Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kuinka kateellinen olet?

Vierailija
18.08.2020 |

Sanotaan vaikka asteikolla 1-10, jossa 10 on erittäin kateellinen.

Vanhempani ovat Koreasta, joten tämä kateellisuus on minulle täysin uutta. Tällä sivulle on paljon kateellisia. Tuossa yhdessä avauksessa kommentoijat olivat kateellisia naiselle, joka on itsevarma ja kaunis.

N20

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ketjusta puhut? Eli anna jokin esimerkki

No en ala linkkejä etsimään sinulle, rakas. Tuossa yhdessä avauksessa nainen kertoi, että hän on aina saanut miehen, jonka on halunnut. Sitten, kun luin kommentteja muilta naisilta, niin vaikuttivat kateellisilta.

N20

Miksi kuvittelet olevasi jotenkin muiden yläpuolella?

Kuvittelenko? Mistä sait tuollaista pieneen päähäsi? :)

N20

Rakas, pieneen päähäsi, jne...hymiöitä

Vierailija
22/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia olette antanut alapeukkuja tuohon omaan vastaukseeni? :D Aika lapsellista touhua nyt ihan oikeasti.

N20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lol ap

Koreatrolli 0/5

Mitä? Haluatko linkin jollekkin some-tilille? En minä ole korealainen, vaan minun vanhempani. Mene pois.

N20

Kaksi nautaa saa naudan, ei tikeriä.

Vierailija
24/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla huippumatemaatikko, joku avaruusfyysikko, mutta kun en ole. Kyllä harmittaa! Argh!!!

Vierailija
25/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatkohan vanhempasi kaunistelleet sinulle asioita? Itä-Aasialaisissa kulttuureissa osataan kyllä olla todella kateellisia ja nimenomaan ulkoisista asioista (omaisuus, ulkonäkö, status...). Tietenkin kiva, jos vanhempasi eivät ole kateellisia ihmisiä.

Vierailija
26/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ala linkkejä etsimään sinulle, rakas. Tuossa yhdessä avauksessa nainen kertoi, että hän on aina saanut miehen, jonka on halunnut. Sitten, kun luin kommentteja muilta naisilta, niin vaikuttivat kateellisilta.

N20

Miksi kuvittelet olevasi jotenkin muiden yläpuolella?

Kuvittelenko? Mistä sait tuollaista pieneen päähäsi? :)

N20

Olen eri, mutta käsket ihmisiä aikuistumaan, menemään pois, nimittelet rakkaaksi eli käytöksesi on tosi ala-arvoista luulet olevasi jotenkin parempi ihminen, kun kulttuurissasi ei ole sallitua kaikki tunteet, jotka voi kääntää voimavaraksi.

Vierailija
27/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia olette antanut alapeukkuja tuohon omaan vastaukseeni? :D Aika lapsellista touhua nyt ihan oikeasti.

N20

nää suomalaiset akat o kateelisii sulle, siks alapeukut

Vierailija
28/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin vähän kateellinen. Ihailen kyllä joidenkin ihmisten taitoja ja älykkyyttä.

Vierailija
29/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin olla huippumatemaatikko, joku avaruusfyysikko, mutta kun en ole. Kyllä harmittaa! Argh!!!

Mutta en ole kateellinen asiasta. Harmittaa vain.

Vierailija
30/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen kenelle/mistä? Siis pidätkö kateutta jonain perustunteena jota ihmiset vain koko ajan tuntee?

Vierailija
31/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen! :D Lukion lyhyt matematiikka oli yhtä hepreaa. XD

N20

Vierailija
32/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymppisenä kateellinen lähes kaikesta. Sitten tajusin, että nyt on mun aikuiselämän vuoro ja mä olen itse vastuussa omasta onnestani. Vain mä voin tehdä itse elämästäni hyvän ja onnellisen.

Joten olen vuosikymmenten saatossa päässyt kateellisuudesta eroon. En oikeastaan enää tunnista sitä itsessäni ollenkaan. Pystyn olemaan onnellinen, kun kaveri on saavuttanut jotain tai saanut jotain. Pystyn hyvin iloitsemaan hänen kanssaan ja nauttimaan.

1/10

N48

Vierailija
33/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3853565/kaverini-omituinen-seka-ulkonao…

Ole hyvä!

Ohis

Vierailija
34/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/10

Vierailija
35/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin parikymppisenä kateellinen lähes kaikesta. Sitten tajusin, että nyt on mun aikuiselämän vuoro ja mä olen itse vastuussa omasta onnestani. Vain mä voin tehdä itse elämästäni hyvän ja onnellisen.

Joten olen vuosikymmenten saatossa päässyt kateellisuudesta eroon. En oikeastaan enää tunnista sitä itsessäni ollenkaan. Pystyn olemaan onnellinen, kun kaveri on saavuttanut jotain tai saanut jotain. Pystyn hyvin iloitsemaan hänen kanssaan ja nauttimaan.

1/10

N48

No nyt tuli asiallinen vastaus näitten muiden ulisijoiden ohella! Kiitos vastauksestasi ja ajastasi. Niinhän se on, että epäkypsät ihmiset ovat niitä kaikista kateellisimpia.

Tuo, että iloitaan yhdessä toisen saavutuksista, on todella tärkeä osa aikuisuutta. Kaikilla on hyvä mieli sitten. :)

N20

Vierailija
36/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan ihan keskivertokateellinen.

Miten trolli ap olet asteikolla 1 - 10?

Vierailija
37/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla tosi kateellinen sillä ap ärsyttää minua suunnattomasti. Hän on niin fiksu aikuinen ja varmaan kauniskin ja saa kaikki miehet.

Vierailija
38/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/10. Olen jo joskus vastannut johonkin kateusketjuun, ja vastasin, että en tunne kateutta mistään. Mielestäni se on typerin ja lapsellisin asia ikinä. Ei maailma toimi niin, että jos jollain toisella on asia x paremmin kuin minulla, niin se on minulta pois.

Vierailija
39/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen kenelle/mistä? Siis pidätkö kateutta jonain perustunteena jota ihmiset vain koko ajan tuntee?

Huhuu ap! Voitko vastata? Tunnetko siis jatkuvasti kateutta? Miksi?

Vierailija
40/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasialaisilla käsityskyky rajoittuu ulkonäköön ja omaisuuteen. Kaikki muu menee yli heidän ymmärryksensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän