Missä ammateissa sinusta mies on sopivampi tai pätevämpi kuin nainen?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No rikollisistahan suurin osa on miehiä.
Miksi alapeukkuja? Tämä on tilastollinen fakta, lukekaa tutkimuksia.
*ammateissa* jankkaaja
Vierailija kirjoitti:
Psykiatrit. Ymmärtäväisempiä ja empaattisempia kuin miespuoliset, tarjoavat laajempialaisia ratkaisuja. Miespuoliset todella vähäsanaisia ja tökeröjä, kiireisen ja huolimattoman oloisia, aina tarjoamassa lääkkeitä sen sijaan, että ehdottaisivat keskusteluapua, terapiaa tmv käytännön neuvoa.
Lukihäiriökö vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
[
Suomessa on esimerkiksi naispalomiehiä 7000:sta palomiehestä alle 10. Ja tämä vain yhtenä esimerkkinä.
Näin ihan syystä. 1 nainen liikaa mielestäni, fysiikka ei vaan kestä eikä pää.
Sanoisin, että tenoreina, baritoneina ja bassoina miehet ovat naisia parempia.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan kaikessa mies on parempi, sorry vaan leidit mutta näin se vaan on... Noh, okei, ehkä hoiva-alalla naiset on parempia.
Näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa. Naisen tehtävä on hoitaa kotia ja lapsia.
Varsinkin ruuanlaitto on miehille oikein sopivaa puuhaa. Ihmeen vähän he sitä kuitenkin tekevät, miksi?
Kaikki maailman huippukokit on miehiä, joten mitä ihmettä horiset?
Ja nyt puhutaan ammateista, eikä sinun pussimuusin keitostasi.
Vierailija kirjoitti:
Urologi, penismalli, kondomien sovittaja.
En tiennyt, että nämäkin on ammatteja, mutta kaikkea sitä av:lta oppii;)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykiatrit. Ymmärtäväisempiä ja empaattisempia kuin miespuoliset, tarjoavat laajempialaisia ratkaisuja. Miespuoliset todella vähäsanaisia ja tökeröjä, kiireisen ja huolimattoman oloisia, aina tarjoamassa lääkkeitä sen sijaan, että ehdottaisivat keskusteluapua, terapiaa tmv käytännön neuvoa.
Etkö osaa lukea?
Osaa se lukea mutta ei vaan ymmärrä lukemaansa, hyvin tavallista tänä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Urologi, penismalli, kondomien sovittaja.
Kondomien sovittaja? Todellakaan en halua että joku tulee auttamaan mua kondomin sovituksessa! Todellakin pistän oman kondomini ihan itse. Kenkien sovituksessa mua saa auttaa, vaikka en minä siinäkään apua tarvitse.
Urologi ei ole mikään kikkelilääkäri ja miestautienlääkäri
Urologi on virtsateihin erikoistunut lääkäri, joka hoitaa myös naisia. Koska: naisilla on virtsatie-elimet!