Poikaystävä lyö aina suuttuessaan vessan seinään (omassa asunnossaan) ja sanoo "seuraavan kerran se olet sä"
Ei ole kuitenkaan koskaan koskenut minuun väkivaltaisesti. Yhdessä ollaan oltu pian puoli vuotta. Kun suuttuu jostain niin lyö vessansa oveen niin että siihen jää reikä. En ehtinyt ottaa kuvaa mutta semmoinen lastulevy-ovi ja siinä nyt ainakin 5 nyrkinjälkeä.
Olisiko vaan pelkkää uhoamista? Pitäisikö minun pelätä?
Kommentit (31)
Jätäthän hänet etänä ja huolehdit että olet turvassa eli ettei hänellä ole avaimia kotiisi tai muuta vastaavaa. Parempi jos teet sen vielä muualta kuin kotoasi että olet turvassa vaikka tulisi oven taakse.
Vierailija kirjoitti:
Meidän iskä otti mun isoimman tarran mun tarrakansiosta ja laittoi sen reiän päälle.
Teininä peitin julisteella ovessa olevan reiän, jonka isäni oli kännipäissään hakannut lihakirveellä...
Ei mies aina ole syyllinen. Perussuomalaisena naisena miettisin tuossa tilanteessa mitä itse olen tehnyt väärin.
Laiton uhkaus...ja jos vielä haukkuu niin kunnianloukkaus, ainakin 2 rikosta johon syyllistynyt siinä tapauksessa, kannatan ilmiantoa ja lähestymiskieltoa.
Ihanan voimakkaasti tunteva poikaystävä. Selvästikään ei ole mikään harmaa hiirulainen ja uskaltaa ilmaista tunteitaan.
Anna suhteellenne vielä mahdollisuus. Rakkautesi voi parantaa hänen tunne-elämänsä vaikeudet ja saavuttaneet yhteisen onnen.
Oikeesti! Miksi haluat olla edes hetken sellaisen ihmisen kanssa, joka sanoo noin. Saati yhdessä.
Ei tule mitään seuraavaa kertaa. Hän on nyt entinen poikaystävä, ymmärräthän.
Ehkä se olet seuraavalla kerralla sinä.
Jätä välitömästi moinen p*skahousu. Tuollainen urpå tarvitsisi hieman käyttökoulutusta, oppisi olemaan.
Tuntuu pitävän uhkailemisesta ja väkivallasta, joten sitä sitten saakoon.