Mistä singeliä/someroa/soraa pihapoluille ja oleskelualueelle?
Olen etsinyt vaikka mistä mm. Puutarhaliikkeet, bauhaussit, kiviliikkeet mutta mistään en löydä sellaista pienehköä, pyöreähköä singeliä. Tarkoitus on laittaa sitä oleskelualueelle jossa pöydät, tuolit jne. Ruotsissa ja ruotsalaisissa lehdissä tuollaista näkee yhtenään etenkin vanhoissa pihoissa niinkuin meidänkin on.
Kuka osaisi antaa vinkin? Asutaan Tampereella.
Kommentit (5)
Pitäisi varmaan hankkia uusi appiukko ;-)
mutta hyvä pointti, eipä kaupunki osta säkkitavaraa ja jostain nekin sitä hankkivat
ap
Esim. täältä:
http://piha.s-verkkokauppa.fi/fi/ktpiha/pihakivet/somero-beige-8-16-mm
En tunne Tampereen seudun tarjontaa kun en ole sieltä päin, mutta tuossa nyt yksi vaihtoehto.
Noita ei valitettavasti pääse katsomaan vaan myyvät vain verkkokaupassa. Mietityttää lähinnä että onko liian isoa kiveä. Kävin muutamassa pihaliikeessä ja tuo koko luokka ei näyttänyt siltä miltä pitu
Kiitti kuitenkin!
Ap
Googlaa tampereen lähistöltä maansiirtoyritykset ja soittele niille. Monet yritykset ajavat toisen soraa joten ilmoituksesta ei näy että itse omistavat, mutta tietävät kyllä mistä tuo tavaran, voi käydä katsomassa sitten kelpuuttaako sitä. Hinta määräytyy kuljetusyrittäjän laskusta sekä soran myyjän laskusta, monesti kuljetusyrittäjä laskutta nämä samalla laskulla eritteltynä. Olisit varmaan vailla hiekkasoraa josta seulottu pois alle 8mm "hiekka" ja yli 15mm "kivet" pois.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 10:18"]
Olen etsinyt vaikka mistä mm. Puutarhaliikkeet, bauhaussit, kiviliikkeet mutta mistään en löydä sellaista pienehköä, pyöreähköä singeliä. Tarkoitus on laittaa sitä oleskelualueelle jossa pöydät, tuolit jne. Ruotsissa ja ruotsalaisissa lehdissä tuollaista näkee yhtenään etenkin vanhoissa pihoissa niinkuin meidänkin on.
Kuka osaisi antaa vinkin? Asutaan Tampereella.
[/quote]
meillä appiukko on työssä kaupungilla ja toi kaupungin työmaalta, käytännössä siis varasti kaupungin puutarhaosastolta mutta tuli ainakin meille kiva säästö, puutarhaliikkeissä noi on kovissa hinnoissa