Paljastin erään pettämistapauksen ja sain sen jälkeen monen ihmisen vihat niskaani
Olin rehellinen, enkä ole tehnyt mitään väärin. Yksi tuttava petti vaimoaan naisen kanssa, johon olin ihastunut ja jota tapailin. Niin kävi, että en päässyt suhteeseen tämän naisen kanssa, mutta onnistuin paljastamaan katkeruuksissani tämän vyyhdin. Häät olivat viime syksynä ja nyt tämän kesän aikana sain paljastettua, mitä tapahtui. Perhe hajosi ja nainen on nyt viimeisillään raskaana. Nyt minua syytetään ja olen saanut paljon sontaa niskaani, vaikka minä en ole tehnyt mitään väärin. Olen ollut rehellinen
Kommentit (45)
Ap, teit mielestäni aivan oikein. Jos nämä ihmiset ovat sinulle vihaisia, niin siitä näet että eivät taida olla oikein ystävyyden arvoisia. Sinuna keskittyisin hankkimaan parempia ystäviä tilalle. Voi myös olla, että kun pöly laskeutuu, petetty osapuoli osaa vielä olla sinulle kiitollinen.
Joka tapauksessa pelastit petetyn mahdollisesti vuosien nöyryyttämiseltä ja petolliselta liitolta. Itse olisin sinulle todella kiitollinen. En haluaisi tuhlata elämääni henkilön kanssa, joka ei ole luottamukseni arvoinen.
Siis koska tämä pettäminen tapahtui? Ja kenen häät olivat viime syksynä? Ja kuka nainen on raskaana, sekö, johon ap oli ihastunut, mutta jolta ei saanut pesää?
Miehen tuttavapiirissä oli samantapainen juttu eli katkera ns. k ilttimies alkoi levittää pettämishuhua, koska ihailemansa nainen ei antanut vastakaikua. Mies keksi pettämistarinan, johon sekoitti kaveripiirin tuoreimman ukkomiehen ja tämän naisen, jotka eivät edes tunteneet toisiaan. Lopulta kävi niin, että nämä kaksi tutustuivat (olivathan he jo kauan "olleet suhteessa") ja kävi niin, että rakastuivat. Mikä sinänsä oli kivaa, koska tuore vaimo halusi joka tapauksessa eron.
Mutta koko porukka käänsi selkänsä tälle valehtelijamiehelle.
Pahempi olisi, jos pettäminen paljastuisi vaikka viiden vuoden jälkeen. Yleensähän pettäjät eivät lopeta pettämistään yhteen kertaan.
Jokainen ottakoon itse selvää. Olet ap täysi mulkku.
Se opetetaan jo alakoulussa ettei kukaan oikein tykkää kantelupukeista. Ei edes silloin vaikka olisi ihan aihettakin kannella. Se on vaan jotenkin alhaista, sekin.