Osaako naiset suhtautua huumorilla kännissä heitettyihin sovinistisiin kommentteihin?
Esim. jos olen jossain kaveriporukan illanvietossa ja joku nainen menee jääkaapille hakemaan itselleen juotavaa, niin saatan heittää kommentin "tuopas nainen mullekin kalja"
En siis ole oikeasti sovinisti, mutta humalassa aina sanon jotain tuon tyylistä vitsillä, tarkoituksena vain parodioida stereotyyppistä sovinistia. Vähän kyllä ärsyttää tämä tapa, miten tästä voisi päästä eroon?
Kommentit (91)
Enemmän tai vähemmän humalassa lauotut kommentit paljastavat mitä ihminen todella ajattelee. Turha sitä on selitellä myöhemmin "kännin piikkiin".
Vierailija kirjoitti:
Enemmän tai vähemmän humalassa lauotut kommentit paljastavat mitä ihminen todella ajattelee. Turha sitä on selitellä myöhemmin "kännin piikkiin".
Olisko jotain lähdettä esittää?
Saattaa kuulua jääkaapilta onko jalat poikki kun et pääse? Sekin järjestyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googleta. Siitä on ihan tutkimus, että ihminen on aidosti oma itsensä humalassa ja sanoo sen mitä oikeasti ajattelee.
Osaan, ei ole naiseus eikä mikään mukaan kiinni kännisen miehen puheista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googleta. Siitä on ihan tutkimus, että ihminen on aidosti oma itsensä humalassa ja sanoo sen mitä oikeasti ajattelee.
Todistustaakka on sinulla, väitteen esittäjällä. "Googleta" ei ole pätevä vastaus
Nukynainen ei tasa-arvo femi -päissään enää edes tiedä mitä on huumori.
Kannattaa kaukaa kiertää naiset jotka tuosta ottavat nokkiinsa. Sellaisilla ei ole huumorintajua.
No itse en koskaan juhli teraketjuöljypaskafeministin kanssa. Paha sanoa. Varmaan sillä menee hiekanjyviä kohtuun saakka. Mutta ne naiset kenen kanssa juhlin, niin ymmärtävät tuollaisen bissevitsin varsin hyvin. Ei todellakaan olisi ongelma.
Ap, selvästi tunnistat itsessäsi tuon piirteen, miksi sitten jatkat sitä, jos olet tietoinen, että se saattaa ärsyttää? Opettele pysäyttämään itsesi, niin et luo typerää vaikutelmaa.
Ongelman tunnistaminen on ensimmäinen askel. Nyt vain mietit, millä muulla tavalla haluaisit toimia ja toteutat tämän seuraavalla kerralla.
Osaa. Kysehän on siitä mitä sanoo, miten ja kenelle. Jos mulle heittää kalja - kommentin joku kaveri, niin me tiedetään toisemme niin hyvin ettei se haittaa ja luultavasti ollaan aivan samalla leveillä juttujemme kanssa. Saatan sanoa itsekin että tuopa mies kalja.
Sen sijaan jos joku täysin tuntematon mulle heittää tommosen kommentin, niin mietin kyllä kahdesti että mitä hemmettiä. Mikä nainen mä sulle olen tuomaan mitään kaljoja, hae itse! Voi käyttää etunimeä tai pyytää nätisti.
Rautalangasta vääntäen: oma mies voi läpsäistä pepulle koska se tietää että pidän siitä. Sen sijaan kukaan muu mies ei mun peppua läpsi sillä en todellakaan halua moista huomiota keltään muulta. Tossa sovinismiasiassa vähän sama pointti. Ihan yleispätevä neuvo on, että älä heitä typeriä vitsejä mistään aiheesta ihmisille ellet tiedä, että se on heille ok tai että tunnette toisenne riittävän hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ap, selvästi tunnistat itsessäsi tuon piirteen, miksi sitten jatkat sitä, jos olet tietoinen, että se saattaa ärsyttää? Opettele pysäyttämään itsesi, niin et luo typerää vaikutelmaa.
En tiedä. Kai yritän saada naisista jotain reaktiota irti. Olen normaalisti asiallinen eikä se ole ikinä johtanut seurusteluun, niin ehkä ajattelen että olemalla vähän "jännempi" voisi onnistaa
Jos alfamies niin nauraa kippurassa ja muutoin tiuskaisu takaisin.
Ei niin pientä pilaa, ettei totta toinen puoli.
Kännissä katoaa kaikki kohteliaat tavat ja totuus paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Kai yritän saada naisista jotain reaktiota irti. Olen normaalisti asiallinen eikä se ole ikinä johtanut seurusteluun, niin ehkä ajattelen että olemalla vähän "jännempi" voisi onnistaa
Joo ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaavaisuus toimii paremmin. Jos seurueessa on kiinnostava nainen, voisit nostaa oman takapuolesi penkistä ja kysyä, tuotko hänellekin juomaa.
Naiset eivät ole millään lailla yhtenevä joukko. Yhtä hyvin voisit kysyä harrastavatko naiset lentopalloa, pitävätkö naiset vihreistä omenoista, onko naisilla irlanninsusikoiria tai lukevatko naiset romaaneja.
Onhan miehet voimakkaampia kuin naiset ja naisissa on enemmän lihavia