Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä perheesi jäsenet ovat syöneet tänään?

Vierailija
17.08.2020 |

Ja mitä itse söit?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tietoa. Itse söin päivällä yhden valmissalaatin ja illalla kalaa ja vihanneksia.

Vierailija
2/36 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset lounasti koulussa, minä töissä. Tyttö söi kaverillaan ja minä pojan kanssa kotona illallista. Lapset söi iltapalaa kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole syönyt mitään. Lapset söi lounaan koulussa ja eilistä kalakeittoa (varmaan myös aamupalaa mutten tiedä, mitä. Miehestä ei mitään tietoa.

Vierailija
4/36 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kotona, ei tietoa. Lapsi koulussa keittoa, kotona nakit ja muusi. Itse söin munakasta, salaattia ja päivälliseksi (vanhaa) italianpataa.

Vierailija
5/36 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin aamulla kolme turkinpippuria, iltapäivällä avokadon, banaanin ja muutaman kirsikkatomaatin, alkuillasta purkin tonnikalaa ja nyt ajattelin tehdä mustikkapiirakkaa.

Lapsi söi aamulla tomaatteja, pari leipää ja kurkkua, iltapäivällä kaverillaan jotain ja alkuillasta kotiin tullessaan teki itselleen pari munakasta ja kylkeen tomaatti-kurkku-salaatti.

Vierailija
6/36 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötiin blinejä sekä kaviaaria välipalaksi kun lapset tulivat koulusta ja juuri äsken lopeltiin osteri-illallinen.

Itse söin ihan sitä samaa kuin muutkin, ei sitä laiska jaksa montaa sorttia kokata.

Vierailija
7/36 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset söi aamulla kreikkalaista jogurttia ja hedelmäsosetta ja marjoja.

Koulussa söivät lounaan, muistaakseni riisiä ja kanakastiketta + salaatti.

Itse söin lounaaksi subwayn salaatin.

Välksyksi olivat ottaneet kuulemma hedelmiä ja naposteluporkkanoita sekä leivät.

Päivälliseksi syötiin pulled turkey pitaleivät reilulla määrällä kasviksia.

Iltapalaksi muksut söivät riisipuuroa ja mehukeittoa sekä marjoja.

Vierailija
8/36 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin kaalipiirakkaa päivällä sekä jäätelön. Ja illalla smoothien. Lapsi söi aamulla jogurtin ja riisikakun, koulussa spagetti bolognesea, kotona kaalipiirakkaa ja jätskin, smoothien ja mustikoita. Tiedän... kyllä meillä yleensä syödään paremmin, mutta rehellinen vastaus oli tämä.

Vierailija
9/36 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä

kreikkalaista jukurttia, hunajaa ja marjoja

mozzarellasalaatti

mandariinijukurtti

sieninuudelikeittoa

lasillinen viiniä

En seuraile pahemmin mitä mies suuhunsa pistää. Tuo sienikeitto tosin oli miehen tekemää ja syötiin yhdessä.

Vierailija
10/36 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies söi aamulla jonkun makkaravoileivän ja kahvia. Itse söin kahvin lisksi maustamatonta jogurttia+rahkaa, valkoherkoita, pähkinöitä ja hunajaa. Aamupäivän välipasi söin juustonäkkärin, mies oli paistanut pari munaa ja syönyt ne leivän kanssa. Lounaaksi mies oli syönyt Hesen kebabaterian, itse söin kanacaesarsalaatin. Ja päivlliseksi syötiin yhdessä sushia (Hanko).

Vierailija
11/36 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla leipä kahvin kanssa, lounaaksi Atrian eines-härkäruukku, kahvia, ja pala pullapitkoa, töiden jälkeen jogurtti ja leipä, nyt illalla viinirypäleitä. En tiedä, mitä mies on syönyt.

Vierailija
12/36 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset söivät aamulla kaurajogurtit ja banaanin. Lounaan söivät koulussa, jotain keittoa oli. Kotona söivät ruoaksi nuudeleita ja paistettuja vihreitä papuja, paprikaa, sipulia ja kukkakaalia. Illalla söivät pikkutomaatteja, kurkkua ja leivät missä oli kaupan kasvispyöryköitä päällä.

Itse söin pennepastaa ja kastiketta, pienen smoothien ja noita pyörykkäleipiä myös, mulla oli myös avokadoa välissä

Vierailija
13/36 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuroa

Marjoja

Leipää+päälliset

Kukkakaalia, parsakaalia

Siskonmakkarakeittoa

Omenoita

Lihapullia+perunamuussia

Porkkanoita

Lettuja

Vierailija
14/36 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunikasviksia, papuja ja halloumia oli päivälliseksi. Jälkiruoaksi talkkunaherkkua: vähän kreikk. jugurttia, talkkunaa ja punaherukoita ja iltatee

Aamiaiseksi oli kaikille kaurapuuroa ja mustaherukoita. Kahvia tai teetä, app.mehua niille jotka tykkää.

Lounaan söivät lapsi koulussa ja mies töissään.

Mulla oli uunikasviksia ja keitetty kananmuna, maalaisleipää ja paprikatahnaa eväänä. Espresso jälkkäriksi

Töiden jälkeen pari desiä banaani-persikkajäädykettä

Olikohan siinä kaikki

Vierailija
15/36 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin banaanin aamulla lenkin jälkeen. sitten muutaman perunan ja kasvispullia. jossain välissä söin makaronia ja kastiketta ja ketsuppia. ja pari keltaista luumua. ja maapähkinävoileivän. 

Lapseni söi aamulla banaanin ja lounaan koulussa. kotona makaronia ja kastiketta ja kurkkua ja tomaattia ja sitä ketsuppia. illalla maapähkinävoileivän.

Vierailija
16/36 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla koko perhe: nakkimunakas

Koululainen söi lounaan koulussa. Itse söin lounaalla salaattibaarista kokoamani salaatin.

Omenaa, banaani

Iltapäivällä koko perhe: broileripastaa ja porkkanaraastetta

Iltapalaksi tein hedelmäsalaattia ja lisukkeeksi oli vaniljakastiketta.

Vielä taidan ottaa pari hapankorppua ja tuoremehua.

Vierailija
17/36 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika niukkoja syömisiä sekä äideillä että lapsilla. Luulisi että tulee väsymystä ja flunssaa noilla eväillä.

En tiedä mitä lukiolaiset söivät aamulla. Mies ei syö mitään aamuisin.

Itse (nainen 53 v, BMI 26) söin aamulla kaksi leipää jossa beceliö, juustoa, kinkkua ja kurkkua. Juomaksi kahvia ja tuoremehua. Pyörällä töihin, lounaaksi noutopöydästä pikku annos kukkakaalikeittoa, viipale leipää, lautasmallin mukaan pastaa, broileria, raakoja ja kypsiä kasviksia. Vettä, kahvia ja vajaa desi mansikkarahkaa.

Välipalaksi kuivattuja hedelmiä ja pähkinöitä. Vettä.

Kotiin tultua lasagnea (mies teki eilen). Vettä. Tomaatti. Jälkiruoaksi viikonlopusta jääneitä muurinpohjalettuja 1 kpl marjahillolla.

Päivällinen oli sen verran tukeva ettei enää kaipaa iltapalaa.

Mies syö töissä, usein kiinalaista. Välipalaksi oli syönyt kanaa ja nuudelia töissä. Lapset syö koulussa. Koulun jälkeen lasagne ei kiinnosta (voisi kiinnostaa jos lämmittäisin valmiiksi mutta tein siivoushommia parvekkeella niin en lämmittänyt). Letut kyllä kiinnosti ja tyttö teki pellillisen mokkapaloja.

Mies teki maalaushommia ja lämmitti äsken lasagnea.

En jaksa joka päivä kattaa yhteistä ateriaa. Yritän kyllä vahtia ettå kotona on paria eri ruokavaihtoehtoa ja lisäksi aamiais- ja völiaplatarvikkeita.

Oma paino ollut aina normaali lukuun ottamatta kahta viimeistä vuotta. Painonnousun syynä ilmeisesti vaihdevuodet ja liian vöhöinen liikunta. Olenkin nyt alkanut käydä säännöllisesti puntarilla ja kiinnittää huomiota ruokailurytmiin, kasvisten määrään ja siihen ettei makeaa ja muita ns ylimääräisiä herkkuja menisi ihan tolkuttomasti. En esim ottanut yhtään mokkapalaa. Aamulla saatan ottaa pienen palan kahvin kanssa.

Vierailija
18/36 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi leipää eri päällisillä ja jugurttia kahvin kanssa. Itse söin hilloleivän.

Lounaaksi myskikurpitsakeittoa ja krutonkeja

Päivällinen kiinalaista limekanaa ja riisiä.

Iltakahvilla omenapiirakkaa ja jäätelöä.

Iltapalaksi ruisleipäsiivu kinkulla, juustolla, rucolalla ja mummonkurkuilla

19/36 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaurapuuro + mustikoita

kvinoasalaatti (kvinoa+chili+valkosipulia+kurkkua) ja makrillilla päällystetty ruisleipä

karviaismarjoja, mustia viinimarjoja ja cashev -pähkinöitä

hapankorppuja, juustoa ja oliiveja

omenoita

Vierailija
20/36 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lässisoossia

pannukahavia ja munkkipossu

😋

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme