Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljastin erään pettämistapauksen ja sain sen jälkeen monen ihmisen vihat niskaani

Vierailija
16.08.2020 |

Olin rehellinen, enkä ole tehnyt mitään väärin. Yksi tuttava petti vaimoaan naisen kanssa, johon olin ihastunut ja jota tapailin. Niin kävi, että en päässyt suhteeseen tämän naisen kanssa, mutta onnistuin paljastamaan katkeruuksissani tämän vyyhdin. Häät olivat viime syksynä ja nyt tämän kesän aikana sain paljastettua, mitä tapahtui. Perhe hajosi ja nainen on nyt viimeisillään raskaana. Nyt minua syytetään ja olen saanut paljon sontaa niskaani, vaikka minä en ole tehnyt mitään väärin. Olen ollut rehellinen

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet pelle ap. Sinulla ei ole mitään oikeutta puuttua toisten ihmisten asioihin tuolla tavalla. Yhh, ällöttää ihan.

Ja ei, en ole pettänyt koskaan, mieheni on pettänyt minua. Silti ymmärrän ettei ulkopuolisilla ole oikeutta puuttua muiden asioihin.

Pettäjän kaverit, jotka ovat hiljaa, auttavat pettämisessä. Ovat siis epärehellisiä itsekin.

Ilmeisesti odottavat vastavuoroisesti samanlaisia palveluksia...

Kyllä petetyn tulee tietää petturipuolisonsa tempuista mahdollisimman pian. On nöyryyttävää vasta jälkikäteen havaita petos ja huomata myös, että monet "kaverit" olivat tietoisia siitä.

Tuossa seulotaan ne aidot ystävät ja muut "ystävät". 

Vierailija
22/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ap täysi mulkku. Hajotit perheen ja lapsi joutuu kasvamaan ilman isäänsä ja äiti kasvattamaan lapsen yksin. Et ajattele viatonta lasta.

Muikku on se jota ei oma puoliso tai perhe kiinnostanut hevon p:tä kun oli vierasta pesää tarjolla. Kuka nainen oikeasti ansaitsee sellaisen kohtalon, että tulee tuhlattua loppuelämä tuollaisen ällötyksen narrina? Kiitos ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyssytteleeköhän täällä eniten pettämisestä puhumisesta nämä, jotka ovat taloudellisesti kiinni puolisossaan? Kulissit, kulissit, kulissit...

Vierailija
24/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi raaka totuus heti kuin vuosien päästä moninkertaisena.

Vierailija
25/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet pelle ap. Sinulla ei ole mitään oikeutta puuttua toisten ihmisten asioihin tuolla tavalla. Yhh, ällöttää ihan.

Ja ei, en ole pettänyt koskaan, mieheni on pettänyt minua. Silti ymmärrän ettei ulkopuolisilla ole oikeutta puuttua muiden asioihin.

Siis miten niin ei ole oikeutta puuttua toisten ihmisten asioihin? Tottakai on.

Vierailija
26/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap sitä perhettä rikkonut, vaan se nyt raskaana olevan vaimon mies oli se huorapukki.

Vierailija
27/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ap täysi mulkku. Hajotit perheen ja lapsi joutuu kasvamaan ilman isäänsä ja äiti kasvattamaan lapsen yksin. Et ajattele viatonta lasta.

Eiköhän se pettäjä ollut tässä se mulkku joka hajotti perheen, kun ei saanut nakkiaan pidettyä housuissaan.

Vierailija
28/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, ap, teit oikein! Totuus vapauttaa!

Vierailija
29/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein tehty Ap. H u o r i pukit ja k u l l i karusellit on aina hyvä paljastaa.

Vierailija
30/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä väärin, että usein viestintuojaa ammutaan. Jos mieheni ystävä kertoisi että mies on pettänyt, niin kyllä itse ainakin olisin miehelle vihainen enkä miehen ystävälle.

Vierailija
31/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pönttö ap. Miten nyt saat sen haluamasi naisen kun vapautit sen varatun olemaan hänen kanssaan?

Vierailija
32/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä väärin, että usein viestintuojaa ammutaan. Jos mieheni ystävä kertoisi että mies on pettänyt, niin kyllä itse ainakin olisin miehelle vihainen enkä miehen ystävälle.

Niinpä, kiittelisin vielä kaveria suoraselkäisyydestä, mies saisi kyllä tuperrapinat, mökömäkätykset ja eropaperit.

Vierailija
33/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haluaisin aivan ehdottomasti tietää jos minua oltaisiin petetty! Ja olisin todellakin kiitollinen sille kertojalle. Petetyn on mielestäni todellakin oikeus tietää siitä, että on tullut petetyksi. Mikään ei ole pahempaa kuin elää täydessä valheessa. Toki tuollaiset asiat olisi kyllä tärkeä tuoda ilmi ennen kuin kaikki on jo rakennettu eli perhe, avioliitto yms.

Vierailija
34/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pönttö ap. Miten nyt saat sen haluamasi naisen kun vapautit sen varatun olemaan hänen kanssaan?

Ei se oo ap:n vika, että toinen on pettänyt.

Vierailija
35/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa nylkyttää ketä sattuu huvittaan.

Vierailija
36/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kattelisi miestä, joka olisi pettänyt minua. Olen todellakin mieluummin yksin kuin pettäjän kanssa. Pettäminen -> luottaminen toiseen on mennyt lopullisesta -> suhteen pohja on mennyt -> suhteella ei tulevaisuutta.

Vierailija
37/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinko että on? Mutta ap olisi halunnut tuon naisen, ja sen sijaan järjestää asiat niin että se nainen on entistä enemmän sen toisen miehen kanssa.

Vierailija
38/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukemisen ymmärtäminen taas huipussaan.

Vierailija
39/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se oli oikein, en tiedä. Kovan hinnan kuitenkin maksat tuosta.

Mutta näin se aina menee, viestintuoja ammutaan ja paskaa päällensä.

Olen tämän oppinut enkä puutu muiden ihmisten asioihin.

Vierailija
40/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se oli oikein, en tiedä. Kovan hinnan kuitenkin maksat tuosta.

Mutta näin se aina menee, viestintuoja ammutaan ja paskaa päällensä.

Olen tämän oppinut enkä puutu muiden ihmisten asioihin.

*saa paskaa päällensä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi