Pelkkää makaronilaatikko pariksi päiväksi
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Minä aion myös tehdä jauheliha-makaronilaatikon tänään, maustan vain suolalla, ei ole lihaliemikuutioitakaan.
Mahtaa olla makoisaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä aion myös tehdä jauheliha-makaronilaatikon tänään, maustan vain suolalla, ei ole lihaliemikuutioitakaan.
Minulla sama paitsi ettei ole jauhelihaakaan. Korvaan jauhelihan pienillä hapankorpun palasilla.
Meidän talon roskiksessa lisäksi maksalaatikkoa, maitopurkillinen kinkunrasvaa, vajaa sinappituubi, 3 omenaa ja yksi pehmeä paketti...sukat ja pinkki pyyhe. Tuli joulu kultainen, siunattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama paitsi ettei ole jauhelihaakaan. Korvaan jauhelihan pienillä hapankorpun palasilla.
Sama täällä. Eikä mulla ole makaroniakaan, korvaan sen pienillä styroksin paloilla.
Pannulla paistaa rapeaksi. Paprikajauhetta, valkosipulia, mustapippuria.
Vierailija kirjoitti:
Meidän talon roskiksessa lisäksi maksalaatikkoa, maitopurkillinen kinkunrasvaa, vajaa sinappituubi, 3 omenaa ja yksi pehmeä paketti...sukat ja pinkki pyyhe. Tuli joulu kultainen, siunattu.
Minäkin löysin ei len roskiksesta melkein täydellisen jouluaterian.
Aattona ei ollutkaan kuin yksi hernekeittopurkki, ei sinappia...
Tulee keripukki pelkästään jo noin yksipuolisen ruoan syömisestä lukiessa.
Joulukinkkua kun kuutioi ihan pieneksi ja tekee siitä makaronilaatikon. Tulee välipäivien herkkuloora! Vielä jos on aurajuustoa jäänyt jäljelle niin sekin mukaan.
Koskenlaskija voimakas liemeksi, paistettu jauheliha ja makaronit ilman keittämistä. Lihaliemikuutio ja 1rkl Kikkoman soijaa.