Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aidosti kaunis nainen ei saa sanoa että on kaunis?

Vierailija
18.08.2020 |

Miksi sataa alapeukkua jos keskustelussa nainen kertoo että on rasvaprosentti 22%, treenattu, siro kroppa ja DD-kupin rinnat?? Tätä pidetään automaattisesti ylpeänä ja itserakkaana, vaikka kertoo vaan aidot mitat??? Jos sitten nainen kertoo että painaa 100 kg ja on romuluinen niin sitä ei pidetä ylpeänä, vaikka vaan kertoo totuuden??

Kertokaa mikä logiikka tässä on? Miksi ei välillä saa kertoa totuutta tai sitä pidetään itsekehuna mutta kun läski kertoo totuuden mitoistaan sitä ei pidetä ylpeänä??? Miksi kauniilla ihmisille on eri säännöt??

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen ihminen määrittää omat kauneusihanteensa/-mittansa. Ei kaikki ole kanssasi samaa mieltä, koska ajattelevat eri tavoin.

Miksi kauneudesta ei saa olla eri mieltä/ajatella erilailla?

Ihmisen kauneuteen kun ei löydy yhtä vastausta, jokaisella omansa ja yhtä oikea.

Niin mutta jos ihmiset oikeasti hyväksyisivät oman kauneuskäsitteensä erilaisuuden suhteessa muihin, ei olisi mitään kehopositiivisuuskampanjoita joilla yritetään pakottaa ne muut pitämään superläskejä kauniina. Ongelmahan tänä päivänä nimenomaan on ihmiset jotka ei kestä omia mielipiteitään ilman että niillä on vähintään kymmenentuhatta kannattajaa.

Ei superläskiä tarvitse pitää kauniina, vaan pitää hyväksyä se, että hän on itsensä ja joidenkin muiden mielestä kaunis. Vaikka ei olisi kenenkään mielestä kaunis, niin superläski on silti ihan yhtä tärkeä ihminen kuin sinäkin.

Miksi kenenkään pitäisi hyväksyä sitä mitä esim. sinun päässäsi liikkuu? Oletko niin hyväksynnänkipeä että tarvitset jonkin yleisen tunnustuksen ennen kuin pääset edes vuoteesta ylös?

Jos minusta joku on esimerkiksi surkea laulaja, en katso velvollisuudekseni jotenkin julkisesti tunnustaa että hän itse kuitenkin pitää itseään loistavana laulajana ja hänen 20 kaveriaan. En minä ole velkaa mitään jollekulle tuntemattomalle siksi että hänellä on aukko itsetunnossa jota pitää ilmeisesti pakkokeinoin jotenkin paikata.

Vierailija
62/64 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ymmärrän asian niin että jos joku kehuu lapsiaan, koiriaan ja miestään on vaan ylpeä ja rakas. Sehän on vain yhden ihmisen totuus!!!

Miksi pitää pillastua jos joku ajattelee: mieheni on menestynyt (jos siis aidosti on) mitä väärää siinä on?

En koe että tällainen ihminen asettuu yläpuolelle.

Samoin jos ihminen on tyytyväinen en koe sitä yläpuolelle asettautumisena. Hän on vain itseensä tyytyväinen. Vain yhden ihmisen totuus, ei mikään universaali totuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekehu ei yleensäkään ole tykätty ominaisuus ihmisessä. Ei voi odottaa pääosin positiivista palautetta jos

- kertoo olevansa älykäs

- kertoo lapsiensa tai puolisonsa olevan älykäs, kaunis tai menestynyt

- kertoo olevansa menestynyt

Sen sijaan jos kertoo olevansa ylipainoinen, lapsien olevan ongelmaisia, tai itse olevansa elämässään epäonnistunut, niin se saa aika automaattisesti muiden ihmisten sympatiat (tai joskus säälin) puolelleen.

Musta on kiva kuunnella, kun joku kehuu aidosti lapsiaan tai miestään. Ajattelen, että he varmasti ovat hänelle tärkeitä ja rakkaita.

Naurattaa, että joku tätä alapeukuttaa 😄

Vierailija
64/64 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekehu ei yleensäkään ole tykätty ominaisuus ihmisessä. Ei voi odottaa pääosin positiivista palautetta jos

- kertoo olevansa älykäs

- kertoo lapsiensa tai puolisonsa olevan älykäs, kaunis tai menestynyt

- kertoo olevansa menestynyt

Sen sijaan jos kertoo olevansa ylipainoinen, lapsien olevan ongelmaisia, tai itse olevansa elämässään epäonnistunut, niin se saa aika automaattisesti muiden ihmisten sympatiat (tai joskus säälin) puolelleen.

Musta on kiva kuunnella, kun joku kehuu aidosti lapsiaan tai miestään. Ajattelen, että he varmasti ovat hänelle tärkeitä ja rakkaita.

Naurattaa, että joku tätä alapeukuttaa 😄

Luulen että alapeukuttaja on itse eri mieltä. Peukut ovat aika moniulotteisia. Esim facen sydän päivitykseen jossa joku kertoo eronneensa, voi tarkoittaa sitä että ottaa osaa tai sitä että on ihastuksissaan toisen erosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän