Miksi naiset ovat niin vähä-älyisiä?
Faktahan on se että naiset ovat jo 130 vuotta päässeet yliopistoihin eli heillä on ollut mahdollisuus auttaa yhteiskuntaa mutta ei, mitään ei ole saatu aikaiseksi ja miesten pitää hoitaa kaikki. Sitten täällä palstalla vielä esiintyy miesvihaa eli mistään ei olla kiitollisia. olkaa iloisia että saatte elää tällä planeetalla miesten kanssa. Naiset kehittyvät nopeammin mutta sehän on niin että mitä älykkäämpi laji niin sitä kauemmin kestää kehittyä.
Kommentit (140)
Minun näkemykseni mukaan taas ei. On yksi noin 1200 suurmestarista joista siis 21 eli alle 2% on naisia. I'm not impressed. Miksi nostaa esiin jalkovälin perusteella? Onko muillakin 1200:lla oma Wikisivu jopa suomeksi? Miksi nostaa esiin juuri tämä tapaus 1200 joukosta? Onko jotenkin poikkeava ja tarkalleen ottaen miten?
Saat itse mietti onko verrattavissa Einsteiniin.
Komppaan misantropisti naista, kaikki uuniin, sukupuolesta, syntyperästä riippumatta.
Femakot ja lassukat väittelemässä...
En tiedä miksi peukuttaa selvästi virheellistä riipustusta naispuolisesta shakin "maailmanmestarista". Osaatko sinä selittää? Itse en peukutuksia odota.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 22:09"]
Eihän tässä mistään alemmasta rodusta ole puhuttu vaan naisten saavutusten vaatimattomuudesta, lähinnä biologiasta johtuvasta miesten ja naisten erilaisista elämänvalinnoista (vai onko, en muista) sekä älykkyyden tilastollisesti suuremmasta keskihajonnasta miehillä joka taas aiheuttaa sen, että käytännössä kaikkein alojen huiput ovat miehiä.
Hassu on myös esimerkki naispuolisesta shakin "maailmanmestarista" joka ei sitten ollutkaan vaan käytännössä vain vahvistaa käsitystä miesten ja naisten kykyeroista. Ja kaikki tosiaan ihan vahingossa vaikka peukutuksista sitä olisi vaikea päätelläkin. Kaikki tietty kertoo palstan naisvoittoisuudesta vaikka samanlaisuusteorian mukaan kaiken pitäisi mennä just tasan. Tiettävästi naisten tulosten pienempi keskihajonta johtuu kahden x-kromosomin yhdistelmästä joka on stabiilimpi kuin miesten xy.
[/quote]
Juu juu... Jos olet naisvoittoisella palstalla, niin ei liene yllätys, ettei naisia haukkuvat viestisi saa peukutuksia? Mutta älä sure, luomakunnun kruunu, keskihajontateorian perusteella voi päätellä, että saamasi pari peukutusta merkitsevät enemmän kuin naisten saamat peukutukset, koska ne on selvästikin niitä miesten huippupeukkuja, kun taas naiset saa vaan keskivertopeukkuja. Keskihajonnan alapäässä olevia keskimääräistä tyhmempiä miehiä ei tällä palstalla tietenkään ole, ne on jossain, hmmm, muualla.
[/quote]
"Eihän tässä mistään alemmasta rodusta ole puhuttu vaan naisten saavutusten vaatimattomuudesta, lähinnä biologiasta johtuvasta miesten ja naisten erilaisista elämänvalinnoista (vai onko, en muista) sekä älykkyyden tilastollisesti suuremmasta keskihajonnasta miehillä joka taas aiheuttaa sen, että käytännössä kaikkein alojen huiput ovat miehiä."
Millanen ihminen ylipäänsä laittaa aikaa tälläisten asioiden pohtimiseen kun pitäisi miettiä ja toimia yhdessä miten saadaan loppumaan tämä järjetön luonnonvarojen ylikuluttaminen ja lainaksi eläminen tällä planeetalla. Kohta ei ole kummallakaan sukupuolella mukavat oltavat täällä jos ei aleta tekemään asialle jotain, ja äkkiä.
"Ylikulutus on jatkunut 1970-luvun alkupuolelta, jolloin kulutus ylitti
ensimmäistä kertaa maapallon kyvyn tuottaa luonnonvaroja ja käsitellä
päästöjä" http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013082017388030_uu.shtml
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 22:51"]
"Eihän tässä mistään alemmasta rodusta ole puhuttu vaan naisten saavutusten vaatimattomuudesta, lähinnä biologiasta johtuvasta miesten ja naisten erilaisista elämänvalinnoista (vai onko, en muista) sekä älykkyyden tilastollisesti suuremmasta keskihajonnasta miehillä joka taas aiheuttaa sen, että käytännössä kaikkein alojen huiput ovat miehiä."
Millanen ihminen ylipäänsä laittaa aikaa tälläisten asioiden pohtimiseen kun pitäisi miettiä ja toimia yhdessä miten saadaan loppumaan tämä järjetön luonnonvarojen ylikuluttaminen ja lainaksi eläminen tällä planeetalla. Kohta ei ole kummallakaan sukupuolella mukavat oltavat täällä jos ei aleta tekemään asialle jotain, ja äkkiä.
"Ylikulutus on jatkunut 1970-luvun alkupuolelta, jolloin kulutus ylitti
ensimmäistä kertaa maapallon kyvyn tuottaa luonnonvaroja ja käsitellä
päästöjä" http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013082017388030_uu.shtml
[/quote]
Huomio miehet! Löytyykö ratkaisua?
Etkö osaa selittää, vaikka olet mies ja näin ollen viisaampi? Minä osaan, tyhmänä naisena. Selitys: ihmiset tykkää sellaisista kommenteista, jotka näyttävät lyövän naulan vastustajan arkkuun.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 22:45"]
En tiedä miksi peukuttaa selvästi virheellistä riipustusta naispuolisesta shakin "maailmanmestarista". Osaatko sinä selittää? Itse en peukutuksia odota.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 22:34"]
Eihän tässä mistään alemmasta rodusta ole puhuttu vaan naisten saavutusten vaatimattomuudesta, lähinnä biologiasta johtuvasta miesten ja naisten erilaisista elämänvalinnoista (vai onko, en muista) sekä älykkyyden tilastollisesti suuremmasta keskihajonnasta miehillä joka taas aiheuttaa sen, että käytännössä kaikkein alojen huiput ovat miehiä.
Hassu on myös esimerkki naispuolisesta shakin "maailmanmestarista" joka ei sitten ollutkaan vaan käytännössä vain vahvistaa käsitystä miesten ja naisten kykyeroista. Ja kaikki tosiaan ihan vahingossa vaikka peukutuksista sitä olisi vaikea päätelläkin. Kaikki tietty kertoo palstan naisvoittoisuudesta vaikka samanlaisuusteorian mukaan kaiken pitäisi mennä just tasan. Tiettävästi naisten tulosten pienempi keskihajonta johtuu kahden x-kromosomin yhdistelmästä joka on stabiilimpi kuin miesten xy.
[/quote]
Juu juu... Jos olet naisvoittoisella palstalla, niin ei liene yllätys, ettei naisia haukkuvat viestisi saa peukutuksia? Mutta älä sure, luomakunnun kruunu, keskihajontateorian perusteella voi päätellä, että saamasi pari peukutusta merkitsevät enemmän kuin naisten saamat peukutukset, koska ne on selvästikin niitä miesten huippupeukkuja, kun taas naiset saa vaan keskivertopeukkuja. Keskihajonnan alapäässä olevia keskimääräistä tyhmempiä miehiä ei tällä palstalla tietenkään ole, ne on jossain, hmmm, muualla.
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 16:40"]
"Kas kummaa, siihen loppuisi myös sodat ja riisto, kun ei koko ajan tarvitsisi pullistella ja kukkoilla naapureille ja naapurimaille, kun muuta tarkoitusta elämässä ei teikäläisillä näytä olevankaan." Huh mitä potaskaa. Väitätkö vakavissasi, että naiset eivät tue riistoa? Kuinkakohan moni nainenkin ostelee ties mitä lapsityövoimalla ostettuja vaatteita, että itse, "minä itse", näyttää hyvältä, pullistelee muiden naisten silmissä. Tai joku suklaa. Ostatko aina kolmannesta maailmasta tulevat tuotteet kahvit, suklaat, hedelmät etc reiluna kauppana? Vai meneekö näissäkin oma etu edelle. Kunhan MINÄ saan edullisen (lapsityövoimalla tuotetun) suklaani! Ja siis tarkennukseksi, että täällä ei ole mikään lassukka kirjoittelemassa nyt, vaan alusvaatemallin töitä pari vuotta sitten tehnyt nykyään avioliitossa elävä nuori alle kolmekymppinen mimmi. En todellakaan ole miesvihaaja, en naisvihaaja, mutta realisti. Kyllä täällä maailmassa on vaan niin moni asia pielessä kun jokainen ajattelee vaan omaa napaa, sukupuolesta riippumatta. Solidaarisuudesta tietoakaan.
[/quote]
Miksi tätä kommenttia on peukutettu negatiivisesti?
Olen samaa mieltä hänen kanssaan. Valta-osa niistä ketä paasaa maailman kauheuksien johtuvan miehistä ja heidän testosteroni huuruistaan, kuitenkin itse tukevat pahoinvointia maailmassa arkisilla valinnoillaan. Hyvä esimerkki: naisten suuri suklaan kuluttaminen. Ostetaan vaikkapa sitä fazerin sinistä. Vaikka fazer on selkeästi ilmoittanut, että ei voi mennä takuuseen, etteikö osa heidän kaakaostaan tule alueilta joissa käytetään lapsityövoimaa. Tämä on tekopyhää. Kuinka monella näistäkin naisista on lapsia? Lapsityövoima on ok kun työtä tekee lapsi jota en joudu katsomaan?
Minä olen nainen, jolla on kaksi lasta. Kasvatan lapsistani solidaarisia, ja siksi meidän talouteen ostetaan etenkin kehitysmaista tulevat tuotteet reiluna kauppana.
Solidaarisuus (lat. in solidum) tarkoittaa yhteisvastuullisuutta, yhteenkuuluvuuden tunnetta ja myötämielisyyttä kanssaihmisiä kohtaan. Käsite ei rajoitu ainoastaan toistensa lähellä oleviin ihmisiin, vaan sillä voidaan tarkoittaa jopa maailmanlaajuista kunnioitusta toisia ihmisiä kohtaan. http://www.suomisanakirja.fi/solidaarisuus
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 23:19"]
Solidaarisuus (lat. in solidum) tarkoittaa yhteisvastuullisuutta, yhteenkuuluvuuden tunnetta ja myötämielisyyttä kanssaihmisiä kohtaan. Käsite ei rajoitu ainoastaan toistensa lähellä oleviin ihmisiin, vaan sillä voidaan tarkoittaa jopa maailmanlaajuista kunnioitusta toisia ihmisiä kohtaan. http://www.suomisanakirja.fi/solidaarisuus
[/quote]
Ja tämä sama viesti myös näille herroille, jotka ajattelevat naisista ikäviä. Haloo?!
Sanoisin muuten, että tämä on myös sille misantropisti naiselle, mutta sille tapaukselle ei taitane kukaan enään mitään voida
:o
"Kas kummaa, siihen loppuisi myös sodat ja riisto, kun ei koko ajan tarvitsisi pullistella ja kukkoilla naapureille ja naapurimaille, kun muuta tarkoitusta elämässä ei teikäläisillä näytä olevankaan." Huh mitä potaskaa. Väitätkö vakavissasi, että naiset eivät tue riistoa? Kuinkakohan moni nainenkin ostelee ties mitä lapsityövoimalla ostettuja vaatteita, että itse, "minä itse", näyttää hyvältä, pullistelee muiden naisten silmissä. Tai joku suklaa. Ostatko aina kolmannesta maailmasta tulevat tuotteet kahvit, suklaat, hedelmät etc reiluna kauppana? Vai meneekö näissäkin oma etu edelle. Kunhan MINÄ saan edullisen (lapsityövoimalla tuotetun) suklaani! Ja siis tarkennukseksi, että täällä ei ole mikään lassukka kirjoittelemassa nyt, vaan alusvaatemallin töitä pari vuotta sitten tehnyt nykyään avioliitossa elävä nuori alle kolmekymppinen mimmi. En todellakaan ole miesvihaaja, en naisvihaaja, mutta realisti. Kyllä täällä maailmassa on vaan niin moni asia pielessä kun jokainen ajattelee vaan omaa napaa, sukupuolesta riippumatta. Solidaarisuudesta tietoakaan.
[/quote]
Jos sinä toimit noin, älä kuvittele että kaikki muut toimisi noin.
Toki joo naisissakin on yli puolet kananaivoisia " alusvaatemalleja", kuten sinä, mutta onneksi vähintään neljäsosa on varsin älykkäitä, tiedostavia ja aidosti maailmalle hyvää haluavia ja sen eteen oikeasti valintoja tekeviä.
SIlti "alusvaatemallikin" on tuhat kertaa parempi kuin yksikään lassukka, joita tämä maailma ei kaipaa yhtään mihinkään.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 14:52"]
Pyörösaha, kevlar, astianpesukone, pelastuslautat, tuulilasinpyyhin, tietokoneohjelmointi, boileri, jääkaappi, injektioruisku... tässä muutama "vähä-älyisen naisen" keksimä laite.
[/quote]
Vai että oikein tietokoneohjelmoinnin keksineet... kerroppa sitte että mikä ohjelmointi on kyseessä..
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 22:06"]
Miten tämä misantropistiksi itseään kutsuva nainen on voinut pettää oman sukupuolensa?
Tule nyt järkiisi hyvä nainen!
[/quote]
Hän varmaan käskisi sinun(kin) mennä uuniin.... sekä koko naissukupuolen (ja miessukupuolenkin)
Et ole tainut ihan ymmärtää misantropian ideaa..?
Siinä kun vihataan kaikkia ihmisiä riippumatta sukupuolesta, rodusta tms
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 23:45"]
[/quote]
Toki joo naisissakin on yli puolet kananaivoisia " alusvaatemalleja", kuten sinä, mutta onneksi vähintään neljäsosa on varsin älykkäitä, tiedostavia ja aidosti maailmalle hyvää haluavia ja sen eteen oikeasti valintoja tekeviä.
SIlti "alusvaatemallikin" on tuhat kertaa parempi kuin yksikään lassukka, joita tämä maailma ei kaipaa yhtään mihinkään.
[/quote]
Onko sinusta "kananaivomaista" olla tukematta riistoa, ja ostaa kehitysmaista tulevat tuotteet reiluna kauppana?
Mielestäsi ei ole älykästä ja tiedostavaa ottaa asioista selville miten mm fazer toimii ja olla tulematta tämänlaista toimintaa kuluttamatta heidän tuotteitaan?
Onko sinulla alemmuuskompleksi ulkonäössä kerta mielestäsi kaunis vartaloinen nainen joka on tehnyt mallin hommia ei voi olla fiksu?
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 20:29"]
Tää aloitus on just niitä miksi miehet pois av:ltä naisia haukkumasta t nainen
[/quote]
No mitä me tehdään näille naisille ketä haukkuu naisia, saatika palstalla pyöriville misantropesteille?
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 23:45"]
[/quote]
[/quote]
Sinäpä se vasta varsinaiselta kananaivolta vaikutat. Tuossa puhutaan asiaa kaakaplantaasien lapsityövoimasta. Noin itseäsi älykkääksi, tiedostavaksi ja aidosti maailmalle hyvää haluavaksi ihmiseksi kutsuvana, voisit vaikka katsoa tämän dokumentin kaakaosta.
Mikäli kananaivoillasi mitään dokumentteja ylipäänsä katsot/ymmärrät.
Full documentary. The Dark Side Of Chocolate;
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 18:50"]
Miksi ihmiset ovat niin vähä-älyisiä?
Niin, siinäpä se otsikossa selville tuleekin. Miksi? Esim nämä ympäristöongelmat. Miksi ihmiset paskoo omaan pesäänsä?
Noh? Lassukat, femisistit? Ja kaikki siltä väliltä. Nyt kaikki ihmiset sieltä vastailemaan! Miten omalta osaltasi oikeutat tämän omaan pesään paskomisen, ja silmien sulkemisen siltä?
[/quote]
Vastauksia ??
110 kirjoittaja on nainen, ettei laiteta lassukoiden piikkiin tuota viestiä
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 14:29"]
Faktahan on se että naiset ovat jo 130 vuotta päässeet yliopistoihin eli heillä on ollut mahdollisuus auttaa yhteiskuntaa mutta ei, mitään ei ole saatu aikaiseksi ja miesten pitää hoitaa kaikki. Sitten täällä palstalla vielä esiintyy miesvihaa eli mistään ei olla kiitollisia. olkaa iloisia että saatte elää tällä planeetalla miesten kanssa. Naiset kehittyvät nopeammin mutta sehän on niin että mitä älykkäämpi laji niin sitä kauemmin kestää kehittyä.
[/quote]
Surullisinta tässä on se, että tämäkin henkilö oikeasti haluaisi naisen hyväksyntää. Tuntea olonsa rakastetuksi, kuten kaikki me ihmiset.
Afrikkalaisten ja eri ryhmien älykkyseroista taas on sadan vuoden aikana tehty satoja erilaisia tutkimuksia ja löydös on kiistaton.
[/quote]
Mitä mieltä olet 49 kommentista 47 kirjoittajalle?