Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein miehesi käy baarissa?

Vierailija
25.08.2013 |

Ja osaako hän käyttäytyä siellä? Kuinka usein itse käyt? Vai käyttekö yhdessä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättyisit, jos näkisit miten miehesi käyttäytyy baarissa!

Vierailija
22/29 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käydä kumpikaan koskaan. Ei siellä ole meille mitään, mies näkee juoppoja työssään ihan tarpeeksi, ei todellakaan halua nähdä niitä vielä vapaa-aikanakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään yhdessä pari kertaa viikossa duunin jälkeen lasillisella. Erikseen käydään omien kavereittemme kanssa ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. Koskaan ei mies ole kännissä, ei juo kerralla kolmea annosta enempää, kuten en minäkään. Ei olla kumpikaan koskaan välitetty mistään kännäilystä, vaikka baareissa käydäänkin.

Vierailija
24/29 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn siksi, että oma mieheni haluaa sinne harva se viikonloppu, juo itsensä hirveeseen humalaan, saa aikaan rähinöitä, on ylisosiaalinen, lääppii vieraita naisia yms. Ja ihmettelee, kun minä suutun enkä hyväksy tuollaista käytöstä. ap

Vierailija
25/29 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 22:46"]

Kysyn siksi, että oma mieheni haluaa sinne harva se viikonloppu, juo itsensä hirveeseen humalaan, saa aikaan rähinöitä, on ylisosiaalinen, lääppii vieraita naisia yms. Ja ihmettelee, kun minä suutun enkä hyväksy tuollaista käytöstä. ap

[/quote]

Ei varmaan tullut yllätyksenä kun menitte naimisiin? Vai onko se alkanut vasta sen jälkeen? Sinä itse valitset millaisen ihmisen kanssa elät, miehelläsi on oikeus valita oma elämäntapansa.

Vierailija
26/29 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään harvoin, mies max kerran vuodessa, minä ehkä pari-kolme kertaa vuodessa. Ei olla kumpikaan oikein baari-ihmisiä.

Vierailija
27/29 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos ei olla keritty naimisiin asti, eikä näköjään mennäkään :D ap

Vierailija
28/29 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kavereiden kanssa voi tehdä muutakin kuin mennä baariin. Kyllä se kaverit+baari on monelle se kiertotie millä päästään naisia katsomaan. Ja tosiaan puhun nyt miehistä.

Vierailija
29/29 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä käyn n 4 kertaa vuodessa kavereiden kanssa ja juon kyllä kunnolla mutta silti käyttäydyn. Mieheni - huhu, jos kävisi edes kerran vuodessa....ehkä just ja just sen verran. Itse toivoisin että kävisi joskus ulkona, istuu AINA sohvalla.