Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli siitä että tulee torjutuksi?

Vierailija
24.02.2024 |

Olen tullut kolmesti torjutuksi parisuhdetta tavoitellessani. Koskaan naisilla ei ole ollut samanlaista tunnetta kuin mulla. Mitenkähän näissä seurusteluasioissa pitää edetä? Olen sosiaalisesti kömpelö estynyt mies.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et tee mitään väärää, et ole vaan kohdannut sopivaa naista/tyttöä. Ole oma rehellinen itsesi ja joku päivä sopiva kumppani sitä arvostaa, älä ala pelaamaan mitään pelejä tai miettimään liikaa. 

Vierailija
2/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pitää yrittää vähän enemmän. Ehkä se torjuu pari kertaa, mut kolmannella ei. Kun vaan osaa lopettaa, jos toinen ihan kunnolla kieltää lähestymisen. Voin sanoa, että kun yks mies saatteli mut kotiin, ei se ihan riittänyt. Piti vähän enemmän vielä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti silti kiva tyyppi ja jonakin päivänä se oikea henkilö tulee mahdollisesti kohdalle. Tapasin monta väärää ennen kuin osui sopiva kohdalle. Surulliset hetket menin yli tekemällä kivoja asioita ja harrastuksissa.

Vierailija
4/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus pitää yrittää vähän enemmän. Ehkä se torjuu pari kertaa, mut kolmannella ei. Kun vaan osaa lopettaa, jos toinen ihan kunnolla kieltää lähestymisen. Voin sanoa, että kun yks mies saatteli mut kotiin, ei se ihan riittänyt. Piti vähän enemmän vielä. 

Millä vuosituhannella elät? Oletko kuullut esim. Me toosta? 

Vierailija
5/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että torjunta ei tarkoita, että olisit huono kumppani.

Oikean ihmisen löytämiseen voi mennä aikaa ja joutua kokemaan monia pakkeja. On hyvä, että on rohkea ja pyytää ulos. Älä lannistu! On paljon parempi etsiä ja olla avoin, kun jäädä istumaan kotiin surkuttelemaan. Niin ei ainakaan löydy yhtään ketään. Tsemppiä!

Vierailija
6/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Vierailija
7/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä vuosituhannella elät? Oletko kuullut esim. Me toosta? 

No, mun kaveri väitti sitä ukkoa pelimieheksi ja suhtautui suurella epäilyksellä kuten itsekin alkuun, mutta olen alkanut näkemään ihmisen ihan uusin silmin. Sehän on vähän "menneestä ajasta." Niin ennen vanhaan toimittiin, että yritettiin päästä naisen tykö kahville. Onhan toi mun naispuolisen kaverin luona käynyt kahvilla :D Mut ei mulla mitään sutinaa tuon ukon kanssa ole, se kuitenkin saa noilla tempauksillaan mahdollisuuden jutella mun kanssa jatkossakin. Kyllä mää tunnen ihmisen, mutta en kyllä kotiini päästänyt, kun tuli joskus sellainen me too - olo, että nyt menee liian pitkälle. 

Vierailija
8/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pakkien jälkeen juon kännit ja soitan vakkari maksulliselle naiselle että tulee heti käymään tarviin seksiä.

9/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa muillakaan. Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle. Vain kaksi lyhyttä tapailua muodostui tänä aikana. Toinen niistä loppui kun mies kyllästyi , toisen lopetin minä, mutta ei se mieskään kovin kiinnostunut ollut minusta 

Vierailija
10/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessakin tulee torjutuksi.

Kun nainen saa lapset, niin sitä vähempää voisi kiinnostaa oma mies.

Vierailija
11/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et tee mitään väärää, et ole vaan kohdannut sopivaa naista/tyttöä. Ole oma rehellinen itsesi ja joku päivä sopiva kumppani sitä arvostaa, älä ala pelaamaan mitään pelejä tai miettimään liikaa. 

Miksi kun ei ne naisetkaan rehellisiä ole. Peittävät oman naamansa meikeillä yms. Kyllä siinä vähän joutuu huijata että pärjää.

Vierailija
12/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullut torjutuksi miten? Pitäisi ensin tietää, että minkälaisessa tilanteessa olet tullut torjutuksi.

13/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

;!

Vierailija
14/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteet on tarkoitettu kaikkein kovimmille ihmisille. Useimmat hyytyvät jo ennenkuin onnistuvat löytämään kumppanin. Eikä itse parisuhdekaan ole ruusuilla tanssimista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi