Miksi aidosti kaunis nainen ei saa sanoa että on kaunis?
Miksi sataa alapeukkua jos keskustelussa nainen kertoo että on rasvaprosentti 22%, treenattu, siro kroppa ja DD-kupin rinnat?? Tätä pidetään automaattisesti ylpeänä ja itserakkaana, vaikka kertoo vaan aidot mitat??? Jos sitten nainen kertoo että painaa 100 kg ja on romuluinen niin sitä ei pidetä ylpeänä, vaikka vaan kertoo totuuden??
Kertokaa mikä logiikka tässä on? Miksi ei välillä saa kertoa totuutta tai sitä pidetään itsekehuna mutta kun läski kertoo totuuden mitoistaan sitä ei pidetä ylpeänä??? Miksi kauniilla ihmisille on eri säännöt??
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä luulet että olet absoluuttisesti kaunis? Ehkä tässä on se ongelma. Jokaisen tulisi pitää itseään kauniina, painoi sitten sen 50kg tai 120kg. Minä olen kaunis vaikka rasvaprosenttini on varmaan yli 50, rinnat B-kuppia ja mallia patalaput. Silti minua katsoo peilistä hymyilevä, iloinen ja kaunis nainen joka on sinut itsensä kanssa. En välttämättä ole kaunis sinun mielestäsi, mutta et sinäkään välttämättä kaikkien mielestä.
Niin, eli jokainen saa sanoa itseään kauniiksi?
ILMAN että se otetaan itsekehuna tai ylpeytenä.
No silloin on parempi olla kertomatta että on AIDOSTI kaunis, koska se by default, kertoo että seuraavat asiat (jotka hienosti luettelet, rasvaprosentti, kuppikoko yms) ovat _aidosti_ kauniita. Eli antaa suoraan ymmärtää että rasvaprosentti 45, tai kuppikoko A ei voi olla aidosti kaunis. Ymmärrätkö nyt? Nostit itsesi suoraan näiden yläpuolelle ja kerroit millaisia asioita arvotat. Jos teit sen vielä tietämättäsi, asia on entistä surullisempi. Trolli on onneksi todennäköisempi vaihtoehto.
Mulla on iso kulli* ja jäätävän kokoiset pall*t
Miksi en saa tulla tänne kehumaan asiaa ja miksi tulen saamaan sata alapeukkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP tässä. Kyllä mielestäni myös lihava voi olla kaunis.
Hoikka voi olla ruma. Ja lihava kaunis.
Mutta siis miksi esim minut nyt haukuttiin itseään täynnä olevaksi sutturaksi. Kysyin vain, miksi ihminen ei saa kertoa totuutta omasta ulkonäöstään?
Ja makuja on monenlaisia; toisten mielestä isot rinnat on kauniit ja toisten mielestä pienet on kauniit.
Ja kauneutta on monenlaista. Kaunista on kun ihminen on aito, mukava ja hyvä ihminen.
Eli tulet tänne paskamjauhantapalstalle kehumaan miten kaunis olet ja nyt tulet päivittelemään tänne miten täällä.jauhetasn paskaa ja sinä saat alapeukkuja ja haukkuja?
Oletko tyhmä vai vaan yksinkertainen?
Siis missä olen sanonut että puhun itsestäni?? Puhut aika rumalla tavalla, et vaikuta sisäisesti kauniilta ihmiseltä.
Tietenkin saa sanoa, mutta miksi se pitää sanoa? Ei kauniiden ihmisten tarvi palstalla kauneuttaan toitottaa, kun heillä on itsetunto kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös lihava voi olla aidosti kaunis ap.
Naamasta kyllä, muuten ei.
Sinun mielestäsi. Miksi luulet että sinun mielipiteesi on kaikkien mielipide?
Varmasti läskifetish ihmiset pitää lihavista. Ei se silti ole kaunista olla muodoton.
Läskissä on monesti enemmän muotoja kuin laihassa.
T. Taiteija :)
Yritä ap nyt vähän enemmän. Tosi huono on. Nuo "kateellinen ksiiderivala*"- trollaukset on sooooo laaaast season.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis miksi esim minut nyt haukuttiin itseään täynnä olevaksi sutturaksi. Kysyin vain, miksi ihminen ei saa kertoa totuutta omasta ulkonäöstään?
