Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako naiset suhtautua huumorilla kännissä heitettyihin sovinistisiin kommentteihin?

Vierailija
17.08.2020 |

Esim. jos olen jossain kaveriporukan illanvietossa ja joku nainen menee jääkaapille hakemaan itselleen juotavaa, niin saatan heittää kommentin "tuopas nainen mullekin kalja"

En siis ole oikeasti sovinisti, mutta humalassa aina sanon jotain tuon tyylistä vitsillä, tarkoituksena vain parodioida stereotyyppistä sovinistia. Vähän kyllä ärsyttää tämä tapa, miten tästä voisi päästä eroon?

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No riippuu naisesta, sinusta ja tilanteesta. Itse en suutu, mutta takaisin tulee samalla mitalla. Kannattaa myös muistaa, että tuntemattomat voivat pitää sinua ääliönä. Ne jotka sinut tuntee, niin varmaan tietävät oletko oikeasti hyvä tyyppi.

Exällä oli tapana heittää minun ja kavereideni kanssa tuollaista läppää, vaikka oikeasti oli ehkä maailman kiltein ja ihanin tyyppi.

No en minä tuntemattomille noin sano, mutta tuntemattomien läsnäollessa saatan toki jotain sanoa. Siksi haluaisin tästä tavasta eroon ettei mua pidettäis ääliönä. Ja ei tarkoituksenani ole olla mitenkään pahantahtoinen, saatan vaikka heti tuollaisen heiton jälkeen nousta ylös ja haen itse sen kaljani

Ihanko itse hakisit se kaljan, vaikka miesperse painaa enemmän kuin naisen ja sen siirtely on työläämpää?

Onhan miehet voimakkaampia kuin naiset ja naisissa on enemmän lihavia

Vierailija
22/91 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tai vähemmän humalassa lauotut kommentit paljastavat mitä ihminen todella ajattelee. Turha sitä on selitellä myöhemmin "kännin piikkiin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän tai vähemmän humalassa lauotut kommentit paljastavat mitä ihminen todella ajattelee. Turha sitä on selitellä myöhemmin "kännin piikkiin".

Olisko jotain lähdettä esittää? 

Vierailija
24/91 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa kuulua jääkaapilta onko jalat poikki kun et pääse? Sekin järjestyy.

Vierailija
25/91 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googleta. Siitä on ihan tutkimus, että ihminen on aidosti oma itsensä humalassa ja sanoo sen mitä oikeasti ajattelee.

Vierailija
26/91 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä osaavat, minä ainakin.

Vierailija
27/91 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan, ei ole naiseus eikä mikään mukaan kiinni kännisen miehen puheista.

Vierailija
28/91 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googleta. Siitä on ihan tutkimus, että ihminen on aidosti oma itsensä humalassa ja sanoo sen mitä oikeasti ajattelee.

Todistustaakka on sinulla, väitteen esittäjällä. "Googleta" ei ole pätevä vastaus

Vierailija
29/91 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukynainen ei tasa-arvo femi -päissään enää edes tiedä mitä on huumori.

Vierailija
30/91 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kaukaa kiertää naiset jotka tuosta ottavat nokkiinsa. Sellaisilla ei ole huumorintajua.

Vierailija
31/91 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en koskaan juhli teraketjuöljypaskafeministin kanssa. Paha sanoa. Varmaan sillä menee hiekanjyviä kohtuun saakka. Mutta ne naiset kenen kanssa juhlin, niin ymmärtävät tuollaisen bissevitsin varsin hyvin. Ei todellakaan olisi ongelma.

Vierailija
32/91 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, selvästi tunnistat itsessäsi tuon piirteen, miksi sitten jatkat sitä, jos olet tietoinen, että se saattaa ärsyttää?  Opettele pysäyttämään itsesi, niin et luo typerää vaikutelmaa.

Vierailija
33/91 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelman tunnistaminen on ensimmäinen askel. Nyt vain mietit, millä muulla tavalla haluaisit toimia ja toteutat tämän seuraavalla kerralla.

Vierailija
34/91 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa. Kysehän on siitä mitä sanoo, miten ja kenelle. Jos mulle heittää kalja - kommentin joku kaveri, niin me tiedetään toisemme niin hyvin ettei se haittaa ja luultavasti ollaan aivan samalla leveillä juttujemme kanssa. Saatan sanoa itsekin että tuopa mies kalja.

Sen sijaan jos joku täysin tuntematon mulle heittää tommosen kommentin, niin mietin kyllä kahdesti että mitä hemmettiä. Mikä nainen mä sulle olen tuomaan mitään kaljoja, hae itse! Voi käyttää etunimeä tai pyytää nätisti.

Rautalangasta vääntäen: oma mies voi läpsäistä pepulle koska se tietää että pidän siitä. Sen sijaan kukaan muu mies ei mun peppua läpsi sillä en todellakaan halua moista huomiota keltään muulta. Tossa sovinismiasiassa vähän sama pointti. Ihan yleispätevä neuvo on, että älä heitä typeriä vitsejä mistään aiheesta ihmisille ellet tiedä, että se on heille ok tai että tunnette toisenne riittävän hyvin.

Vierailija
35/91 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, selvästi tunnistat itsessäsi tuon piirteen, miksi sitten jatkat sitä, jos olet tietoinen, että se saattaa ärsyttää?  Opettele pysäyttämään itsesi, niin et luo typerää vaikutelmaa.

En tiedä. Kai yritän saada naisista jotain reaktiota irti. Olen normaalisti asiallinen eikä se ole ikinä johtanut seurusteluun, niin ehkä ajattelen että olemalla vähän "jännempi" voisi onnistaa  

Vierailija
36/91 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alfamies niin nauraa kippurassa ja muutoin tiuskaisu takaisin.

Vierailija
37/91 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin pientä pilaa, ettei totta toinen puoli.

Kännissä katoaa kaikki kohteliaat tavat ja totuus paljastuu.

Vierailija
38/91 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Kai yritän saada naisista jotain reaktiota irti. Olen normaalisti asiallinen eikä se ole ikinä johtanut seurusteluun, niin ehkä ajattelen että olemalla vähän "jännempi" voisi onnistaa  

Joo ei.

Vierailija
39/91 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaavaisuus toimii paremmin. Jos seurueessa on kiinnostava nainen, voisit nostaa oman takapuolesi penkistä ja kysyä, tuotko hänellekin juomaa. 

Vierailija
40/91 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ole millään lailla yhtenevä joukko. Yhtä hyvin voisit kysyä harrastavatko naiset lentopalloa, pitävätkö naiset vihreistä omenoista, onko naisilla irlanninsusikoiria tai lukevatko naiset romaaneja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi