Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahvin/teen/tupakan/punaviinin käytön lopettaneet, näkyikö hampaissa?

Vierailija
26.08.2013 |

Nuo em. yleensä värjäävät hampaita, oletteko te jotka olette noita käyttäneet (yhtä tai useampaa) lopetettuanne huomanneet että hampaiden väri olisi muuttunut heti tai ajan mittaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin n. 3 kk ilman tupakkaa (poltin/poltan askin päivässä), join kahvia mustana, mutta kyllä huomasi hampaista. Vaaleni selvästi. Nikotiini kerääntyy selkeästi pieniin lohkeamiin hampaissa ja kellastuttaa muutenkin.

Tiedä kuinka hohtavat hampaat olisi olleet, jos en joisi kahviakaan.

Nyt on uusi tsemppaus menossa tupakasta irtaantumiseen ihan kokonaan, toivottavasti onnistun.

Vierailija
2/8 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanmarjat näky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No raskaaksitullessa jätin tietenkin tupakan (jota meni päivittäin ja paljon) pois ja punaviinin (jota nyt ei tullut muutenkaan kovin montaa kertaa vuodessa juotua) pois. Parissa viikossa valkaisevan hammastahnan avulla huomasin hampaiden vaalenneen. Sitten alkoi pirunmoinen raskauspahoinvointi ja siinä tiimellyksessä jäi vahingossa se kahvikin sitten pois. Nyt on kivan vaaleat hampaat, kolme kuukautta olen nyt ollut ilman noita hampaanvärjääjiä.

Vierailija
4/8 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tätä siksi, että olen itse lopettanut teen juonnin ja tupakan polttamisen, ja tuntuu että jo muutamassa viikossa hampaat vaalenivat hieman, ja nyt (6kk) jälkeen näyttävät huomattavan paljon valkoisemmilta mitä ennen. Pari tuttuakin on asian huomannut, en itse olisi koskaan uskonut että voi käydä noin, mukava yllätys. Olisi ollut kiva tietää aiemmin, olisin varmasti jo aikasemmin pyrkinyt noista eroon jos olisin asian tiennyt, siksi mietin että käykö kaikille näin.

Jotenkin ajattelin että jos hampaat ovat värjäytyneet ei siihen enää mikään auta (poislukien tietenkin hammaslääkärien käsittelyt).

Ap

Vierailija
5/8 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 16:42"]Olin n. 3 kk ilman tupakkaa (poltin/poltan askin päivässä), join kahvia mustana, mutta kyllä huomasi hampaista. Vaaleni selvästi. Nikotiini kerääntyy selkeästi pieniin lohkeamiin hampaissa ja kellastuttaa muutenkin.

Tiedä kuinka hohtavat hampaat olisi olleet, jos en joisi kahviakaan.

Nyt on uusi tsemppaus menossa tupakasta irtaantumiseen ihan kokonaan, toivottavasti onnistun.
[/quote]

Nikotiini on väritöntä, ei se mitään värjää vaan tupakan terva

Vierailija
6/8 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta savuttomana enkä ole edes ajatellut koko asiaa. Kävin vilkaisemassa peiliin ja huomasin hampaiden todella vaalentuneen. Punaviiniä en juuri koskaan ole juonut, kahvia kylläkin ja juon edelleen.

Vierailija
7/8 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, eikö kukaan ole lopettanut noiden käyttöä? ;)

ap

Vierailija
8/8 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tupakoinin ja kahvin, ei eroa, en tiedä johtuneeko siitä ihan että hoidan hampaitani kunnolla ja ovat pysyneet aina valkoisina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme