Kuinka usein miehesi käy baarissa?
Ja osaako hän käyttäytyä siellä? Kuinka usein itse käyt? Vai käyttekö yhdessä?
Kommentit (29)
Ei käydä kumpikaan koskaan. Ei siellä ole meille mitään, mies näkee juoppoja työssään ihan tarpeeksi, ei todellakaan halua nähdä niitä vielä vapaa-aikanakin.
Käydään yhdessä pari kertaa viikossa duunin jälkeen lasillisella. Erikseen käydään omien kavereittemme kanssa ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. Koskaan ei mies ole kännissä, ei juo kerralla kolmea annosta enempää, kuten en minäkään. Ei olla kumpikaan koskaan välitetty mistään kännäilystä, vaikka baareissa käydäänkin.
Kysyn siksi, että oma mieheni haluaa sinne harva se viikonloppu, juo itsensä hirveeseen humalaan, saa aikaan rähinöitä, on ylisosiaalinen, lääppii vieraita naisia yms. Ja ihmettelee, kun minä suutun enkä hyväksy tuollaista käytöstä. ap
[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 22:46"]
Kysyn siksi, että oma mieheni haluaa sinne harva se viikonloppu, juo itsensä hirveeseen humalaan, saa aikaan rähinöitä, on ylisosiaalinen, lääppii vieraita naisia yms. Ja ihmettelee, kun minä suutun enkä hyväksy tuollaista käytöstä. ap
[/quote]
Ei varmaan tullut yllätyksenä kun menitte naimisiin? Vai onko se alkanut vasta sen jälkeen? Sinä itse valitset millaisen ihmisen kanssa elät, miehelläsi on oikeus valita oma elämäntapansa.
Me käydään harvoin, mies max kerran vuodessa, minä ehkä pari-kolme kertaa vuodessa. Ei olla kumpikaan oikein baari-ihmisiä.
Luojan kiitos ei olla keritty naimisiin asti, eikä näköjään mennäkään :D ap
Minusta kavereiden kanssa voi tehdä muutakin kuin mennä baariin. Kyllä se kaverit+baari on monelle se kiertotie millä päästään naisia katsomaan. Ja tosiaan puhun nyt miehistä.
minä käyn n 4 kertaa vuodessa kavereiden kanssa ja juon kyllä kunnolla mutta silti käyttäydyn. Mieheni - huhu, jos kävisi edes kerran vuodessa....ehkä just ja just sen verran. Itse toivoisin että kävisi joskus ulkona, istuu AINA sohvalla.
Yllättyisit, jos näkisit miten miehesi käyttäytyy baarissa!