämänsä sairas lapseni. Ja tulee varmaan aina olemaan. se on sellainen pysyvä syvähuoli, joka on aina pinnan alla olemassa, kuin jäävuori, vaikka juuri yksittäisellä hetkellä ei olisikaan hätä.
Mutta juuri tällähetkellä päällimmäisenä on silti pienempiä huolia, kuten rahapula, miehen koronan myötä loppuneet työt ja omien töiden liiallinen määrä juuri tällä viikolla - eikä niitä VOI siirtää ensi viikkoon, koska ei ole minusta kiinni
Uskon että sinulla on voimia ja rohkeutta jaksaa. Jossain vaiheessa kaikki on paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se taitaa olla tuo korona ja koronarokote.Sitä mitein joka päivä, ottaako vai eikö rokotetta. Vahvasti olen sitä mieltä, etten ottaisi. On niin kakspiipuinen juttu tämä rokote asia, kun se on nyt niin kuin testaus vaiheessa ja ihmiset koekaniinina. Läheiseni on ottanu rokotteen ja heille ei ainakaan vielä ole mitän oireita ilmennyt.
Totuus on se, että koronan joko sairastaa tai sitten ottaa rokotteen. Taudilta on todella vaikea välttyä ellei eristäydy moneksi vuodeksi. Listaa hyvät ja huonot puolet ja mieti, minkä riskin olet valmis ottamaan. En väheksy kenenkään pelkoja, vaikka itse olen rokotteen ottanut (tiedoksi: en saanut mitään oireita). Ulkomailla monet ovat rukoilleet rokotetta kuolinvuoteellaan, ja lääkäri on murheellisena vastannut, että nyt on jo liian myöhäistä. Mutta toki monet selviävät pikku-flunssalla, tällaista venäläistä rulettiahan tämä on.
Ja höpö höpö sun jutulle. Vai oikein MONET kuolinvuoteellaan piikkiä rukoilee, ja oikein ulkomailla. Oot lienee ollut katsomassa??? Trollaa vähemmän ja yritä edes pysyä totuudessa. Vai saatko kenties palkkaa pirujen maalamisesta herkkäuskoisten ihmisten mieliin, yrittäen aivopestä sinun tahtoosi kun niin tyrkytät.
No, ei ole mitään pilailua! Tuossa linkki: https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b817e7df-66f8-4c72-a9b7-b013dc037534
- Paska parisuhde
- Uuvuttava ja epäkiitollinen työ
- Yksinäisyys
- Oma ja äitini ikääntyminen ja terveyshuolet
Tuntuu, ettei ole oikein mitään annettavaa eikä mitään odotuksia elämältä. Olen vain olemassa ja suoritan rutiineja päivästä toiseen. Vaan menee kai se sitten näinkin ja huonomminkin voisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Odotan puhelua työkkäristä. en halua mennä töihin. Lähetän pari työhakemusta jotta olen muka aktiivinen heidän näkökulmasta. Mä lähden mieluummin vaeltamaan Kuusamoon kuin otan jotain paskaduunia vastaan
Mikähän ihmisiin on nykyään oikein mennyt? Ei viitsitä mitään tehdä mutta mäkäräisten sekaan mentäisiin kyllä vaeltamaan kintut kipeinä. Itse en moisee lähtisi VAIKKA MAKSETTAISIIN!!! Itse käyn töissä ja oikein mielellään. Saan rahaa ostella kaikkea kivaa tai olla ostamatta. Voin vaikka ostaa kopillisen mönkijän ja vaellella sillä lapissa. Ei tartte mäkäräisistä huolehtia eikä kintutkaan kipeydy! Myös raha antaa valtaa!!! Ei työkkäri kiusaa yhtään! Jos päätän olla tekemättä vuoden tai viisi töitä - se onnistuu. Mutta ei tarvitse pelätä ainuttakaan työkkärisoittoa...
Kuulostaa varmaan naurettavalta, mutta pelkään mennä töihin. Olen ollut kolme vuotta työttömänä, ja nyt vihdoin lykästi. Mutta sen sijaan, että olisin iloinen, pelkään mahdollisia potkuja jo koeajalla. Entä, jos en vain osaa enää käydä työssä?
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa, että meidän perheessä kaikki 4 on rokotteensa saaneet. Kaikki vielä yhden mutta kohdakkoin tulee parille kakkospiikki. Eksta ei seurannut yhtään mitään. Ei minkäänlaista oiretta. En myöskään tiedä kenenkään tuttuni, joita on todella paljon, saaneen minkäänlaisia oireita piikistä, En edes 3 tuntemani lähes 80 vuotiaan vanhuksen. Sanosin, että jos jotain 2 päivän kuumetta ja pistoskohdan arkuutta ummempaa tulee - on se lottovoiton luokkaa ja kannattaa silloin jo lotota. Voitto on varma. Mutta siis. kenellekään tuntemastani henkiläistä ei tullut MITÄÄN oireita. Muutamalle pistoskohdan arkuutta tunnin toista tai vuorokauden korkeintaan ja siinä se. EI MITÄÄN MUUTA. Mutta huom! tunnen 6 kuollutta eläkeläistä ja yhden 20-30 vuotiaan, vähän etäisemmän henkilön... Mutta kuollut kuitenkin ihan terveenä henkilönä... eli auttoiko yhtää haluuaan ottaa se piikki? Ja tämä EI OLE MIKÄÄN provo tai vale. Ihan totta joka sana sitten.... ja auttaako asiaan esim seraava juttu: https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008144448.html
Joudun töihin.
Olin kolme vuotta työttömänä, ja se oli elämäni parasta aikaa. :((
Eikä edes ole provo.
Joudun työpaikkaan, jossa olen 8 tuntia sisätiloissa jatkuvassa lähikontaktissa maskittomien ihmisten kanssa. Ikää on jo enkä ole täysin perusterve. Just ja just ehdin saamaan toisen rokotteen. Tieto on, että kotona/ kodinomaisissa olosuhteissa Delta tarttuu 100%. Tartunta on siis varma.