Cava lopettaa!
Bloggausura ohi ja blogi poistuu kohta kokonaan...
http://www.cavablogi.com/2013/08/its-time-to-say-goodbye.html
Kommentit (215)
Totta se on, ovat eronneet T:n kanssa.
Jos ovatkin eronneet, niin lienee tapahtunut ihan justiinsa, sillä vielä 21.8. on tullut vihkisormuspostaus. Eli en ihan hevillä usko, tosin eipä se mulle kuulu.
Huhuh! en kyllä hevillä usko tuota erouutista..
Joo en kans usko, että ovat eronneet.. Jotenkin en usko, että Cava olis niin rahanhimoinen, että vielä eron partaallakin esittelee blogissa sormuksiaan. Tosin, kelpasihan se SodaStreamkin, vaikka lopetuspäätös oli jo tehty.. Vaikka toisaalta mistä sitä tietää, jos yhteistyöneuvottelut oliskin käyty jo ennen lopettamispäätöstä. Ei näitä voi tietää.
Mutta kuten jo aiemman ketjun viestisskin totesin, toivon todella, että eivät ole eronneet. Vaikka väkisin se tuli ainakin itselleni ekaks mieleen.
Cavahan sanoo hyvästelypostauksessaan että on tiennyt lopetuksesta jo pidemmän aikaa. Hän on siis päättänyt jo aiemmin lopettaa blogin. Silti otti sodastreaminkin vielä vastaan, miksi ei ottaisi kallista sormusta vaikka häitä ei olisikaan enää tiedossa.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 18:29"]
Ovatko oikeesti eronneet?
[/quote]
Ei voi tietää. Ihan turha sitä täällä on spekuloida. Ja jos joku tietäiskin varmaksi, niin sais kyllä pitää ihan omana tietonaan. Ei se kuulu kellekään sellaselle, jolle Cava itse ei kerro.
Lisään edelliseeni, että alkoi homoksi Cava.
Tuskimpa ovat eronneet, ja jos olisivat niin se ei kenellekkään muulle kuulu. (mielenkiintoista tosin...) Itse lukenut cavaa v. 2009 ja kyllä laatu on heitellyt - eipä kenenkään elämäkään aina kummoista ole, että löytyy kokoajan jännittävää kerrottavaa.
Minua harmittaa, että blogi loppui kuin seinään. Jotenkin kummalliselta sekin tuntuu?
Toivon todella, että palaa vielä bloggailun pariin!
Onkohan erohuhuissa sitten tosiperää, koska Cavalla oli kaikkia kilpailuja ja sponsorijuttuja kesken, että en usko että olisi hevillä luopunut näistä kaikista ja suorilta käsin poistamaan koko blogia yms jos ei olisi todella todella hyvä syy?
Mietin samaa! Tuota kipailua, sehän jäi kesken (lindex)? Aika outoa, että kesken kilpailun/yhteistyön lopettaa blogin? kumpa ei oikeasti ole sattunut mitään.
Toinen mitä mietin, oli että hän aika nopeasti poisti kaiken postaukset, ig, fb..? Luulisi että antaisi olla jonkin aikaa...
tai sitten loppui rahat ja halu kuluttaa reilu tonni viikossa blogissa esiteltäviin tuotteisiin.
Rukouksiini on vastattu!
(no ei en oikeasti ole koskaan lukenut kysyistä humpuukia)
Laskelmoivahan tuo on, kun tietyt mainoslinkit joista saa provikkaa ovat tuolla viimeiseen asti.
Ketä oikeasti jaksaa kiinnostaa mainoslinkit ja paljon niistä rahaa saa yms muut yheteistyöt? :D Cavakin on suoraan sanonut että se on hänen TYÖNSÄ. (Yleensä työstä maksetaan...)
Jos blogia itse kirjottaisin niin kyl maar mulle kelpais kaikenmaailman tilpehöörit! Ja väitän että aika monelle katkeralle motkottajalle myös. Ja kyllä välillä ärsyttää kun bloggaajat saavat ilmaiseksi kaikkea, ei mahda mitään.
Hauskaa oli myös se kuvakaappaus juttu fb! Ja cava oli kirjoittanut että joku lukija sanonut, että "oot niin kaunis", kuka idiootti kirjottaa selkä kuvaan, että ootpas kaunis?:--D Ihan sama kun olisi pikkurillistä kuva. heh heh... ja ihmiset vielä hermostuu tämmöisestä? En yhtään ihmettele, että meni hermo blogin pitämiseen :D
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 19:54"]
Hauskaa oli myös se kuvakaappaus juttu fb! Ja cava oli kirjoittanut että joku lukija sanonut, että "oot niin kaunis", kuka idiootti kirjottaa selkä kuvaan, että ootpas kaunis?:--D Ihan sama kun olisi pikkurillistä kuva. heh heh... ja ihmiset vielä hermostuu tämmöisestä? En yhtään ihmettele, että meni hermo blogin pitämiseen :D
[/quote]
No itse asiassa se meni niin, että Cava kirjoitti N:lla alkavan, blogissaankin esiintyneen kaverinsa selkätatuointikuvan (FB:ssä) kohdalle, että hänen lukijansa varmaan kommentois tämäntyyliseen kuvaan hänelle "oot niin kaunis xD" tjtn. Eli ymmärrän kyllä mikä Cavalla oli ajatuksena, mutta aika lapsellista näyttää tällainen puoli itsestään julkisessa FB:ssä.
Jotenkin jäi halju olo, että ottaa ilmaislahjoja vastaan, kuten se Sodastream vaikka tietää lopettavansa. En haluisi uskoa että cava on sellainen joka ottaa laskelmoiden kaiken mahdollisen materiaalisen hyödyn ja sitten vaan lopettaa... :(