Miksi ihmisten täytyy olla vittupäitä?
Ettekö ymmärrä kuinka paljon minua masentaa se, että kerta toisensa jälkeen tapaan ihmisiä jotka osoittautuvat kusipäiksi? Olen niin pettynyt ja turhautunut. Mikä helvetti teitä vaivaa? Ettekö nyt saatana voi tehdä mitään kunnolla? Mikä vittumaisinta, te keski-ikäiset vitun ali-ihmiset luulette olevanne niin vitun hyviä ja empaattisia vaikka todellisuudessa olette harhaisia ja koko teidän käsityksenne teistä itsestänne perustuu älylliselle epärehellisyydelle. Väistelette taitavasti peiliä jotta ette vain joutuisi katsomaan siihen.
Kommentit (4)
Haluaisin vain elää elämääni häiritsemättä ketään mutta sekään ei saatana sovi teille. Ihan pakko päästä sanelemaan muille mitä saa tehdä ja mitä ei. Ja vielä nämä saatanan marttyyrit jotka loukkaantuvat milloin mistäkin. En tiedä uskaltaako ihmsille enää edes puhua kun ei tiedä loukkaantuuko joku vitun psykomamma ja alkaa väkivaltaiseksi. Ja jos ei puhu, niin sitten vasta loukkaannutaankin ja valjastetaan koko saatanan kööri sotaan. "Mikä toikin luulee olevansa?"
[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 09:50"]
:), :). :)
hae apua
[/quote]
Osaatko sanoa minkälaisia lääkkeitä teidän pitäisi syödä jotta ette olisi niin kusipäitä?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 09:40"]
Ettekö ymmärrä kuinka paljon minua masentaa se, että kerta toisensa jälkeen tapaan ihmisiä jotka osoittautuvat kusipäiksi? Olen niin pettynyt ja turhautunut. Mikä helvetti teitä vaivaa? Ettekö nyt saatana voi tehdä mitään kunnolla? Mikä vittumaisinta, te keski-ikäiset vitun ali-ihmiset luulette olevanne niin vitun hyviä ja empaattisia vaikka todellisuudessa olette harhaisia ja koko teidän käsityksenne teistä itsestänne perustuu älylliselle epärehellisyydelle. Väistelette taitavasti peiliä jotta ette vain joutuisi katsomaan siihen.
[/quote]
Se on teininä tuommoista kun on illalla juonut kaljan. Kyllä se siitä asettuu.
:), :). :)
hae apua