Miksi olet näin myöhään hereillä?
Mä join liikaa kahvia, yleensä olen nukkumassa jo klo 23.
Kommentit (25)
Normaali rytmi minullakin. Viikot sinnittelen 23-07 rytmissä ja nyt huohahdan helpotuksesta kun saan olla oikeassa rytmissäni 03-11. Ei yhtään tee mieli nukkumaan! Nautin olostani ja elämästäni musiikin, av.n ja omien ajatusteni kanssa ihan rauhassa! =)
Mä rakastan yötä! Jos saisin päättää, yhteiskunnassa nykyinen klo 21 vastaisi 03:a, puoliyö aamukuutta ja vastaavasti aamukuusi olisi nykypuolenpäivän aikaan. Tämä olisi mulle ihanteellinen rytmi. :)
nukahdin mutta heräsin puoli tuntia sitten enkä saa unta. nään koko ajan samaa painajaista, jossa olen vankina, se herätyi taas.
muhun toi saunapuhdas mies ei tehnyt vaikutusta, liian pehmo mun makuun. mutta kiva, että sillä on ihailijoita. (sorry, ot)
oli se saunanpuhdas aika lame, mutta koska vastaili niin _kohteliaasti_, teki vaikutuksen. Ei mikään sovinisti-Lassukka. Hieman liian perheenisämäinen oli...
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 01:16"]
Piti mennä ajoissa nukkumaan, mutta koukutuin "Saunapuhdas mies palstalla"-ketjuun ja roikuin täällä näin kauan. Ihana "Saunapuhdasmies" poistui kuitenkin linjoilta(?) ja minäkin joudan nukkumaan.
[/quote]
Siis tämä "Saunapuhdas" teki vaikutuksen muhunkin :D