Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihavat naiset meikkaavat?

Vierailija
22.08.2013 |

+ käyvät kampaajalla ja ostavat kalliita vaatteita?

Eiväthän ne kuitenkaan kauniiksi ja miesten haluamiksi sillä muutu.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 14:30"]+ käyvät kampaajalla ja ostavat kalliita vaatteita?

[/quote]

...justjust....

Vierailija
22/77 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne lihavatki halua panostaa itseensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan samalla tavalla voisi kysyä miksi rumanaamaiset laihat naiset leikkaavat?? Eikös se laihuus mene ihan hukkaan kun siellä laihan kaulan jatkona on petolinnun perse? Laihoilla on monesti rumat luisevat kasvot, jotka 25 ikävuoden jälkeen kuihtuvat entisestään. Miksi turhaan siis meikata kun ei se mitään auta kuitenkaan?

Vierailija
24/77 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole painosta kiinni, kyllä kaikenkokoiset ihmiset saavat myös meikata ja huolehtia ulkonäöstään.

Vierailija
25/77 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole painosta kiinni, kyllä kaikenkokoiset ihmiset saavat myös meikata ja huolehtia ulkonäöstään.

Vierailija
26/77 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/77 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alkanut meikata vasta kun olen lihonut. Ennen koin itseni tarpeeksi nätiksi luonnollisenakin, mutta nyt sitä haluaa jotenkin enemmän korostaa kasvoja, jotka on ok näköiset, ehkä siinä toivossa että huolellisesti meikatut kasvot huomattaisiin ennen kuin makkarainen keskikeho. 

Vierailija
28/77 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt täsmälleen samaa! Mutta toisaalta, mun mielestä on liikuttavaa ja sööttiä, kun niitä punkerokasvoja yritetään kehustaa vaikka kiharretuilla hiuksilla ja silmiä korostaa meikillä. Ihan niin kuin nämä asiat peittäisivät sitä tosiasiaa, että läski on läski, eikä muuksi muutu kuin laihduttamalla. Pitäisi olla hyvä pohja, ennen kuin mitään koristuksia kannattaa laitella.

Vierailija
29/77 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 14:30"]

[/quote]

Eli ylipainoisten naisten pitäisi olla tarkoituksella mahdollisimman vastenmielisiä,ettei ap:n tarvitse ihmetellä miksi joku haluaa huolehtia ulkonäöstään? Taas niin tyypillistä AV:ta :D

Vierailija
30/77 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee kyllä haaskiin tuo tälläytyminen. Osaisivatpa edes ostaa riittävän isoja vaatteita, muttakun tungetaan 46 kokoinen ruho väkisin 40 kokoiseen vaatteeseen niin se on jo etovaa...

Vierailija
31/77 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eli ylipainoisten naisten pitäisi olla tarkoituksella mahdollisimman vastenmielisiä,ettei ap:n tarvitse ihmetellä miksi joku haluaa huolehtia ulkonäöstään? Taas niin tyypillistä AV:ta :D

Vierailija
32/77 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 14:46"]

Olen miettinyt täsmälleen samaa! Mutta toisaalta, mun mielestä on liikuttavaa ja sööttiä, kun niitä punkerokasvoja yritetään kehustaa vaikka kiharretuilla hiuksilla ja silmiä korostaa meikillä. Ihan niin kuin nämä asiat peittäisivät sitä tosiasiaa, että läski on läski, eikä muuksi muutu kuin laihduttamalla. Pitäisi olla hyvä pohja, ennen kuin mitään koristuksia kannattaa laitella.

[/quote]

*kehystää, ennen kuin joku lihava tulee tuostakin vinoilemaan.

Vierailija
33/77 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 14:49"]

[/quote]

[/quote]

Eiköhän pointti ollut siinä, ettei se vastenmielisyys sillä meikillä tai uudella vaatteella katoa. Pikemminkin tekee lihavasta koomisen näköisen.

Vierailija
34/77 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavat tekevät sen itseään varten, muuhan ei kannata. kaikki me hoikat meikkaamme, jotta saamme miesten huomion. enkä siis tosiaankaan tarkoita omia miehiämme, vaan niitä vieraita, joita näemme silloin, kun olemme esimerkiksi työpäivän aikana erossa omasta kumppanistamme.

Vierailija
35/77 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja... Ei kai tässä voi muuta sanoa.

Käytän itse kokoa 44-46, ja meikkaan, sekä laitan hiuksiani tarkkaan. Ei ole kukaan tullut vielä sanomaan, että turha homma. Mieskin löytyy, ja aika hyvännäköinen sellainen.

Vierailija
36/77 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pisti miettimään, että miksi mä meikkaan ja käyn kampaajalla, kun en ole etsimässä miestä/naista itselleni. Enkä kauheesti välitä, mitä se naapuri tai kaupan myyjä tai kadun mummeli musta ajattelee. Itteni tähden? Tottumuksesta? Ettei menis kalliit meikit haaskuun?

Miksi kukaan tekee yhtään mitään muuta kuin yrittää edistää geeniensä siirtymistä eteenpäin?

Vierailija
37/77 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli veretseisauttava kysymys, ap. Onko se kenties retorinen?

Vierailija
38/77 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kasvoiltaan ei-niin-kauniit meikkaavat?

Miksi alipainoiset meikkaavat?

Miksi pyörätuolissa istuvat meikkaavat?

Miksi tyhmät meikkaavat?

Miksi todella älykkäät meikkaavat?

Miksi lesbot meikkaavat?

Ihmettelen minä.

Vierailija
39/77 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys ;)  Ei voi kun ihmetellä miksi vaivaudun meikkaamaan kun olen siis pullukka keski-ikäinen 2 lapsen äiti ja rakas/hyvä isä/varakas mieskin on jo niin ehkä olisi vaan paras istua soffalla 24/7 "luonnonkauniina" NOT!

Vierailija
40/77 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset tekevät niin noloja ja naurettavia aloituksia täällä?

Tuollainen typerä asenne kertoo vain jotain heistä itsestään.

Aloittajako kuvittelee että kaikki naiset tekevät kaiken MIESTEN mieliksi? Kuten meikkaavat ja ostavat vaatteita?

Aika avuton on arvomaailma jos niin heikosti menee, ja surkean suppea maailmankuva myös jos kuvittelee että kaikki miehet haluavat naisensa olevan jotain vinkuheiniä vartaloiltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi