Miksi lihavat naiset meikkaavat?
+ käyvät kampaajalla ja ostavat kalliita vaatteita?
Eiväthän ne kuitenkaan kauniiksi ja miesten haluamiksi sillä muutu.
Kommentit (77)
Joo pissulissut teinit taas äidin koneella Porvoossa, kellokin näyttäisi olevan tuossa aloitusviestissä sen verran että koulu ohi tältä päivältä.
Ehkä äitinsä tuli ja komensi jo syömään ja läksyjä tekemään kun ei enää näy?
***** please älkää enää fiksut vastatko näihin lapsellisiin aloituksiin *****
Menipä lainaus perseelleen. Siis
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 15:58"]
Laihduttamalla normaalipainoon pullukka kuin pullukka muuttuisi haluttavammaksi kuin millään määrällä meikkejä tai kalliita vaatteita. Tälläytyminen menee sotanorsuilla ihan hukkaan.
[/quote]
Olet ilmeisesti mies. Ei naiset meikkaa haluttavuuden takia (miksi varatut meikkaavat?) vaan siksi, että olemus olisi siisti. Se on sama kuin parran ajo miehillä.
Mä en muista milloin viimeksi olisin hävennyt niin kuin ap:n puolesta nyt. Miten idiootti sitä voi ihminen olla? Mä säälin ap:tä oikeesti.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 16:12"]
Menipä lainaus perseelleen. Siis
Laihduttamalla normaalipainoon pullukka kuin pullukka muuttuisi haluttavammaksi kuin millään määrällä meikkejä tai kalliita vaatteita. Tälläytyminen menee sotanorsuilla ihan hukkaan.
[/quote]
Olet ilmeisesti mies. Ei naiset meikkaa haluttavuuden takia (miksi varatut meikkaavat?) vaan siksi, että olemus olisi siisti. Se on sama kuin parran ajo miehillä.
[/quote]
Mikseivät pulleat sitten laihduta kanssa? Lihava on paljon hikoava ja haiseva.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 15:21"]
Miksi kasvoiltaan ei-niin-kauniit meikkaavat?
Miksi alipainoiset meikkaavat?
Miksi pyörätuolissa istuvat meikkaavat?
Miksi tyhmät meikkaavat?
Miksi todella älykkäät meikkaavat?
Miksi lesbot meikkaavat?
Ihmettelen minä.
[/quote]
Ihmettelen meikkaamista monestikin. Miksi kauniit meikkaavat, kun he ovat kauniita ilman meikkiäkin? Miksi vanhat meikkaavat, luulevatko he etteivät muut huomaa silloin heidän olevan vanhoja? Itse mietin päivittäin, kannattaako meikata, kun naamani on ruma joka tapauksessa eikä meikki sitä peitä. Ja kannattaako tällä naamalla edes yrittää pukeutua tavalla jota yleensä ottaen pidetään kauniina, vai kannattaisiko reilusti valita joku vastakulttuurityyli.
Ihmettelen myös aina niitä viestejä täällä, missä ihmetellään niitä jotka eivät meikkaa. Ihminen on ihmeellinen.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 14:30"]
[/quote]Miksi hoikat naiset meikkaavat, käyvät kampaajalla ja ostavat kalliita vaatteita? Eivätkö he ilman ole kauniita tai saa miehiä?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 16:28"]
[/quote]Miksi hoikat naiset meikkaavat, käyvät kampaajalla ja ostavat kalliita vaatteita? Eivätkö he ilman ole kauniita tai saa miehiä?
[/quote]
Ovat vielä kauniimpia ehostettuina ja seksikkäissä vaatteissa?
Ja saavat tasokkaampia miehiä ja rumat naiset kateellisiksi.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 16:28"]
[/quote]Eihän aloituksessa viitattu kuin lihavuuteen ja sen vastakohta on laiha tai hoikka. Eli luultavasti ne laihat meikkaavat sitten siksi, että ovat muuten rumia kuin perkeleet.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 15:29"]
Miksi ihmiset tekevät niin noloja ja naurettavia aloituksia täällä?
Tuollainen typerä asenne kertoo vain jotain heistä itsestään.
Aloittajako kuvittelee että kaikki naiset tekevät kaiken MIESTEN mieliksi? Kuten meikkaavat ja ostavat vaatteita?
Aika avuton on arvomaailma jos niin heikosti menee, ja surkean suppea maailmankuva myös jos kuvittelee että kaikki miehet haluavat naisensa olevan jotain vinkuheiniä vartaloiltaan.
[/quote]
Onhan se miehelle noloa jos ei saa muuta kuin lihavan naisen.
[/quote]Ja vielä nolompaa sille laihalle naiselle joka ei kelpaakaan. OMPA TAINNUT SULLE KÄYDÄ NIIN.
Aina valitetaan siitä että läskit ei huolehdi itsestään, ei edes meikkaa tai laita hiuksia. No minä en enää meikkaa, en ole meikannut enää yli kymmeneen vuoteen, ja naimisissa olen ollut jo kohta kymmenen vuotta. Meikkaaminen on ärsyttävää, tai no pahinta on kun se ei lähde naamasta millään tökötillä, aina joutuu vesiliukoisia ripsivärejä hinkkaamaan niin että silmämunat kuivaa ja naama soi punaisena. Pidän hienoja vaatteita, siis sellaisia joista itse tykkään, kalliisiin ei ole varaa, mutta varmasti voisin ostaa kalliitakin jos olisi varaa, pääasia on se että itse niistä tykkään, se on ihan sama mitä muut mun vaatteista ajattelee, jotain pitää tämänkin ruhon päälle heittää, ei varmaan kukaan halua että alasti lähden citymarkettiin tai prismaan. Miksi ihmeessä läskin pitäisi pitää rumia vaatteita jotka lihaventaa vielä entisestään? Vaikka kyllä monesti ihmettelen ihmisiä joilla on ihan hyvä kroppa mutta peittävät sen rumilla vaatteilla, noh, kaikki ei vaan tajua.
Samasta syystä kuin Ladaan saa jalopuisen ratin.
T: Ylipainoinen
Aika harva on hyväkroppainen, joten ihme että meikkifirmat on vielä pystyssä.
Tää aloitus nyt toki on provo, mutta mielestäni on jotenkin absurdia, miten joitkut automaattisesti ajattelevat, että lihava nainen = on ruma nainen. Katsokaa vaikka kuvia sopraano Johanna Rusasesta, iso nainen, mutta aivan helvetin kaunis ja hyvännäköinen.
Miksi muka meikki ja laitetut hiukset näyttäisivät paremmalta laihalla naisella? Kyllä sen laihankin naama voi olla kuin petolinnun perä, ei siinä läskien puute silloin auta, butterface on butterface.
En vielä toistaiseksi ole tavannut naista, jota kevyt meikki ei kaunistaisi, oli naama sitten kaunis tai vähemmän viehättävä ja kroppa ihraa tai ei.
Meikkaavalla lihavalla naisella on taatusti parempi itsetunto kuin ihmisellä, jonka täytyy tulla keskustelupalstoille arvostelemaan muita ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 14:46"]
Olen miettinyt täsmälleen samaa! Mutta toisaalta, mun mielestä on liikuttavaa ja sööttiä, kun niitä punkerokasvoja yritetään kehustaa vaikka kiharretuilla hiuksilla ja silmiä korostaa meikillä. Ihan niin kuin nämä asiat peittäisivät sitä tosiasiaa, että läski on läski, eikä muuksi muutu kuin laihduttamalla. Pitäisi olla hyvä pohja, ennen kuin mitään koristuksia kannattaa laitella.
[/quote]
Olet ymmärtänyt väärin. Rumat nimenomaan tarvitsevat meikkiä, jota kauniit eivät tarvitse.
[/quote]
Haluttavaksi :D Olet ilmeisesti mies. Ei naiset meikkaa haluttavuuden takia (miksi varatut meikkaavat?) vaan siksi, että olemus olisi siisti. Se on sama kuin parran ajo miehillä.