Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljastin erään pettämistapauksen ja sain sen jälkeen monen ihmisen vihat niskaani

Vierailija
16.08.2020 |

Olin rehellinen, enkä ole tehnyt mitään väärin. Yksi tuttava petti vaimoaan naisen kanssa, johon olin ihastunut ja jota tapailin. Niin kävi, että en päässyt suhteeseen tämän naisen kanssa, mutta onnistuin paljastamaan katkeruuksissani tämän vyyhdin. Häät olivat viime syksynä ja nyt tämän kesän aikana sain paljastettua, mitä tapahtui. Perhe hajosi ja nainen on nyt viimeisillään raskaana. Nyt minua syytetään ja olen saanut paljon sontaa niskaani, vaikka minä en ole tehnyt mitään väärin. Olen ollut rehellinen

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sulle.

2/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"onnistuin paljastamaan katkeruuksissani"

Tosi rehellinen, oikea pyhimys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että toit totuuden julki, nyt kaikki voivat tehdä omat ratkaisunsa rehellisistä lähtökohdista.

Vierailija
4/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pitänyt suusi kiinni. Nyt sait perheen rikki ja monta vihaista ihmistä. Rahaa meni hukkaan häihin, josta jäi katkerat muistot.

Vierailija
5/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä. Noin ei toimita. mikä pyhimys luulet olevasi

Vierailija
6/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

Mitäänhän ei olisi tapahtunut jos muna ei olisi sujahtanut väärään pesään. Tässä nyt vain on monta dominonappulaa kaatunut kerralla. Tarinalla hyvä opetus: pettäminen ei kannata.

Vierailija
7/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeä. Noin ei toimita. mikä pyhimys luulet olevasi

Mitä sinulla on omallatunnollasi? Kortit esiin.

Vierailija
8/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap. Paljastit petturin ja totuus tuli ilmi.

Vierailija
9/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyisi olla hyvä ystäväni jolle kertoisin hänen puolison pettämisestä. Muuten olen hiljaa. Ei mulle kuulu ihmisten hairahdukset.

Vierailija
10/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pelle ap. Sinulla ei ole mitään oikeutta puuttua toisten ihmisten asioihin tuolla tavalla. Yhh, ällöttää ihan.

Ja ei, en ole pettänyt koskaan, mieheni on pettänyt minua. Silti ymmärrän ettei ulkopuolisilla ole oikeutta puuttua muiden asioihin.

Vierailija
11/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aikamoinen venkula! Toimintasi ei ole kehuttavaa. Toivottavasti tuttusi lemppaa sut.

Vierailija
12/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

Ehkä ei pyhimys mutta pettajä vielä PIENEMPI pyhimys.

Vierailija
13/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimit oikein.

Vierailija
14/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorintekijät tulee aina paljastaa!

Vierailija
15/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä tätä "ei kuulu ulkopuolisille" -jankkausta. Eihän tässä siitä olekaan kyse kuuluuko asia ap:lle, vaan siitä, että kuuluuko asia sille petetylle. Hänellehän tässä ollaan asiaa kertomassa eikä ulkopuolisille. Sitten jos juoruillaan kylän akkojen kesken selän takana eikä kukaan kerro petetylle, niin sitten sopii nyrpistellä ettei asia kuulu muille. Mutta kyllä se pettäminen sori vaan vähän sille petetylle sattuu kuulumaan, sitä on ihan turha kiistää.

Vierailija
16/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit pitänyt suusi kiinni. Nyt sait perheen rikki ja monta vihaista ihmistä. Rahaa meni hukkaan häihin, josta jäi katkerat muistot.

Eiköhän se pettäjä ole tässä se joka on ihan itse sen perheensä rikkonut. Jos ei muna pysy housuissa, niin turha lähteä edes leikkimään mitään perhettä, sinkkuilee vaan menemään tai etsii avoimen suhteen.

Vierailija
17/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minua petettäisiin, haluaisin ihan ehdottomasti tietää!!

Vierailija
18/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap täysi mulkku. Hajotit perheen ja lapsi joutuu kasvamaan ilman isäänsä ja äiti kasvattamaan lapsen yksin. Et ajattele viatonta lasta.

Vierailija
19/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

Teki oikein vääristä syistä. Minusta se on paljon parempi kuin nämä hurskastelijat, jotka tekisivät väärin omasta mielestään muka oikeista syistä.

Vierailija
20/45 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mieli tuli tästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi