Mikä on elämäsi suurin murhe just nyt?
Itsellä kohta alkava työttömyys ja läheisen syöpä. :(
Kommentit (940)
Vierailija kirjoitti:
Elämä ei tunnu enää miltään eikä enää jaksa välittää mistään. Haluaisin vaan erota, kadota ja jättää kaiken ja elää päiväni loppuun yksin jossain kaukana. En näköjään vaan ole vieläkään tarpeeksi rohkea tekemään niin.
Tuo ”elämä ei tunnu enää miltään” iski. Monta vuotta kärsin tuosta olosta. Onneksi löysin sittemmin suunnan ja intohimon Niin olen ruvennut taas nauttimaan elömästä.
Ja tästä päästään itse aiheeseen eli suurin murheeni tällä hetkellä on että nyt kesälomalla tuo olotila palasi takaisin, mikä on häirinnyt loman viettoa. Tämä on sentään ensimmäinen kokopitkä kesäloma mitä olen viettänyt 3 vuoteen ja ihan odotettukin mistä en nyt pystykään nauttimaan…. On vain turhautunut olo että haluaa jotain mutten tiedä mitä ja kuitenkin samaanaikaan mikään ei kiinnosta…. En sitten tiedä olenko sitten vain burnoutissa koska teen fyysistä työtä ja vapaalla teen isoa projektia että vaatiiko keho rauhoittumaan vaikka pää käy vielä ylikierroksilla?
Vierailija kirjoitti:
Joudun töihin.
Olin kolme vuotta työttömänä, ja se oli elämäni parasta aikaa. :((
Eikä edes ole provo.
On pervo.
Oma vakava masennus ja ahdistus sekä puolison riippuvuudet, epäkypsyys ja vastuuttomuus. Haluaisin erota, mutta voimavarat ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan puhelua työkkäristä. en halua mennä töihin. Lähetän pari työhakemusta jotta olen muka aktiivinen heidän näkökulmasta. Mä lähden mieluummin vaeltamaan Kuusamoon kuin otan jotain paskaduunia vastaan
Mikähän ihmisiin on nykyään oikein mennyt? Ei viitsitä mitään tehdä mutta mäkäräisten sekaan mentäisiin kyllä vaeltamaan kintut kipeinä. Itse en moisee lähtisi VAIKKA MAKSETTAISIIN!!! Itse käyn töissä ja oikein mielellään. Saan rahaa ostella kaikkea kivaa tai olla ostamatta. Voin vaikka ostaa kopillisen mönkijän ja vaellella sillä lapissa. Ei tartte mäkäräisistä huolehtia eikä kintutkaan kipeydy! Myös raha antaa valtaa!!! Ei työkkäri kiusaa yhtään! Jos päätän olla tekemättä vuoden tai viisi töitä - se onnistuu. Mutta ei tarvitse pelätä ainuttakaan työkkärisoittoa...
Sinne pohjoiseen kannattaa mennä kun määräiset on kuolleet. Mun ammatti on niin stressaava ja kuluttava, että oksat pois, kiva välillä olla työtön. toisekseen, ei mulla ole edes täyttä rokotesuojaa vielä ja siel duunis ollaan nenät vastakkain.. Kyllä mä haluan sen päivärahan, jos mä oon työtön, vaikka viisi vuotta. Nautin siitä kun saan valtiolta rahaa, jonka voin sijoittaa osakkeisiin. mullahan ei velat paina niskassa. Mä oon siten vapaa.
Ero. Tunnen oloni niin arvottomaksi ja säälittäväksi ja epäonnistuneeksi että haluaisin vain kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Ero. Tunnen oloni niin arvottomaksi ja säälittäväksi ja epäonnistuneeksi että haluaisin vain kuolla.
En yritä masentaa sinua entisestään mutta en tajua tuollaisia ihmisiä jotka ajattelee että eroaminen tekisi heistä epäonnistujia tai arvottomia. Surullinen saa tietenkin olla mutta tuollainen ajattelu saa suhteet kuulostamaan joltain saavutukselta tai titteliltä. Ei eroaminen alenna kenenkään arvoa yhtään millään tavalla, eikä vastaavasti vaikka avioliitto nosta kenenkään arvoa jollain mystisellä mittarilla. hus pois tuollaiset ajatukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yritä masentaa sinua entisestään mutta en tajua tuollaisia ihmisiä jotka ajattelee että eroaminen tekisi heistä epäonnistujia tai arvottomia. Surullinen saa tietenkin olla mutta tuollainen ajattelu saa suhteet kuulostamaan joltain saavutukselta tai titteliltä. Ei eroaminen alenna kenenkään arvoa yhtään millään tavalla, eikä vastaavasti vaikka avioliitto nosta kenenkään arvoa jollain mystisellä mittarilla. hus pois tuollaiset ajatukset.
No se jättäminen perusteltiin sillä, että kumppani tarvitsee sellaisen puolison jota voi ihailla ja johon voi luottaa tiukan tilanteen tullen.
Eli ei se itse suhteen menettäminen, vaan se että se tapahtuu siksi koska olen liian paska. Toivottavasti tämä viesti lisäsi ymmärrystäsi.
Oman nuoren mielenterveysongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmaa hallitsevan reptiliaani eliitin teot, kuten
- lasten kaappaukset adenokromin valmistamista varten
- Ilmastonmuutoshuijaus
- pedon merkin (rokote) leviäminen
- Jussi Halla-Ahon pakottaminen eroamaan (salainen kirje) ja globalisti Purran noustaminen hänen tilalleen
- Joe Bidenin feikkipresidenttiys
- jne.Viimeisen kahden vuorokauden aikana tapahtuneet pelottavat muutokset Schuman-resonanssissa ja energiakentissä, sekä eilinen kruunuchakran yllättävä sulkeutuminen ja ilmeisesti siihen liittyvä yhteyden menettäminen oppaisiin.
Olen syntyjäni arcturuslainen valonsoturi, mutta pelkään pimeyden käyvän päälle nyt sellaiselle voimalla, etteivät voimani enää riitä manifestoimaan maapallolle uutta kulta-aikaa.
Tämä oli hulvatonta🤣
Ettäs kehtaat naureskella toiselle, tarvitset selvästi perkeleestä päästävän valokielihoidon.
Kas tässä:
Katsokin koko sessio!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmaa hallitsevan reptiliaani eliitin teot, kuten
- lasten kaappaukset adenokromin valmistamista varten
- Ilmastonmuutoshuijaus
- pedon merkin (rokote) leviäminen
- Jussi Halla-Ahon pakottaminen eroamaan (salainen kirje) ja globalisti Purran noustaminen hänen tilalleen
- Joe Bidenin feikkipresidenttiys
- jne.Viimeisen kahden vuorokauden aikana tapahtuneet pelottavat muutokset Schuman-resonanssissa ja energiakentissä, sekä eilinen kruunuchakran yllättävä sulkeutuminen ja ilmeisesti siihen liittyvä yhteyden menettäminen oppaisiin.
Olen syntyjäni arcturuslainen valonsoturi, mutta pelkään pimeyden käyvän päälle nyt sellaiselle voimalla, etteivät voimani enää riitä manifestoimaan maapallolle uutta kulta-aikaa.
Tämä oli hulvatonta🤣
Ettäs kehtaat naureskella toiselle, tarvitset selvästi perkeleestä päästävän valokielihoidon.
Kas tässä:
Katsokin koko sessio!
Tässä tehostetta:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se jättäminen perusteltiin sillä, että kumppani tarvitsee sellaisen puolison jota voi ihailla ja johon voi luottaa tiukan tilanteen tullen.
Eli ei se itse suhteen menettäminen, vaan se että se tapahtuu siksi koska olen liian paska. Toivottavasti tämä viesti lisäsi ymmärrystäsi.
Ymmärrän mitä ajat takaa, mutta tuokin tilanne sinun täytyisi ajatella ihan toisella tavalla, ei noin että annat eksäsi ilkeiden kommenttien lannistaa sinua. Sinun pitäisi ajatella että eksäsi on selvästi pinnallinen paskapää, sinä ansaitset parempaa ja onneksi pääsit eroon tuollaiset piilososiopaatista joka taitaa etsiä itselleen pelkästään jotain ihmispokaalia jota voi esitellä muille ja "ihailla". Minullakin oli yksi todella ilkeä eksä, jonka ilkeyksien annoin vaikuttaa ihan liikaa omaan hyvinvointiini. Oloni parani heti kun tajusin, että ei minun tarvitse surkutella sellaisen ilkeän kusipään takia.
Vertailen itseäni jatkuvasti muihin. Joskus saan sen loppumaan, mutta sitten se alkaa taas. Vertailu liittyy enimmäkseen luonteeseen, työn määrään ja etenkin ULKONÄKÖÖN. En tiedä, miten pääsen pois tästä, kun en pysty lopettamaan. Vaikka tietoisesti lopettaisin niin huomaan, että alitajunnassani jatkan edelleen. Mun pääkoppa hajoo tähän ja tuntuu, etten ikinä riitä kenellekkään. Onko kellään vinkkejä:
Kuinka lisätä itsetuntoa?
Kuinka lopettaa toi hemmetin vertaaminen ja arvostelu ja alkaa elämään omaa elämäänsä hetkessä miettimättä turhia.
Yksinäisyys, sairaudet, masennus.
Kilpirauhasen vajaatoimintaa johon Thyroxin ei auta. Ruokahaluttomuus.
Raudanpuutos joka ei korjaannu suun kautta otettavilla rautatabuilla.
Viherkasveihin uudelleen ilmestyneet ripsiäiset.
Kirppikseltä ostetut nätit paidat jotka pesun jälkeen alkoivat haista kellarilta eikä haju lähde pois.
74-vuotias äitini joka syyllistää minua nuoruudessani kokemasta hyväksikäytöstä. Muutuin kiltisti lapsesta kauhuteiniksi.
Yli 10 vuotta jatkunut fyysinen oireilu jolle lääkärit eivät löydä syytä.
Krooninen epäonni.
TYP.
Ihmisillä on oikeitakin ongelmia. Lopeta vaan ja rakasta itseäsi. Helppoa.
Se että ei ole kavereita. 22-vuotiaana oli vielä olutkavereita ja harrastuskavereita vaikka kuinka, mutta ajan myötä ovat suhteet ovat hiljentyneet
M31
Venäjä, Venäjä, Venäjä ja neljännellä sijalla korona.
Mieheni kuolema pari viikkoa sitten. 44 vuotta yhdessä.
881 jatkaa... ja oireina pidän tietenkin sellaista asiaa joka on TODELLINEN OIRE... Kipukohdan kipua ja pientä kuumetta en pidä oireena, koska se esiintyy jo joka vuotisessa infulenssapiikissäkin joillakin.