Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten vastine movemberille - uskaltaisitko lähteä mukaan...

Vierailija
12.08.2013 |

Otsikoi il. Minä en ole ikinä tehnyt kulmakarvoilleni yhtään mitään, mitä pitäisi uskaltaa? Kuulemma mulla on kauniit kulmakarvat, eikä tosiaan ole ikinä nypitty. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole antaa kyllä karvaakaan näistä kulmakarvoistani hyväntekeväisyyteen. Niitä ei ole koskaan kukaan kauniiksi sanonut, ja syystä: ihonvärisiä karvoja siellä täällä. Niiden ainoa funktio on tuoda luontevamman oloista tekstuuria kun väritän itselleni kulmat ruskealla kajalilla.

Vierailija
2/11 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh..? Sehän koski kainalokarvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mun pitää hankkai uudet lasitl..hups. No miksen, ei näin syksyllä kukaan katso paitsi mies, muttei sekään meillä katso. 

Vierailija
4/11 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä nypin kulmani säännöllisesti, ja sillä on suuri vaikutus kasvojen ilmeeseen. Kasvattamaan tuskin kuitenkaan viitsisin lähteä, ei kukaan huomaisi eroa muuta kuin siitä, että näyttäisin väsyneemmältä ja vanhemmalta. Kulmani ovat siis paksut ja tummat, mikä on mielestäni erittäin hyvä, nypin ne vaan alta kevyemmiksi. 

Vierailija
5/11 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan lähtisi. Kainalokarvat on rumat, inhottavan tuntuiset ja erittäin epähygieeniset. Toisin kuin viikset.

Vierailija
6/11 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi, epähygieenistä.

Vierailija
7/11 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes tietäisi, kasvattaisinko mä kainalokarvat? Miten se mitään hyväntekeväisyysviestiä veisi eteenpäin? Kesä män, ei ole enää näyttelyareenaa näille kainaloille.

Vierailija
8/11 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalosänki pistelee, en kasvata.

Vierailija
9/11 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Puhutaanko tässä nyt kainalo- vai kulmakarvoista? kainalokarvoja en missään nimessä halua kasvattaa, ovat epähygieeniset. Kulmakarvat mulla on luonnostaan niin harvat ja  vaaleat, ettei niistä edes huomaisi, vaikka jättäisin nyppimättä. Harvoin edes nypin, joskus vaan jonkun rehottavan karvan sieltä täältä.

Vierailija
10/11 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin kasilla, eli ei kukaan kainaloitani syksyllä katsele, ihan sama vaikka rehottaisikin. Kulmat ovat olleet myös noin kahdeksan viikkoa nyppimättä, enpä ole niitäkään kenenkään nähnyt tuijottamaan jäävän. Ei niitä kukaan näe muutenkaan.

Vierailija
11/11 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaako tää että pitää laittaa facen profiilikuvaksi kainalot ajelematta? Mä en kyllä ole ajellut koko kesänä, en muista milloin olen, joten pituutta kyllä olis riittävästi. Kaipa mä voisin...