Poikaystävä lyö aina suuttuessaan vessan seinään (omassa asunnossaan) ja sanoo "seuraavan kerran se olet sä"
Ei ole kuitenkaan koskaan koskenut minuun väkivaltaisesti. Yhdessä ollaan oltu pian puoli vuotta. Kun suuttuu jostain niin lyö vessansa oveen niin että siihen jää reikä. En ehtinyt ottaa kuvaa mutta semmoinen lastulevy-ovi ja siinä nyt ainakin 5 nyrkinjälkeä.
Olisiko vaan pelkkää uhoamista? Pitäisikö minun pelätä?
Kommentit (31)
Pitäisi. Eroa heti, muuten se todella olet joku kerta sinä.
Meidän iskä otti mun isoimman tarran mun tarrakansiosta ja laittoi sen reiän päälle.
Eikä sun pidä kuunnella edes sanallista uhkailua. Ei yhtään.
Nyt todella toivon että tämä on provo.
No pelkästään jo tuommoisella uhkaaminen on merkki todella arvaamattomasta ja epätasapainoisesta henkilöstä. Lähde tosiaan ennen kuin se tosiaan olet sä
Miksi haluat olla henkilön kanssa joku uhkaa lyödä sinua? Etkö halua löytää suhteen, jossa tuommoista ei ikinä tarvitse edes miettiä?
Käyttäytyykö normaali mies noin? Ei tietenkään. Poikaystäväsi on vaarallinen ja jossain vaiheessa sinä olet se, joka saa nyrkistä.
Mietippä tätä, jos teette lapsia ja ne lapset vasta koetteleekin hermoja.
Niin kuinkahan hän kestää olla hakkaamatta sitä lasta jos aikuisenkin kanssa on niin vaikeaa?
tylsä tavis ei kelpaa. kohta itketään av-palstalla kun mies alistaa ja lyö
Sitten kun hakkaa sinut ja tuo sairaalaan kukkia, niin voit haaveilla kuinka pelastat ja korjaat hänet. 4/5
pelkästään tuo uhkaaminen on henkistä väkivaltaa. Henkinen väkivalta tuhoaa uhrinsa persoonan samalla tavalla kuin fyysinenkin väkivalta.
tuo on myös laiton uhkaus. Voit tehdä poliisille ilmoituksen asiasta.
itse en jäisi kiusattavaksi.
Kannattaa pelata varman päälle ja erota. Älä jää ottamaan selvää onko tosissaan uhkauksensa kanssa.
Tee sille källi ja hommaa teräsvahvisteinen wc-ovi salaa.
Kannattaa hakeutua lähtemisen lisäksi myös terapeutin kanssa juttusille. Se että mietit kannattaako tuohon jäädä kertoo että sinulla on jokin ongelma johon kannattaa paneutua ennen kuin ryhdyt uusiin suhteisiin.
Ex-avokkini hajotti pieniä tavaroita joka viikko, viilteli puukolla nahkatakin (onneksi kännipäissään omansa, hups, luuli että se oli mun), repi mun piirustukset (piirtäminen on rakas harrastukseni), rikkoi eteisen peilin, ja viilteli itseään sillä em. puukolla ja uikutti sitten, että hänestä tulee verta, auta! Vittuili mun kavereille, varsinkin miespuolisille, yritti erkaannuttaa minut heistä kaikin tavoin. Ja siis mulle tosiaankin konkretisoitui hänen persoonansa vasta muutettuamme yhteen - sitä ennen osasi salata sen oikein taitavasti. Olisi pitänyt osata lukea ja epäillä niitä pieniäkin varoitusmerkkejä sitä ennen. Sulla tossa on jo isoja merkkejä edessäsi!! Mun selkeä neuvoni on: JÄTÄ SE.
Siis olette olleet yhdessä vasta puoli vuotta. Mitäpä lottoat ketä se lyö kahden vuoden päästä, tai vaikka viiden? Jätä se.
Vierailija kirjoitti:
Ex-avokkini hajotti pieniä tavaroita joka viikko, viilteli puukolla nahkatakin (onneksi kännipäissään omansa, hups, luuli että se oli mun), repi mun piirustukset (piirtäminen on rakas harrastukseni), rikkoi eteisen peilin, ja viilteli itseään sillä em. puukolla ja uikutti sitten, että hänestä tulee verta, auta! Vittuili mun kavereille, varsinkin miespuolisille, yritti erkaannuttaa minut heistä kaikin tavoin. Ja siis mulle tosiaankin konkretisoitui hänen persoonansa vasta muutettuamme yhteen - sitä ennen osasi salata sen oikein taitavasti. Olisi pitänyt osata lukea ja epäillä niitä pieniäkin varoitusmerkkejä sitä ennen. Sulla tossa on jo isoja merkkejä edessäsi!! Mun selkeä neuvoni on: JÄTÄ SE.
onpa tosi pieniä varoitusmerkkejä, tosiaan.
onko naiset näin helvetin typeriä?
No haloo. Selvästi sillä on vihanhallintaongelmia ja joku kerta se olet sinä.