Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana yhdenyön jutusta. Miten saisin tietooni

Vierailija
16.07.2006 |

jotain tulevan vauvan elämään vaikuttavia asioita, kuten jotain tietoa isovanhemmistani, mahdollisia perinnöllisiä sairauksia yms? Mies ei halua olla kanssani yhtään missään tekemisissä. Voiko joku viranomainen kysyä asiasta mieheltä?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

touhua molemmilla. Kuka voi unohtaa ehkäisyn? Vastuutonta omaan napaansa tuijottamista. Mies on sika, mutta eipä nainenkaan fiksu.

Vierailija
22/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisy on KAHDEN kauppa. Molempien tehtävä on pitää huolta ehkäsystä. Ja sitten ehdotellaan aborttia... Aha? Mutta eikös se abortti ole AV-haahkan mielestä murha? Miljoona kertaa on täälläkin riehuttu, että jos on valmis harrastamaan seksiä, on oltava valmis kantamaan mahdollisest seuraukset.

Kyllä olette kaksinaismoralisteja.... ja typeriä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

putkinäköinen ja -aivoinen oletkin. Miestä on tuomittu yhtälailla, mutta nainenhan se vastuun lapsesta kantaa, loppuelämänsä. Mistä olet pikku pääkköösi saanut, että täällä on vain tiettyjä mielipiteitä?

Vierailija
24/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan loukkaantunut, kun mies osoittautui petturiksi.

Sinuna unohtaisin nyt miehen kokonaan. Keskity sydämesi alla kasvavaan vauvaa ja teidän elämäänne. JOS joskus käy niin , että tarvitset todella vauvan hengen takia niitä sairaustietoja tms. otat mieheen yhteyttä, mutta vasta silloin.

Väkisin kuulostaa siltä, että haluat vain jotenkin kostaa miehelle. Ja täällä on muitakin samanlaisia. Mä en MISSÄÄN tapauksessa haluaisi selvittää isyyttä, koska siinä tulee isälle velvollisuuksien lisäksi myös oikeuksia. Enkä todellakaan halua, että tuollainen valehteleva petturi saisi koskaan viettää aikaa lapseni kanssa.

Kun olet päättänyt pitää lapsen, olet varmaan laskenut että voit hänet kasvattaa myös, ilman miehen elatusmaksuja, eikö niin?

Mun yhdelle työkaverille kävi juuri noin. Mies oli vielä raskauden alussa ihan innoissaan, mutta 3kk ennen synnytystä lähti äkisti maasta eikä tullut synnytykseen eikä koskaan poikaa katsomaan. Työkaveri sitten kävi näyttämässä poikaa, ei isää kiinnostanut. Lapsen papereissa ei lue miehen nimeä, ettei hän vaan jossain vaiheessa ala vaatia oikeuksiaan. Niin, ja tää mies on muuten naimisissa ja 3 lapsen isä.

Vierailija
25/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpäs nyt itsekin. Olen sinkku, takana pitkä kariutunut suhde, ikää 31 ja toiveena tavata kunnon mies. Menen ulos ja tapaan kuin ihmeen kaupalla ravintolassa fiksun oloisen miehen. Hän on kohtelias, on minusta kiinnostunut. Istutaan koko ilta yhdessä, hän kyselee asioistani, kertoo omistaan (nyt tiedän, että valehteli tai ainakin jätti kertomatta monia asioita). Hän on fiksun oloinen ja asiallinen. Sanoo, että on minusta todella kiinnostunut ja ihmettelee, kuinka kaltaisiani naisia on vielä olemassa ja sinkkuna. Sanoo olevansa itsekin sinkku, odotellen sitä oikeaa.

Illalla menemme meille, koska hän sanoo että haluaisi jatkaa juttelua. Asiat tuntuvat olevan liiankin hyvin, koska hän vaikuttaa juuri sopivalta minulle, aivan ihana kaikin puolin. Juomme viiniä ja ajaudun tilanteen huumaan ja ehkäisyasioita en ajattele tarpeeksi, mitä kadun. HÄn on hellä ja sanoo, että on älyttömän ihastunut. Pyytää numeroni, syömme aamupalan yhdessä, hän lähtee ja lupaa soittaa. Ja hän soittaa ja viestittelee useita kertoja viikossa. Pyytää tapaamista, ajattelen, että odotellaan koska haluan kuitenkin jarrutella nyt koska eka yö edettiin liian nopeasti. Olen myös hakenut jälkiehkäisypillerin heti yhdyntää seuraavana päivänä. En osaa ajatellakaan, että se ei toimisi, vaikka nyt tiedänkin että jos hedelmöitys on jo tapahtunut, pilleri ei toimi. Niin siinä sitten kävi, olin raskaana ja shokkiuutisen jälkeen odottelin vielä jonkin aikaa ja tein uuden testin. Kyllä, olin raskaana. Soitin miehelle ja kerroin asiasta - ja taivas repesi. Hän haukkui minut huoraksi ja vastuuttomaksi ja sanoi tappavansa minut jos en tee aborttia. Sanoi, että on pitkässä suhteessa eikä hänellä ole mitään aikomusta jättää kumppaniaan tällaisen lutkan takia.

Minä itkin asiaa monta viikkoa, mutta vahvistuin ja päätin, että kannan tämän lapsen yksin ja teen hänen elämästään niin hyvää ja arvokasta kuin suinkin on mahdollista. Ja sillä tiellä ollaan.

ap

Vierailija
26/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettet ole päätynyt aborttiin. Pärjäät varmasti hyvin lapsesi kanssa!

Vierailija
27/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat mailata suht saman kokeneen 31v. äidin kanssa, jolla on 1v. tytär laita postia wilma1. m at netti. fi ..ilman välilyöntejä..

ja jos et, niin hyvät jatkot, kyllä se vielä iloksi muuttuu:)

Vierailija
28/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luulisi tuonikäisen jo osaavan käyttää ehkäisyä. Miehen reaktio on ymmärrettävä, kuka haluaa lapsen ihmisen kanssa, jota ei tunne. Toivottavasti saat apua sukulaisiltasi tai ystäviltäsi.

Vierailija
29/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ja kun " vahinko" sattui, niin halusin kantaa vastuun aikuisen ihmisen tavalla. Luuletteko tosiaan, etten haluaisi lasta kunnon suhteessa rakastetun kanssa? Tämä ei todellakaan ole sitä, mitä elämältä odotin, mutta tiedän myös että lapsi on siunaus ja lahja, ja nyt olen erittäin onnellinen, että saan tulla äidiksi. :) Vaikka vastuun kannankin täysin yksin.

ap

Vierailija
30/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken tämän jälkeen se on vähintä mitä hän voi tehdä. Mitään muuta en häneltä vaadi. ap

Vierailija
32/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kaikki eivät saa ikinä) ja voit itse päättää kaikista häneen liittyvistä asioista eikä tarvitse " tapella" miehen kanssa. Ja eipähän lapsesi tarvitse kärsiä riitelevistä vanhemmista. Voimia sinulle!!

Vierailija
33/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun oli todellakin ilmeisesti tarkoitus saada juuri tuo lapsi, kun jälkiehkäisykään ei toiminut... Kohtalo. :)

Unohda se äijä, täysi sikahan se on. Elatusrahat maksakoon - lapsesi tarpeisiinhan ne ovat.

Kaikkea hyvää!

Vierailija
34/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärit voivat kysyä asianomaisilta /katsoa tiedoistaan, mahdollisia perinnöllisiä sairauksia JOS se tulee ajankohtaiseksi.

Sinälläänhän noita tietoja ei kauheasti tarvita, ehkä jos lapsi joskus hakee e-pillereitä tmv. En muista tarkkaan, kuinka homma meni,

mutta tuttuni lääkäri oli joskus joka tapauksessa " jotenkin" selvittänyt hänen isän ja isovanhempien tautihistorian jostakin kun sitä tarvittiin. Ja HUOM! Ne tiedot ovat vain lääkärin käytössä, joten sinä/lapsesi ETTE saa niitä tietoja. Jos jokin perinnöllinen tauti tmv. ilmenee, niin lääkäri mainitsee riskistä, mutta ei todellakaan kerro tarkemmin " tuntemattomien" tautihistoriaa... Ja mitäpä sillä itse tekeekään, pääasia että lääkäri tietää mahdolliset alttiudet:)

Vierailija
35/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pettivät vai? et siis käyttänyt kortsua? Olisit tehnyt abortin, sääli tulevaa lasta ja sinua.

Vierailija
36/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää poissa lapsen elämästä tuollainen mies. Äläkä mitään elatusmaksuja käy vaatimaan, niin mieskään ei vaadi tapaamisoikeutta...Unohda se mies.

Vierailija
37/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä oma pääs asian suhteen ja tee, niinkuin oikeeksi näät. Helppoa ei aina tule olemaan, mutta etköhän kuitenkin tiedä mihin oot ittes pistämässä :)

Älä välitä siitä miehestä, ne osaa olla ilkeitä ja kieroja ja ajatella lähinnä vaan itteensä. Tee säkin niin -ajattele tosin myös lasta :)

Vierailija
38/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenhan pääsisi kuin koira veräjästä. Ja vaimolla olisi oikeus tietää millaisen paskan kanssa hän asustaa.

Vierailija
39/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistävät miehen isyydentunnustus hommiin...

Vierailija
40/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä hän tuhlaa elämäänsä tuollaisen playboy petturin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi