Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten vaatteilla brassailu ilman aihetta!

Vierailija
29.07.2013 |

Minulla on tuttu, joka matkustelee paljon. Hän on ostaa ulkomailta myös lastenvaatteita luonnollisesi. Teen itse ihan samoin, joten ongelma ei ole kateudessa, vaan siinä miten hän tuo asian esille. Hän saattaa Lontoossa käydessään käydä Primarkissa (halpahalli -tyyppinen) ja ostaa vaikka mitä ja sen jälkeen kertoa (ja leuhkia) kaikille, että kuinka tämä ja tämä vaate on tuotu Lontoosta ja aivan, eikö olekin tyylikäs yms. 

Toiset eivät tajua, että samaa kamaa saa täältä halpahalleista kuin mitä hän kantaa Lontoosta saakka, vain, että pääsee kertomaan sen olevan ulkomailta ja näin ollen muka jotain hienompaa ja kalliimpaa. 

Itse kerron vastaavissa tilanteissa, että olen ostanut sen (esim.) Barclonasta, mutta ihan jostain halpakaupasta. En siis tuo mitään suurta ja mahtavaa ulkomaan-etua siihen.. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset saavat tyydytyksen aihetta omasta mielestäni mitä oudoimmista asioista, mutta eivätpä hekään usein ymmärrä omia kotkotuksiani. Hymyillään ystävällisesti ja esitetään kiinnostuneita puolin ja toisin, niin hyvä tulee. ;)

Vierailija
2/4 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. "Ostin sen Lontoosta. Eikö ookin ihana!"

2. "Ostin sen Barcelonasta. Ihan vaan sellasesta halpisliikkeestä."

Mun mielestä ykkösvaihtoehto kuulostaa kivemmalta tavalta puhua uusista vaatteista. Miksi pitäisi erikseen mainita että vaate oli ihan halpa ja vain jostain halpisliikkeestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 13:48"]

1. "Ostin sen Lontoosta. Eikö ookin ihana!"

2. "Ostin sen Barcelonasta. Ihan vaan sellasesta halpisliikkeestä."

Mun mielestä ykkösvaihtoehto kuulostaa kivemmalta tavalta puhua uusista vaatteista. Miksi pitäisi erikseen mainita että vaate oli ihan halpa ja vain jostain halpisliikkeestä?

[/quote]

Samaa mieltä. Ja av-mammahan nyt joka tapauksessa näkee yhdellä vilkaisulla kuinka laadukas/laaduton vaate naapurin lapsella on yllään.

Vierailija
4/4 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ensin, että Barclona tarkoitti englantilaista lastenvaatekauapan nimeä :).

No joo, jos sanoo "ostin tämän Barcelonasta", niin johan siinä heti tulee ulkomaanlisää, vaikka ap kuvittelee toisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän