Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaako puolivuotiaasi mennä itse ammeeseen?

Vierailija
22.08.2013 |

Minulla on kolme lasta ja yksikään heistä ei olisi tuohon pystynyt.

Kaikki ovat ryömineet 5 kk iässä mutteivät nousseet/kiipeilleet.

Tiedän kyllä että jotkut voi jo kävellä puolivuotiaana muttei se ole kovinkaan yleistä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mahdollista. Meillä poika olisi ehkä tuurilla päässyt ammeeseen itse juuri täytettyään 6kk. Nyt 7kk ei olisi enää edes vaikeuksia sinne kavuta, joten uskon että vielä aikaisemmin liikkeelle lähtenyt vauva on tuon hyvinkin voinut tehdä. Sitäpaitsi siellä oli paikalla 1,5 vuotias joka on hyvinkin voinut auttaa vauvaa kiipeämään ammeeseen. 

Äiti on ollut todella huolimaton ja typerä kun on ylipäätään jättänyt tuon ikäiset noin pitkäksi aikaa kahden, saati vielä veden äärelle. 

Vierailija
22/24 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen oli päivälleen puolivuotias kun oppi konttamaan. Ja samalla istumaan ja nousemaan tukea vasten pystyyn. Joten olisi päässyt itse ammeeseen.  Muut lapset ovat olleet hitaampia liikkeelle lähdössä.

Valitettava tapaus, mutta vahinko ja vähän huolimattomuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei noin pienet ole koskaan yksin missään veden ääressä. ja nyt puolivuotias ja 3v ei todellakaan kahdestaan minkän punkan lähellä. todennäköisesti meillä 3 v olisi jo laittanut pienenmmän uimaan.

Vierailija
24/24 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika olisi osannut varmaan helposti, kiipesi jo portaita muistaakseni noin puolivuotiaana ja käveli tuetta kahdeksankuisena. Tyttö taas ei olisi mitenkään päässyt ammeeseen itse.