Ja makuja on monenlaisia; toisten mielestä isot rinnat on kauniit ja toisten mielestä pienet on kauniit.
Ja kauneutta on monenlaista. Kaunista on kun ihminen on aito, mukava ja hyvä ihminen.
Nii-iin.... Sen takia ihmisen ei pitäisi nostaa itseään muiden yläpuolelle...
Nyt et tajunnut mun pointtia?? Miksi on kielletty ajattelemasta että on kaunis? Sehän on vain yksi ominaisuus?? Saahan ihminen ajatella esim että olen tyhmä miksi ei saisi sitten sanoa että on älykäs, jos siis aidosti on, esim Mensan jäsen.
Miksi totuuden kertomista pidetään muiden yläpuolelle asettumasta jos puhuu, positiivista mutta negatiivista saa kyllä sanoa??
Koska sinun pitää esittää asia siinä muodossa, että sinä pidät itseäsi kauniina, eikä niin, että koko maailma pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tulet tänne paskamjauhantapalstalle kehumaan miten kaunis olet ja nyt tulet päivittelemään tänne miten täällä.jauhetasn paskaa ja sinä saat alapeukkuja ja haukkuja?
Oletko tyhmä vai vaan yksinkertainen?
Siis missä olen sanonut että puhun itsestäni?? Puhut aika rumalla tavalla, et vaikuta sisäisesti kauniilta ihmiseltä.
Jep-trolli. Et saa tällä komennolla tätä ketjua lentoon, Sori!
Mä olen stanan älykäs. Kaikki on varmaan täällä kateellisia siitä asiasta
Leila Koo kirjoitti:
Toki saa sanoa.
Itseään saa sanoa älykkääksi, luovaksi, käteväksi käsistään tai vaikka hyväksi kiekonheittäjäksi. Muut sitten pitävät väitettä joko uskottavana tai epäuskottavana. Tulokseni kiekonheitossa oli hieman yli 9 metriä.
Kauneutta voi olla myös sielussa. Sinulla taitaa olla sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii-iin.... Sen takia ihmisen ei pitäisi nostaa itseään muiden yläpuolelle...
Nyt et tajunnut mun pointtia?? Miksi on kielletty ajattelemasta että on kaunis? Sehän on vain yksi ominaisuus?? Saahan ihminen ajatella esim että olen tyhmä miksi ei saisi sitten sanoa että on älykäs, jos siis aidosti on, esim Mensan jäsen.
Miksi totuuden kertomista pidetään muiden yläpuolelle asettumasta jos puhuu, positiivista mutta negatiivista saa kyllä sanoa??
Rauhoitu hyvä ihminen. Saa sekä ajatella että sanoa olevansa kaunis tai ihan mitä tahansa muutakin. Muut ovat sitten joko samaa, eri tai jotain muuta mieltä.
Poikani on huippuälykäs, mutta ei julista sitä turuilla ja toreilla eikä edes keskustelupalstoilla. Mun kiekonheittoni, no joo, se oli siis se 9 reilu metriä. En kierrä kylällä kertomassa, että olen hyvä kiekonheittäjä. Parempia on ja huonompiakin muutama.
Vierailija kirjoitti:
AP tässä. En kertonut omia mittojani, vaan otin esimerkin tältä palstalta!
Olen ihan tavis, ihmettelen vain miksi ihminen ei saa olla omaan kehoon tyytyväinen, minusta esim jokaisen pikkutytön pitäisi pitää itseään kauniina ja ihanaa, sillä tavalla terveesti.
Ne on vain ne palstan sairaat narsistit jotka ei tätä ymmärrä.
Ne joilla on tarve palauttaa ihmiset johonkin minne he heidän mielestä kuuluvat. Ihan sairasta.
Jotenkin surullista että pikkutytön pitää olla ”nöyrä” ja ajatella että olen ruma :(
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Toki saa sanoa.
Itseään saa sanoa älykkääksi, luovaksi, käteväksi käsistään tai vaikka hyväksi kiekonheittäjäksi. Muut sitten pitävät väitettä joko uskottavana tai epäuskottavana. Tulokseni kiekonheitossa oli hieman yli 9 metriä.
Kauneutta voi olla myös sielussa. Sinulla taitaa olla sellainen.
Hauskaa, miten eri tavalla irrallista kommenttia voi tulkita. Minä ajattelin kyseisestä kommentista, että sen on ehkä kirjoittanut älykäs ihminen, joka tykkää piilopilkata kanssaihmisiään piikeillä, joita nämä eivät välttämättä edes tajua piikeiksi. Ei sellainen kaunista ole, mutta tämä onkin vain minun tulkintani.
Ei DD ole välttämättä erityisen iso koko. Sehän on yhteydessä ympärysmittaan.
Ap hyvä. Mua ei ainakaan alapeukututa sun mielipide ulkonäöstäsi, vaan sen mielipiteen kirjoitusasu. Monta välimerkkiä kertoo välittömästi kirjoittajan argumentaatiotason.
Lisäksi toisessa ketjussa sanoit laittavasi tinderiin kuvia, joissa näkyy hyvin sun kroppa, sit samassa paheksuit kun sua lähestyy miehet, jotka kommentoi sitä. Tunnen monia kauniita naisia, joille näin ei tapahdu, sillö he osaavat antaa itsestään paremman kuvan, ja valita myös ne miehet paremmin (kas kun olet ensin itse tykännyt siitä pinnallisesta miehestä).
Olen itsekin siro ja kaunis, mutta ei ole koskaan tuntunut siltä et asiasta olisi haittaa tai että se aiheuttaisi kateutta. Kyllä se on persoona joka muissa hiertää, jos joku, tutkittu tosiasia on että jos jotakin, niin kaunista ihmisistä pidetään enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ihminen määrittää omat kauneusihanteensa/-mittansa. Ei kaikki ole kanssasi samaa mieltä, koska ajattelevat eri tavoin.
Miksi kauneudesta ei saa olla eri mieltä/ajatella erilailla?
Ihmisen kauneuteen kun ei löydy yhtä vastausta, jokaisella omansa ja yhtä oikea.
Niin mutta jos ihmiset oikeasti hyväksyisivät oman kauneuskäsitteensä erilaisuuden suhteessa muihin, ei olisi mitään kehopositiivisuuskampanjoita joilla yritetään pakottaa ne muut pitämään superläskejä kauniina. Ongelmahan tänä päivänä nimenomaan on ihmiset jotka ei kestä omia mielipiteitään ilman että niillä on vähintään kymmenentuhatta kannattajaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsekehu ei yleensäkään ole tykätty ominaisuus ihmisessä. Ei voi odottaa pääosin positiivista palautetta jos
- kertoo olevansa älykäs
- kertoo lapsiensa tai puolisonsa olevan älykäs, kaunis tai menestynyt
- kertoo olevansa menestynyt
Sen sijaan jos kertoo olevansa ylipainoinen, lapsien olevan ongelmaisia, tai itse olevansa elämässään epäonnistunut, niin se saa aika automaattisesti muiden ihmisten sympatiat (tai joskus säälin) puolelleen.
Musta on kiva kuunnella, kun joku kehuu aidosti lapsiaan tai miestään. Ajattelen, että he varmasti ovat hänelle tärkeitä ja rakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ihminen määrittää omat kauneusihanteensa/-mittansa. Ei kaikki ole kanssasi samaa mieltä, koska ajattelevat eri tavoin.
Miksi kauneudesta ei saa olla eri mieltä/ajatella erilailla?
Ihmisen kauneuteen kun ei löydy yhtä vastausta, jokaisella omansa ja yhtä oikea.Niin mutta jos ihmiset oikeasti hyväksyisivät oman kauneuskäsitteensä erilaisuuden suhteessa muihin, ei olisi mitään kehopositiivisuuskampanjoita joilla yritetään pakottaa ne muut pitämään superläskejä kauniina. Ongelmahan tänä päivänä nimenomaan on ihmiset jotka ei kestä omia mielipiteitään ilman että niillä on vähintään kymmenentuhatta kannattajaa.
Ei superläskiä tarvitse pitää kauniina, vaan pitää hyväksyä se, että hän on itsensä ja joidenkin muiden mielestä kaunis. Vaikka ei olisi kenenkään mielestä kaunis, niin superläski on silti ihan yhtä tärkeä ihminen kuin sinäkin.
Veikkaisin, että molempia 😂😂