Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoitus VictoriaMilanista :-)

Vierailija
26.08.2013 |

redrama - 45 vuotta, Lahti, Päijät-Häme

Parisuhteessa oleva mies etsii nainen, jotain lyhytaikaista, jotain pitkäaikaista, nettiflirtti / eroottinen chattailu, kaikki mikä antaa jännitystä elämääni

Lisää suosikkeihin
  Flirttaile
  Lähetä lahja
  Lähetä viesti
  Blokkaa käyttäjä
  Tee ilmoitus käyttäjästä

OfflineBETA

Luotettava ja rehellinen

Naista, jonka kanssa viettää salaisia hetkiä silloin kun molemmista siltä tuntuu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän siis kuvailee itseään sanoin luotettava ja rehellinen, mutta etsii naista salaisiin seikkailuihin :-)

Vierailija
2/6 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää käyttää nimimerkkinä toisen taiteilijanimeä tällaisessa yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näitä reppanoita!

Vierailija
4/6 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

VictoriaMilaniin voi naiset rekisteröityä ilmaiseksi. Monet hyvät naurut olen saanut kun olen noita ilmoituksia lukenut. Usein tulee kyllä paha mieli kun ajattelee että kotona vaimo ei tiedä mitään siitä kuinka aviomies kertoo kyllästyneensä arkeen ja hakee siihen piristystä.

Ja ei, en ole itse hakemassa seuraa. Minua on petetty ja tuonne rekisteröidyn katsoakseni vähän suomalaisten sielunelämää, joka on tosi surullista luettavaa...

Vierailija
5/6 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 08:49"]

VictoriaMilaniin voi naiset rekisteröityä ilmaiseksi. Monet hyvät naurut olen saanut kun olen noita ilmoituksia lukenut. Usein tulee kyllä paha mieli kun ajattelee että kotona vaimo ei tiedä mitään siitä kuinka aviomies kertoo kyllästyneensä arkeen ja hakee siihen piristystä.

Ja ei, en ole itse hakemassa seuraa. Minua on petetty ja tuonne rekisteröidyn katsoakseni vähän suomalaisten sielunelämää, joka on tosi surullista luettavaa...

[/quote]

Juu en tiedä, millaisessa psykoosissa ovat nämä aviomiehet, jotka kuvaavat ITSEÄÄN "rehellisiksi" ja "luotettaviksi", samalla kun etsivät seuraa vaimon pettämiseen.

Vierailija
6/6 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa ja herranjumala, moni tunnistettavassa valokuvassa ja tekstissä kaivataan salaista seuraa.

Ei tekisi pahaa monellekaan naiselle käydä katsomassa löytyykö se oma kulta sieltä. Ikähaarukaksi pari vuotta eteen ja taakse, paikkakunta tarpeeksi laajaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi