Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Cava lopettaa!

Vierailija
25.08.2013 |

Bloggausura ohi ja blogi poistuu kohta kokonaan...

http://www.cavablogi.com/2013/08/its-time-to-say-goodbye.html

Kommentit (215)

Vierailija
61/215 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä tuntuu olevan näitä "asiantuntijoita" taas kerran! :((

Ihan älytöntä puuttua toisten elämään varsinkaan, kun ette näitä edes hlö.kohtaisesti tunne! :o

Cavan lopettamisen syy löytyy viimeisestä postauksesta. Miten voi olla noin vaikea vain ymmärtää?? Jotain Kaunareitten / Salkkareitten "juonenkäänteitä" vain janoatte :\ Hävetkää!

Vierailija
62/215 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että ovat eronneet. Miksi Cava muuten lopettaisi bloginsa kuin seinään. Eikö se vähän aikaa sitten puhunut, että esittelee hääpukunsakin blogissa. Ja omistusasunnon hankkimistakin ilmeisesti suunnittelivat. Jos ja kun blogi on niinkin hyvä tulonlähde niin olisi luullut että jatkaa ainakin häihin asti, jotta saa sponsorit häille (varmaan häämatkakin ois sponssattu) ja säästettyä asuntoa varten. No ei voi tietää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/215 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas mä tiedän mitä tapahtui. Tämä tieto tulee tosi luotettavalta lähteemtä. Kristiina halusi päästä uusimman mycosmo tiimin mukaan...mutta pääsy sinne evättiin, jolloin hän päätti lopettaa bloggaamisen. Harmi sinänsä häntä tullaan ikävöimään. Kaikki muut 'suositut' bloggaajat ovat päässeet suurien kustannuslehtien alaisuuteen..mm. costume, cosmo jne. Hän vain jämähti pakoilleen ilman mitään. Xenias on saamassa oman nettikaupan...kyllä vähemmästäkin alkaisi harmittaa. 

Vierailija
64/215 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas mä tiedän mitä tapahtui. Tämä tieto tulee tosi luotettavalta lähteemtä. Kristiina halusi päästä uusimman mycosmo tiimin mukaan...mutta pääsy sinne evättiin, jolloin hän päätti lopettaa bloggaamisen. Harmi sinänsä häntä tullaan ikävöimään. Kaikki muut 'suositut' bloggaajat ovat päässeet suurien kustannuslehtien alaisuuteen..mm. costume, cosmo jne. Hän vain jämähti pakoilleen ilman mitään. Xenias on saamassa oman nettikaupan...kyllä vähemmästäkin alkaisi harmittaa. 

Vierailija
65/215 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 21:51"]

[/quote]

No en kyllä usko tähän että lopetti kun ei päässyt mihinkään. Cavahan itse on sanonut, että haluaa pysyä itsenäisenä eikä minkään blogiportaalin yms alle. Hänhän oli muuttamassa muutama kuukausi sitten Rantapallon puolelle, mutta tuli itse toisiin aatoksiin lopulta.

Vierailija
66/215 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo nyt ihan kaukaa haettua olisi. Cavalla tuntui olevan todella huono itsetunto, joten helpostihan tuollaisen voisi vetää itseensä ja pettyneenä/katkerana/itsesäälissä lopettaa sitten koko touhu.

Vierailija
67/215 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:56"]

No ei tuo nyt ihan kaukaa haettua olisi. Cavalla tuntui olevan todella huono itsetunto, joten helpostihan tuollaisen voisi vetää itseensä ja pettyneenä/katkerana/itsesäälissä lopettaa sitten koko touhu.

[/quote]

Totta.

Ja kyllähän suurin osa bloggaajista aina aiemmin sanoo, että "haluavat säilyttää itsenäisyyden", mutta sitten kun tarpeeksi houkutteleva (=rahakas) tarjous tulee joltakin lehdeltä/blogiportaalilta/tms, niin sitten näiltä samaisilta bloggaajilta tulee postaus, jossa hehkutetaan uusia tuulia, muutosta elämässä ja uuden blogikodin ja -tiimin ihanuutta. Ja sitä, miten blogin sisältö ei kuitenkaan tule muuttumaan ja itsenäisyys säilyy, jne.

Vierailija
68/215 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh, ihme draamaa täällä. 

Turha ruotia kun ei tiedetä.

Vierailija
69/215 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis täällähän on puhuttu lähinnä tosta vihkisormuksesta joka oli kyllä sponssattu. Ja kyllä mua ihan rehellisesti sanottuna mietityttää, että mitenköhän noille kaikille sponssisopimuksille käy. Ja noita sopimuksia on pohdittu osaltaan sen takia, että Cava väittää tehneensä päätöksen blogin lopettamisesta "jo jonkin aikaa sitten". Tuskin hän kuitenkaan olisi ottanut häilleen sponsoreita, jos olisi jo silloin tiennyt lopettamisesta. Ja mulle jäi erityisesti Sodastreamista sellainen olo, että tuotteen saamisen ehtona oli sen esitteleminen blogissa ja siksi tuo postaus oli viellä pakko tuutata ulos ennen lopettamista. Jotenkin vaan aika tyylittömästi hoidettu kokonaisuus mun mielestä.

Mä en myöskään pitäisi mahdottomana, että blogimaailman uudet tuulet ovat myötävaikuttaneet Cavan lopettamiseen. Todella moni aikaisemmin itsenäinen bloggaaja on viimeaikoina siirtynyt jonkin portaalin tai lehtitalon alle. Monella näistä on siis ollut samoja lukijoita kuin Cavalla. Mä en usko, että Cava olisi enää mitenkään pärjännyt muiden blogien rinnalla, noi portaalit kun mahdollistavat bloggareille todella paljon asioita (matkoja, tuotteita, tapahtumia, harrastuksia...) joista saa blogiin sisältöä. Cavalle ei selkeästi ollut inspistä luoda blogiinsa tuon kaltaista sisältöä.

Vierailija
70/215 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos cava muka tiesi jo pitkään lopettavansa (epäilen) miksi hän otti vastaan lisää sponsseja? Onko hän todella niin ahne ja röyhkeä? Blogi loppui kuin seinään, ei vastauksia lukijoiden kommentteihin ei mitään, cava vain häipyi kylmästi, tämä jäi ainakin minua häiritsemään.. Olin saanut cavasta blogin perusteella hyvän kuvan, nyt se kuva todellakin karisi.. Valitettavasti :( ja kyllä vähän vaikuttaa, että jotain on sattunut, ei hän muuten olisi lopettanut noin. 

Vierailija
71/215 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei täällä välttämättä paskaa puhuta, mutta pohditaan asioita jotka ei itseasiassa meille muille edes kuulu.

Kuinka voi toisen ihmisen elämä kiinnostaa noin paljon, että pitää miettiä että onkohan nyt tullu ero vai ei?

Ja lopettaisko joku oikeesti työnsä eron takia? Blogihan oli Kristiinan työ?

Vierailija
72/215 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Cava ITSE nimenomaan kertoi, ettei hänelle ole tapahtunut mitään pahaa (esim.eroa), joka johti blogin lopettamiseen, miksei sitä voi uskoa? :D Miksei voi uskoa sitä, kun Cava kertoi blogin syyn lopettamiseksi "Cavasta ulos kasvamisen".

Saahan sitä tietenkin spekuloida, jos ei ole muutakaan tekemistä. Vaikka bloggauksen lopettamisen syy oli asianomaisen itsensä kertomana ihan teidän silmienne edessä.

Vierailija
73/215 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi on niin vaikea uskoa että syy oli nimenomaan tuo "cavasta ulos kasvaminen" kun Cava niin itse sanaa. Pakko ihmisten vaan keksiä omia teorioita.

Vierailija
74/215 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 04:47"]

... Ei vittu. Vertaatteko oikeasti SODASTREAMERIA ja KIHLASORMUKSIA keskenänne täällä keskustelu palstalla? Ja mietitte sitten miks cava lopetti bloggauksen. Hei haloo! Jos lukijat on tota maata että kihlasormus (varmasti t:n ja cavan yhdessä ostamat) on teillle sama asia kun sodastreamer kone (cavan saama blogin kautta), niin ei ihmekkään että into lukijoita ja blogia kohtaan loppuu saman tien. 

[/quote]

Cava ja T menivät kihloihin jouluna ja kihlasormus oli T:n omilla rahoilla hankkima. Sen sijaan vihkisormus on sponsoroitu ja yhteistyö blogin kautta saatu. Joten faktat kuntoon please ennen kuin syytetään suotta.

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 04:47"]

...kirjoituksen kautta, ja saat päivittäin n. 500 kommenttia, joista puolet haukkumista ja puolet kehumista + kaikki nämä yksityiset internetin keskustelu palstat, facebook yms. muut internetissä tapahtuva puhuminen, kehuminen, haukkuminen? :) 

[/quote]

Cavan blogiin pystyi kommentoimaan vain rekisteröityneet nimimerkit (ei anoja) ja kommentteja tuli keskimäärin (silmämääräisesti arvioituna) n. 5-20 per postaus. Joten tuo 500 kommenttia (vaikka mukaan olisi laskettu sähköpostitkin) päivittäin saattaa olla hippasen yläkanttiin...

Vierailija
75/215 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti siksi sitä ei uskota, kun lopettaminen tapahtui niin yhtäkkiä. Ruokkii todella paljon ällaisia sepkuloitsijoita.

Vierailija
76/215 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa pikkuhiljaa tuntua, että näillä palstapoliiseilla on suurempi hätä ("miksi ei voi uskoa", "miksi täällä keskustellaan asioista, jotka ei teille kuulu") kuin mitä meillä keskustelijoilla on Cavan lopettamisesta hätä.

Se iänikuinen neuvo nurisijoilla: ketjua ei tarvitse lukea, jos aihe ei kiinnosta. Simple as that.

Vierailija
77/215 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 16:56"]

Se iänikuinen neuvo nurisijoilla: ketjua ei tarvitse lukea, jos aihe ei kiinnosta. Simple as that.

[/quote]

oma korjaus:  

Se iänikuinen neuvo nurisijoille: ketjua ei tarvitse lukea, jos aihe ei kiinnosta. Simple as that.

Vierailija
78/215 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HANKKIKAA ELÄMÄ!

Vierailija
79/215 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa!Kyllä te jaksatte!

Vierailija
80/215 |