Osaako naiset suhtautua huumorilla kännissä heitettyihin sovinistisiin kommentteihin?
Esim. jos olen jossain kaveriporukan illanvietossa ja joku nainen menee jääkaapille hakemaan itselleen juotavaa, niin saatan heittää kommentin "tuopas nainen mullekin kalja"
En siis ole oikeasti sovinisti, mutta humalassa aina sanon jotain tuon tyylistä vitsillä, tarkoituksena vain parodioida stereotyyppistä sovinistia. Vähän kyllä ärsyttää tämä tapa, miten tästä voisi päästä eroon?
Kommentit (91)
Kyllä varmaan joissain pariskunnissa tuollainen menee random huulenheittona, mutta jos vieraille tai puolitutuille alkaa tuommoista heitellä, on kyllä juntti.
Kännissä paljastuu miehen todellinen luonne, eli se sovinistinen "läppä" on ihan kaikkea muuta kuin humoristinen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ole millään lailla yhtenevä joukko. Yhtä hyvin voisit kysyä harrastavatko naiset lentopalloa, pitävätkö naiset vihreistä omenoista, onko naisilla irlanninsusikoiria tai lukevatko naiset romaaneja.
Ja jos lukevat niin romantiikkaa vai scifiä...
Työkaverin vakiovitsi oli hänen osallistumisestaan kotihommiin tyyliin... nostan aina jalat ylös istuessani sohvalla, niin Irmeli voi imuroida pölyt myös sohvan alta.
Vakiovastaukseni oli... kuitenkin itse kontit sohvan edessä imuroimassa, kysynkö Irmeliltä seuraavissa pikkujouluissa 😶
Varmaan aika harvassa on ihmiset, jotka suhtautuisivat positiivisesti heidän pilkkaamiseensa ”huumorimielessä”. Mieti itse, jos sun pienelle penikselle naurettaisiin, naurattaisiko suakin?
Lopeta ihmeessä tuollaiset puheet. Noista tulee aito juntti mieleen. Humalassa estot katoavat ja ihminen paljastaa todellisen luonteensa, joten sulla on selkeästi ongelma, joka tulee olemaan ongelma myös esim. parisuhteessa. Noinhan sä ajattelet, kun se tulee ilmi estojen kadottua. Vaihtoehdot ovat ajatusmaailman muuttaminen tai ongelman väistely lopettamalla alkoholin juominen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytöttely on mielestäni astetta ärsyttävämpää.
No voi yhy-yy. Tämähän se on oikein länkytyksen aihe nykyään. Kun olin kutsunut respan nuorta talliaista ihan vaan "tytöksi", oli eräskin huijari hotellinjohtaja sitten avautunut julkisesti, että kun "tytötellään". Kyllähän se nyt tyttö on joku parikymppinen, kun itse olen keski-ikäinen!
Aika kapea sanavarastosi, jos et tunne, että nuorta naista voi kutsua neidiksi tai rouvaksi. Pitäisikö sinun lukea käytöksen kultainen kirja niin käytösasiat voisivat vähän avautua. Tuo nainen ei kutsunut sinua papparaiseksi, sedäksi tai ukoksi, vaikka olisi voinut, joten älä sinäkään hauku toisia.
Jos joku huutelee noin, ei sano nimeä vaan käyttää sanaa nainen, niin mistä minä tiedän, kenet hän käskee hakemaan itselleen olutta. Kuittaan koko homman sillä, että sanon "ai sori, en tiennyt, että puhuit minulle".
Voisin jopa tuoda sen kaljan sulle mutta pitäisin silti moukkana. Turha luulo että yhtään sen pidemmälle pääsisit.
Vierailija kirjoitti:
Kännissä paljastuu miehen todellinen luonne, eli se sovinistinen "läppä" on ihan kaikkea muuta kuin humoristinen.
Oliko tälle väitteelle edelleenkään mitään tieteellistä lähdettä? "Humalaiset naiset tykkää harrastaa yhden yön juttuja, kännissä siis paljastuu naisen todellinen luonne!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tälle väitteelle edelleenkään mitään tieteellistä lähdettä? "Humalaiset naiset tykkää harrastaa yhden yön juttuja, kännissä siis paljastuu naisen todellinen luonne!"
Naiset servattu
No voi yhy-yy. Tämähän se on oikein länkytyksen aihe nykyään. Kun olin kutsunut respan nuorta talliaista ihan vaan "tytöksi", oli eräskin huijari hotellinjohtaja sitten avautunut julkisesti, että kun "tytötellään". Kyllähän se nyt tyttö on joku parikymppinen, kun itse olen keski-ikäinen!