Nainen, kuinka kateellinen olet?
Sanotaan vaikka asteikolla 1-10, jossa 10 on erittäin kateellinen.
Vanhempani ovat Koreasta, joten tämä kateellisuus on minulle täysin uutta. Tällä sivulle on paljon kateellisia. Tuossa yhdessä avauksessa kommentoijat olivat kateellisia naiselle, joka on itsevarma ja kaunis.
N20
Kommentit (47)
Minkä takia olette antanut alapeukkuja tuohon omaan vastaukseeni? :D Aika lapsellista touhua nyt ihan oikeasti.
N20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lol ap
Koreatrolli 0/5
Mitä? Haluatko linkin jollekkin some-tilille? En minä ole korealainen, vaan minun vanhempani. Mene pois.
N20
Kaksi nautaa saa naudan, ei tikeriä.
Haluaisin olla huippumatemaatikko, joku avaruusfyysikko, mutta kun en ole. Kyllä harmittaa! Argh!!!
Ovatkohan vanhempasi kaunistelleet sinulle asioita? Itä-Aasialaisissa kulttuureissa osataan kyllä olla todella kateellisia ja nimenomaan ulkoisista asioista (omaisuus, ulkonäkö, status...). Tietenkin kiva, jos vanhempasi eivät ole kateellisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ketjusta puhut? Eli anna jokin esimerkki
No en ala linkkejä etsimään sinulle, rakas. Tuossa yhdessä avauksessa nainen kertoi, että hän on aina saanut miehen, jonka on halunnut. Sitten, kun luin kommentteja muilta naisilta, niin vaikuttivat kateellisilta.
N20
Miksi kuvittelet olevasi jotenkin muiden yläpuolella?
Kuvittelenko? Mistä sait tuollaista pieneen päähäsi? :)
N20
Olen eri, mutta käsket ihmisiä aikuistumaan, menemään pois, nimittelet rakkaaksi eli käytöksesi on tosi ala-arvoista luulet olevasi jotenkin parempi ihminen, kun kulttuurissasi ei ole sallitua kaikki tunteet, jotka voi kääntää voimavaraksi.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia olette antanut alapeukkuja tuohon omaan vastaukseeni? :D Aika lapsellista touhua nyt ihan oikeasti.
N20
nää suomalaiset akat o kateelisii sulle, siks alapeukut
Olen erittäin vähän kateellinen. Ihailen kyllä joidenkin ihmisten taitoja ja älykkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla huippumatemaatikko, joku avaruusfyysikko, mutta kun en ole. Kyllä harmittaa! Argh!!!
Mutta en ole kateellinen asiasta. Harmittaa vain.
Kateellinen kenelle/mistä? Siis pidätkö kateutta jonain perustunteena jota ihmiset vain koko ajan tuntee?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen! :D Lukion lyhyt matematiikka oli yhtä hepreaa. XD
N20
Olin parikymppisenä kateellinen lähes kaikesta. Sitten tajusin, että nyt on mun aikuiselämän vuoro ja mä olen itse vastuussa omasta onnestani. Vain mä voin tehdä itse elämästäni hyvän ja onnellisen.
Joten olen vuosikymmenten saatossa päässyt kateellisuudesta eroon. En oikeastaan enää tunnista sitä itsessäni ollenkaan. Pystyn olemaan onnellinen, kun kaveri on saavuttanut jotain tai saanut jotain. Pystyn hyvin iloitsemaan hänen kanssaan ja nauttimaan.
1/10
N48
Vierailija kirjoitti:
Mistä ketjusta puhut? Eli anna jokin esimerkki
https://www.vauva.fi/keskustelu/3853565/kaverini-omituinen-seka-ulkonao…
Ole hyvä!
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Olin parikymppisenä kateellinen lähes kaikesta. Sitten tajusin, että nyt on mun aikuiselämän vuoro ja mä olen itse vastuussa omasta onnestani. Vain mä voin tehdä itse elämästäni hyvän ja onnellisen.
Joten olen vuosikymmenten saatossa päässyt kateellisuudesta eroon. En oikeastaan enää tunnista sitä itsessäni ollenkaan. Pystyn olemaan onnellinen, kun kaveri on saavuttanut jotain tai saanut jotain. Pystyn hyvin iloitsemaan hänen kanssaan ja nauttimaan.
1/10
N48
No nyt tuli asiallinen vastaus näitten muiden ulisijoiden ohella! Kiitos vastauksestasi ja ajastasi. Niinhän se on, että epäkypsät ihmiset ovat niitä kaikista kateellisimpia.
Tuo, että iloitaan yhdessä toisen saavutuksista, on todella tärkeä osa aikuisuutta. Kaikilla on hyvä mieli sitten. :)
N20
Olen varmaan ihan keskivertokateellinen.
Miten trolli ap olet asteikolla 1 - 10?
Taidan olla tosi kateellinen sillä ap ärsyttää minua suunnattomasti. Hän on niin fiksu aikuinen ja varmaan kauniskin ja saa kaikki miehet.
0/10. Olen jo joskus vastannut johonkin kateusketjuun, ja vastasin, että en tunne kateutta mistään. Mielestäni se on typerin ja lapsellisin asia ikinä. Ei maailma toimi niin, että jos jollain toisella on asia x paremmin kuin minulla, niin se on minulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen kenelle/mistä? Siis pidätkö kateutta jonain perustunteena jota ihmiset vain koko ajan tuntee?
Huhuu ap! Voitko vastata? Tunnetko siis jatkuvasti kateutta? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Aasialaisilla käsityskyky rajoittuu ulkonäköön ja omaisuuteen. Kaikki muu menee yli heidän ymmärryksensä.
Rakas, pieneen päähäsi, jne...hymiöitä