Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi koira katsoo lenkillä silmiini?

Vierailija
22.08.2013 |

Siis monta kertaa lenkin aikana vierellä kävellessä katsoo minua suoraan silmiin ja se näyttää vähän siltä ihan kuin haluaisi kysyä jotain. Mitä tämä tarkoittaa? Miten mun pitäis reagoida?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa varmistella johtajuutta. Kuvittelee, ettet ehkä hallitse tilannetta ja haluaisi itse ottaa pomon aseman...Koira vaikuttaa tavallista valppaammalta, eli perusluottamus kykyihisi "lauman" johtajana puuttuu.

Vierailija
2/7 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sitä se tekeekin. Erittäin hyvä merkki. Monet opettaa tuon koiralle namien kanssa, joten voit vaikka palkita. Katsoo sua että mihin mennään, väistetäänkö vastaatulijaa vai tervehditäänkö jne. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää saada pesää. Vittu mikä sika!

Vierailija
4/7 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun on syytä paeta. Koira suunnitelee purevansa sinua. Älä vaan katso takaisin, se pahentaa asiaa.

Vierailija
5/7 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirien ymmärtäminen näyttää olevan yhtä vaikeaa kuin lastenkasvatus. Vähintään. :D

Vierailija
6/7 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 16:13"]

Juuri sitä se tekeekin. Erittäin hyvä merkki. Monet opettaa tuon koiralle namien kanssa, joten voit vaikka palkita. Katsoo sua että mihin mennään, väistetäänkö vastaatulijaa vai tervehditäänkö jne. :)

[/quote]

No mä oon sanonu siinä, että "hyvä tyttö" tai vaan pienesti taputtanu kylkeen. En pysähdy sitä siihen ihmettelemään, vaan jatketaan normaalisti lenkkiä.

AP

7/7 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koira katsoo silmiin silloin kun tullaan esim. tuttuun risteykseen. Vähän niinkun katseellaan kysyy että "mennäänkö tästä".. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän