Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana yhdenyön jutusta. Miten saisin tietooni

Vierailija
16.07.2006 |

jotain tulevan vauvan elämään vaikuttavia asioita, kuten jotain tietoa isovanhemmistani, mahdollisia perinnöllisiä sairauksia yms? Mies ei halua olla kanssani yhtään missään tekemisissä. Voiko joku viranomainen kysyä asiasta mieheltä?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sun homma- ota vaikka ite tuleviin isovanhempiin yhteys

Vierailija
2/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti minut kylmästi uutisen kuultuaan yksinäni asian kanssa. Ajattelen vain lapsen parasta sillä, että saisin tietooni mahdollisest perinnölliset sairaudet ym. mutta minulle hän ei ole lukuisista pyynnöistäni huolimatta halunnut tietoja antaa. Pyytää vain, etten ottaisi häneen yhteyttä (hän kun onkin yllätys yllätys parisuhteessa, josta ei tietenkään minulle mitään kertonut).

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän miehen puolisoon. Kaipa hän jotain tietää miehensä taustoista.

Vierailija
4/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatia isyystestiä, jos on isäehdokas tiedossa? Sittenpä saat varmaan sukulaisetkin tietoosi.

Vierailija
5/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. elatusavut yms.?

Vierailija
6/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 11

Vierailija
7/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa kyllä kysytään kaikenlaisia asioita, mutta miksi muuten tarvitsisit tietoa isovanhemmista?

Lapsi kasvaa ja kehittyy omaan tahtiinsa ilman että siihen tarvittaisiin mitään tietoja. Sitten jos jotain epäillään, niin voit sen varjolla kyselllä tarvittavia tietoja.

Nauti nyt raskaudestasi ja jätä nuo huolet huomiselle. Pieni tuleva vauvasti tarvitsee ensisijassa vain sinut!

Vierailija
8/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, valehteli suoraan olevansa sinkku kun asiasta kysyin. Ja hän itse iski minut, erittäin aktiivinen oli. Otti numeroni ja piti yhteyttä illan jälkeen todella aktiivisesti esim. kirjoittelemalla kuinka olen hänen mielessään ja hän kaipaa minua jne. Yritti myös järjestää tapaamista kanssani. Kun sitten kerroin tilanteesta, muuttui ääni kellossa ja hän kertoi olevansa suhteessa. Että sellainen mies. Voihan hän olla sinunkin miehesi... mistä sitä tietää.

ap

Vierailija
9/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaaksi yhdenillanjutusta? Mikset käyttänyt ehkäisyä, ties mitä tauteja olet saanut kaupanpääliseksi, yök! Jos kortsu pettää(harvinaista) niin haetaan jälkiehkäisyä, eikä tehdä tiedostaen isättömiä lapsia. Kuvottavaa toimintaa sinulla.

Vierailija
10/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elatukseensa.

säästä saamasi tekstiviestit!

toivottavasti et ollut provo. jotenkin rivien välistä luin, että saattaisit olla.

Hyvää jatkoa, joka tapauksessa!

Vierailija
11/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottvasti testaavat sulta kaikki mahdolliset taudit siellä neuvolassa, mieshän on voinut olla ties kuinka monen kanssa ja jos ei käytä ehkäisyä niin hyi...

Vierailija
12/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kuka voi olla ilman ehkäisyä näinä aikoina yhden illan jutun kanssa...

Vierailija
13/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä liittyy isyys asioihin niin hän ei voi luistaa velvollisuuksitaan, esim elausmaksuihin niin laki velvoittaa hänet kantamaan vastuunsa. Tietenki hän varmasti vaatii isyystestiä mutta kuitenkin... Muuten mitä tulee sairauksiin jne niin soittaisin suoraan isovanhemmille ja kysyisin heiltä.

Vierailija
14/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettivät vai? et siis käyttänyt kortsua? Olisit tehnyt abortin, sääli tulevaa lasta ja sinua.

Vierailija
15/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kumminkin, olin suoraan sanottuna humalassa ja ehkäisyhommat siinä mielessä " unohtui" . Mies on hyvässä ammatissa ja erittäin siisti ja fiksu " pukumies" , ja jotenkin sitä varmaan siihenkin sitten luotti, ettei tyyppi aivan sika oo.

Mutta kyllähän minä sitä olen katunut jne. mutta nyt vatsassani on suloinen elämän ihme, laskettu aika marraskuussa, en voisi olla onnellisempi. Ja aion taata lapselleni hyvän elämän kaikesta huolimatta.

ap

Vierailija
16/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isovanhemmat hyppäävät kattoon, kun kuulevat jonkun hoidon olevan paksuna? No, voihan sitä koittaa.

Vierailija
17/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä, olet todella henkisesti pieni ihminen!

Vierailija
18/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun höylää muijaansa ja hyväuskoisia, se pukuko siitä teki niin uskottavan? Oikeesti, jos joku on nykypäivänä niin tyhmä, että " unohtaa" ehkäisyn, niin sitä saa mitä tilaa, samaa koskee miestäkin, onnea valitsemallenne tielle!

Vierailija
19/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toiminutkaan, niin voiko siitä olla tapahtunut haittaa vauvalle?

tuli vain mieleeni, kun luin viestejä..

ja turha on ap: ta haukkua, mieshän se tässä kusipää on ollut, joka on halunnut työntää letkunsa muuhun kuin puolisoonsa. !

helvetin moralisoijat! todellakin toivon, että tuo mies on jonkun teistä.. hahaaah. olisi oikein teille.

ja ap: eelle onnea odotukseen ja kyllä ne asiat selviää:)

nimim. kokemusta on.

Vierailija
20/41 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseään ilman kortsua. Lapsella on oikeus isään ja äitiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme