Ootteko huomanneet yleisissä vessoissa käydessänne viime aikoina?
Tosi monella vatsa sekaisin. Melkein joka kerta vessassa haisee kauhea ripuli tai siitä on selkeät jäämät pöntössä.
Oisko "oireetonta" koronaa.
Kommentit (7)
En ole ajatellut.
Meillä ekaluokkalainen aamulla oli nuhainen ja ennen ku lähti kouluun tuli todella löysä ripuli. Olin varma, että opettaja soittaa hakemaan ku oli niin räkäinen, eilen ei ollut yhtään nuhainen. Kysyin lapselta koulun jälkeen sanoiko joku kun oli niin nuhainen, ei ollu kukaan sanonut. Mutta sanoi, että melkeen kaikilla oli yskää tai nuhaa.
Olen kieltämättä huomannut että tänä kesänä julkisissa vessoissa todellakin haisee ihan hirveä paska joka kerta. Tätä en havainnut aiemmin. Tai sitten joku tekee källiä ja jättää sen tekeleensä vetämättä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ajatellut.
Meillä ekaluokkalainen aamulla oli nuhainen ja ennen ku lähti kouluun tuli todella löysä ripuli. Olin varma, että opettaja soittaa hakemaan ku oli niin räkäinen, eilen ei ollut yhtään nuhainen. Kysyin lapselta koulun jälkeen sanoiko joku kun oli niin nuhainen, ei ollu kukaan sanonut. Mutta sanoi, että melkeen kaikilla oli yskää tai nuhaa.
Olet vastuuton tai provo
Vierailija kirjoitti:
En ole ajatellut.
Ei sitten tullut itselle mieleen, että et päästä sairasta lasta kouluun? Mikä vanhempia vaivaa? Suurin osa laittaa puolikuntoiset lapset kouluun ja sitten äimistellään, kun taudit jyllää. Typerykset.
Kuka hullu käy enää yleisessä vessassa?
Nykyään täytyy sulkea wc-pöntön kansi ennen kuin vetää pöntön, etenkin jos on ripuloinut.
Kuka enää uskaltaa käydä yleisissä vessoissa!
Välttelen yleisiä vessoja. Sen huomasin kun aikaisemmin kesällä oli pakko tehdä pitempi reissu toiseen kaupunkiin, että matkalla olevien huoltoasemien wc-tilat olivat kyllä keskimääräistä paremmin siivottuja, mutta saippua, käsidesi ja paperiset käsipyyhkeet olivat lopussa joka paikasta.