Mitä ajattelette 35-vuotiaasta, jolla Spurtti opiskelijakalenteri?
Kommentit (8)
Mä voisin ihan hyvin ottaa sen itselleni koska oikeesti mun aikataulut menee mun koululaisten aikataulujen mukaan, lomat, harrastukset yms. Mun vuosi on Elokuusta Toukokuuhun ja siinä välissä saa äitikin levätä :)
Mulla oli Spurtti ala-asteella ja sitä piti pitää aina takataskussa! :D Voisin melkein ihan sen takia ostaa taas sellaisen. Ihana Spurtti ja toinen oli muistaakseni Startti, mutta se ei ollut yhtä cool. :D
En mitään. En tiedä, mikä on Spurtti-kalenteri. Kalenteri kuin kalenteri, EVVK, mutta kunnon av-mamma toki paheksuu kaikkea.
siis ihan tosi nolooooo, siis oikeesti miten kehtaat??!?!!?!??! etsä tajuu et sä oot ihan TOSI urpo jos sä käytät sitä siis HALOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! siis oikeesti vittu KAIKKI NAURAA SULLE vitun vajaa :DDDDDDDDDDDDDDD
Spurtissa on kätevällä tavalla koko viikko kerralla näkyvillä ja kuitenkin joka päivälle puolen tunnin välein tilaa merkinnöille. Hyvin muistiinpanotilaa. Siinä on rengas-selkä jolloin sen voi kääntää ympäri ja se pysyy auki. Lisäksi se on pieni ja mahtuu taskuun.
Tämän takia sitä käyttävät monet työssäkäyvät ihmiset, joiden työpäivään kuuluu paljon tapaamisia tai tapahtumia ja liikkumista.
Kiitos ihanista vastauksista!
Taidan ostaa sen itselleni, vanhojen aikojen kunniaksi. Vaikka eihän sinne enää yhtä hauskoja tarinoita tule kuin nuorempana ;)
ap
Ostanut sen lapselleen, joka ei huolinut sitä käyttöönsä. Äiti sitten uhrautui.