Ilmoitus VictoriaMilanista :-)
redrama - 45 vuotta, Lahti, Päijät-Häme
Parisuhteessa oleva mies etsii nainen, jotain lyhytaikaista, jotain pitkäaikaista, nettiflirtti / eroottinen chattailu, kaikki mikä antaa jännitystä elämääni
Lisää suosikkeihin
Flirttaile
Lähetä lahja
Lähetä viesti
Blokkaa käyttäjä
Tee ilmoitus käyttäjästä
Luotettava ja rehellinen
Naista, jonka kanssa viettää salaisia hetkiä silloin kun molemmista siltä tuntuu.
Kommentit (6)
Tylsää käyttää nimimerkkinä toisen taiteilijanimeä tällaisessa yhteydessä.
VictoriaMilaniin voi naiset rekisteröityä ilmaiseksi. Monet hyvät naurut olen saanut kun olen noita ilmoituksia lukenut. Usein tulee kyllä paha mieli kun ajattelee että kotona vaimo ei tiedä mitään siitä kuinka aviomies kertoo kyllästyneensä arkeen ja hakee siihen piristystä.
Ja ei, en ole itse hakemassa seuraa. Minua on petetty ja tuonne rekisteröidyn katsoakseni vähän suomalaisten sielunelämää, joka on tosi surullista luettavaa...
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 08:49"]
VictoriaMilaniin voi naiset rekisteröityä ilmaiseksi. Monet hyvät naurut olen saanut kun olen noita ilmoituksia lukenut. Usein tulee kyllä paha mieli kun ajattelee että kotona vaimo ei tiedä mitään siitä kuinka aviomies kertoo kyllästyneensä arkeen ja hakee siihen piristystä.
Ja ei, en ole itse hakemassa seuraa. Minua on petetty ja tuonne rekisteröidyn katsoakseni vähän suomalaisten sielunelämää, joka on tosi surullista luettavaa...
[/quote]
Juu en tiedä, millaisessa psykoosissa ovat nämä aviomiehet, jotka kuvaavat ITSEÄÄN "rehellisiksi" ja "luotettaviksi", samalla kun etsivät seuraa vaimon pettämiseen.
Kävin katsomassa ja herranjumala, moni tunnistettavassa valokuvassa ja tekstissä kaivataan salaista seuraa.
Ei tekisi pahaa monellekaan naiselle käydä katsomassa löytyykö se oma kulta sieltä. Ikähaarukaksi pari vuotta eteen ja taakse, paikkakunta tarpeeksi laajaksi.
Hän siis kuvailee itseään sanoin luotettava ja rehellinen, mutta etsii naista salaisiin seikkailuihin :-)