Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän olisi hyvä, edullinen imuri eläin- ja lapsitalouteen?

Vierailija
13.05.2013 |

Tällä hetkellä meillä on tuollainen pölypussiton Voltran Aptica imuri ja se on ihan susi, ei todellakaan sovi perheeseen, jossa on pitkäkarvaisia eläimiä, imuri on pienestäkin karvamäärästä tukossa sekunnissa. Lisäksi onnettoman pieni säiliöaukko tukkeutuu muutenkin ihan liikaa, joten hermot menee.

En myöskään voi imuroida kuin maksimissaan 20 minuuttia kerrallaan, sen jälkeen imuri alkaa ylikuumenemaan ja sen täytyy antaa jäähtyä hetki. Naurettavaa.

Myöskin suodatinta pitää olla pesemässä jokaisen pesun jälkeen, muuten imuteho on ihan onneton. Tyhjennysmekanismikin tuossa on sellainen, että pöly ja roska lentää ympäriinsä, yritti olla miten varovainen tahansa.

Ehdotuksia, millainen imuri olisi hyvä? Saa ehdottaa joko pölypussillisia tai pussittomia imureita, mutta arvostaisin kovasti, jos pussittoman imurin tyhjennys ei sotkisi koko kämppää...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

DYSON! ei ihan halpa, no kaikki suhteellista mutta pelkkää hyvää olen kuullut. Meillä itsellämme se ns perusmalli mutta ystävillä on se eläinperheen malli. 

Vierailija
2/5 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 12:44"]

DYSON! ei ihan halpa, no kaikki suhteellista mutta pelkkää hyvää olen kuullut. Meillä itsellämme se ns perusmalli mutta ystävillä on se eläinperheen malli. 

[/quote]

Onko kokemusta tästä tukkeutumisongelmasta? Tosiaan pitkäkarvaisen haukun karvat tukkii tuon Voltran ihan heti, onko näissä Dysoneissa hieman isompi ja fiksummin suunniteltu säiliöaukko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielen CAT & DOG imuri on hyvä eläintalouteen. Itse en ehkä kallista Dysonia laittaisi koska luultavasti sekin on tukossa erittäin nopeasti eläinkarvasta. Noita ei ole suunniteltu ääritilanteisiin, vaikka tehokkaita ovatkin.

Vierailija
4/5 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teillä on monta hurttaa ja lapsia, jos  ei ole varaa edes kunnolliseen imuriin....?

Vierailija
5/5 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheeton ja erittäin typerä kysymys!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme