Hassuin/noloin juttu, mitä puolisosi on puhunut unissaan?
Kommentit (10)
Ei se puhu unissaan mutta piereskelee kuin mikäkin... Hereillä ollessaan en ole koskaan kuullut sen pieraisevan, noinko se sitten kostautuu yöaikaan kun ryppyruusu rentoutuu.
Ei mitään noloa eikä hassua. Jotain edellisen päivän tapahtumia on puhunut.
Hauskinta oli kun se oli juuri aloittanut ensimmäisessä vakituisessa työpaikassaan ja aamulla kun herätyskello soi se otti sen korvalleen ja vastasi siihen :D
Kerran se näki ilmeisesti jotakin hassua unta, koska se hihitteli kauan ja epämiehekkäästi.
Onhan näitä... Viime yönä havahduin siihen että mies avasi ulko-oven ja oli tietty pakko mennä kattomaan mitä se touhusi... "Oli pakko katsoa näkyykö ulkona eläkeläisiä." Wtf...?
Kerran kun tulin iltavuorosta kotiin mies oli nukahtanut kun nukutti poikaa, herätin miestä pusulla ja ehdotin että siirrytään olohuoneeseen, "En minä voi nyt mihinkään lähteä kun vaimo tulee kohta töistä". En ole saanut selville ketä se luuli pussailevansa unissaan =D
Yksi yö se istui sängyssä ja etsi jotain, kun kysyin mitä se touhuaa se vastasi että "Etsin sitä punaista lankaa", ookoo.....
Puhumattakaan siitä kun meille tuli pieni riita, koska mies yhtäkkiä niistä nenää peittooni! Minä tiety suutuin siitä koska se on ällöttävää, mies suuttui siitä että ei saa edes niistää nenää rauhassa ja olen ilkeä kun käytän hänen nenäliinaa peittona.
Ah niin, ja se kerta kun heräsin siihen että mies hihittelee ja leikkii Herra Hapsiaista.
(Viiten vuoteen mahtuu kyllä paljon enemmänkin, öisin ei kyllä naurata kun itse haluaisi nukkua....... ja terkkuja tutuille jos tunnistitte =D )
Exä otti joskus kiinni ja sanoi: "mä haluan panna sua". Näki varmaan unta jostain toisesta, koska hereillä se ei pannut mua millään.
Ei tuo kyllä hassua tai noloa ollut, mutta kerroinpa silti.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 10:47"]
Exä otti joskus kiinni ja sanoi: "mä haluan panna sua". Näki varmaan unta jostain toisesta, koska hereillä se ei pannut mua millään.
[/quote]
LOL
[/quote]Näkikö se sitten painajaista vai toiveunta...
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 14:15"]
[/quote]
LOL
[/quote]
Itseäni ei siinä tilanteessa erityisemmin naurattanut.
Mun mies ei ole sanonut mitään noloa tai hassua, koska ei ikinä puhu unissaan. Valitettavasti, koska minä höpöttelen unissani paljon ja olisi kivaa, jos miehellekin saisi joskus nauraa eikä aina minulle. Nolointa, mitä itse olen unissani puhellut on se, että kerran näin seksiunta naapurin limaisesta sinkkuplayboymiehestä, olin kuulemma voihkinut kiihkeästi ja toistellut tuon naapurin miehen nimeä. Mieheni herätti minut kesken kaiken ja siksi uni on jäänyt mieleen. En oikeasti ole ollenkaan kiinnostunut tuosta naapurista, mutta valitettavasti mieheni luulee nyt toisin.
Naurahteli unissaan ja sanoi pilkallisella äänensävyllä: Tyhmä!!!