Paljastin erään pettämistapauksen ja sain sen jälkeen monen ihmisen vihat niskaani
Olin rehellinen, enkä ole tehnyt mitään väärin. Yksi tuttava petti vaimoaan naisen kanssa, johon olin ihastunut ja jota tapailin. Niin kävi, että en päässyt suhteeseen tämän naisen kanssa, mutta onnistuin paljastamaan katkeruuksissani tämän vyyhdin. Häät olivat viime syksynä ja nyt tämän kesän aikana sain paljastettua, mitä tapahtui. Perhe hajosi ja nainen on nyt viimeisillään raskaana. Nyt minua syytetään ja olen saanut paljon sontaa niskaani, vaikka minä en ole tehnyt mitään väärin. Olen ollut rehellinen
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Olet ap täysi mulkku. Hajotit perheen ja lapsi joutuu kasvamaan ilman isäänsä ja äiti kasvattamaan lapsen yksin. Et ajattele viatonta lasta.
Muikku on se jota ei oma puoliso tai perhe kiinnostanut hevon p:tä kun oli vierasta pesää tarjolla. Kuka nainen oikeasti ansaitsee sellaisen kohtalon, että tulee tuhlattua loppuelämä tuollaisen ällötyksen narrina? Kiitos ei.
Hyssytteleeköhän täällä eniten pettämisestä puhumisesta nämä, jotka ovat taloudellisesti kiinni puolisossaan? Kulissit, kulissit, kulissit...
Parempi raaka totuus heti kuin vuosien päästä moninkertaisena.
Vierailija kirjoitti:
Olet pelle ap. Sinulla ei ole mitään oikeutta puuttua toisten ihmisten asioihin tuolla tavalla. Yhh, ällöttää ihan.
Ja ei, en ole pettänyt koskaan, mieheni on pettänyt minua. Silti ymmärrän ettei ulkopuolisilla ole oikeutta puuttua muiden asioihin.
Siis miten niin ei ole oikeutta puuttua toisten ihmisten asioihin? Tottakai on.
Ei ap sitä perhettä rikkonut, vaan se nyt raskaana olevan vaimon mies oli se huorapukki.
Vierailija kirjoitti:
Olet ap täysi mulkku. Hajotit perheen ja lapsi joutuu kasvamaan ilman isäänsä ja äiti kasvattamaan lapsen yksin. Et ajattele viatonta lasta.
Eiköhän se pettäjä ollut tässä se mulkku joka hajotti perheen, kun ei saanut nakkiaan pidettyä housuissaan.
Hyvä, ap, teit oikein! Totuus vapauttaa!
Oikein tehty Ap. H u o r i pukit ja k u l l i karusellit on aina hyvä paljastaa.
Se on kyllä väärin, että usein viestintuojaa ammutaan. Jos mieheni ystävä kertoisi että mies on pettänyt, niin kyllä itse ainakin olisin miehelle vihainen enkä miehen ystävälle.
Pönttö ap. Miten nyt saat sen haluamasi naisen kun vapautit sen varatun olemaan hänen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä väärin, että usein viestintuojaa ammutaan. Jos mieheni ystävä kertoisi että mies on pettänyt, niin kyllä itse ainakin olisin miehelle vihainen enkä miehen ystävälle.
Niinpä, kiittelisin vielä kaveria suoraselkäisyydestä, mies saisi kyllä tuperrapinat, mökömäkätykset ja eropaperit.
Minä ainakin haluaisin aivan ehdottomasti tietää jos minua oltaisiin petetty! Ja olisin todellakin kiitollinen sille kertojalle. Petetyn on mielestäni todellakin oikeus tietää siitä, että on tullut petetyksi. Mikään ei ole pahempaa kuin elää täydessä valheessa. Toki tuollaiset asiat olisi kyllä tärkeä tuoda ilmi ennen kuin kaikki on jo rakennettu eli perhe, avioliitto yms.
Vierailija kirjoitti:
Pönttö ap. Miten nyt saat sen haluamasi naisen kun vapautit sen varatun olemaan hänen kanssaan?
Ei se oo ap:n vika, että toinen on pettänyt.
Kyllä saa nylkyttää ketä sattuu huvittaan.
En kattelisi miestä, joka olisi pettänyt minua. Olen todellakin mieluummin yksin kuin pettäjän kanssa. Pettäminen -> luottaminen toiseen on mennyt lopullisesta -> suhteen pohja on mennyt -> suhteella ei tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoinko että on? Mutta ap olisi halunnut tuon naisen, ja sen sijaan järjestää asiat niin että se nainen on entistä enemmän sen toisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukemisen ymmärtäminen taas huipussaan.
Ehkä se oli oikein, en tiedä. Kovan hinnan kuitenkin maksat tuosta.
Mutta näin se aina menee, viestintuoja ammutaan ja paskaa päällensä.
Olen tämän oppinut enkä puutu muiden ihmisten asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se oli oikein, en tiedä. Kovan hinnan kuitenkin maksat tuosta.
Mutta näin se aina menee, viestintuoja ammutaan ja paskaa päällensä.Olen tämän oppinut enkä puutu muiden ihmisten asioihin.
*saa paskaa päällensä
Pettäjän kaverit, jotka ovat hiljaa, auttavat pettämisessä. Ovat siis epärehellisiä itsekin.
Ilmeisesti odottavat vastavuoroisesti samanlaisia palveluksia...
Kyllä petetyn tulee tietää petturipuolisonsa tempuista mahdollisimman pian. On nöyryyttävää vasta jälkikäteen havaita petos ja huomata myös, että monet "kaverit" olivat tietoisia siitä.
Tuossa seulotaan ne aidot ystävät ja muut "ystävät".