Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin just ekan harmaan hiuksen...

Vierailija
21.08.2013 |

Olen 34-vuotias :(. Wanha akka. Mihin ne vuodet ovat oikein vierineet.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, mä muistan ton tunteen. Se oli yksi torstai kuusi vuotta sitten. Olin 37-vuotias. Aika hitaasti tämä harmaantuminen on kyllä sen jälkeen edennyt.

Myötätuntoni.

Vierailija
2/10 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas kattelin tässä yks päivä itseäni peilistä harrastusporukkaamme verraten (siis harrastamme isossa salissa, jossa peilit, mä olen vanhin ja muut 10 vuotta nuorempia). Ja voi voi. Mä oon kyllä nuorekas ikääni nähden (32 v.) mutta kyllä niin selkeästi parikymppisiin verrattuna huomasin kuinka kasvoni ovat muuttuneet. Ei mulla oo liiemmälti vielä ryppyjä, mutta kasvonpiirteet on jotenkin.. noh... ei niin täyteläiset, hehkuvat ja pyöreät enää kuin parikymppisillä. Näkyi hienoiset sibeliusjuonteetkin. Ei tätä huomaa jos kattelee vaan itseään peilistä, eikä edes valokuvista (hymyilen yleensä kuvissa, hymyily jotenkin "kiristää" kasvoja niin että juonteet nenäpielestä suupieleen eivät ainakaan näy ja posket näyttävät pyöreämmiltä), mutta kyllä huomasi eron selkeästi nyt kun vertasi itseään parikymppisiin.

Ei tää sinänsä pahalta tunnu, musta on ihan ok näyttää aikuiselta, ikäiseltäni naiselta, mutta tosiaan, miten tää aika näin hujahtaa? vastahan mä ite olin kakskyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin 35-vuotiaana ja nyt kaksi vuotta myöhemmin löysin harmaan paksun kulmakarvan! Se oli jo jotenkin pappamaista.

Vierailija
4/10 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi kasvaa harmaita jouhia jo 25 vuotiaana, se ensimmäinen on vieläkin jossakin kalenterin välissä teipattuna tallessa. Nyt 14 vuotta myöhemmin on jouhia ollut paljon, mutta värjään niitä säännöllisesti piiloon, ilman väriä olisin varmasti ihan harmaahapsi.

Vierailija
5/10 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin 27-vuotiaana ensimmäisen ja edelleen 5 vuotta myöhemmin ne on yksittäisiä eikä tarvitse purkista väriä lisätä, vaikka tummassa tukassa ne selvästi erottuukin. Järkytys oli silloin suuri, mutta ei ne enää miltään tunnu. Nypin irti, jos näkyvällä paikalla sojottavat.

Vierailija
6/10 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole vielä yhtäkään harmaata hiusta ja olen 46 vuotta :)

Vierailija
7/10 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ekat harmaat 28-vuotiaana. Eikös tuo kulje aika lailla perinnössä, että koska harmaantuu. Ainakin äitini alkoi harmaantua myös alle 30vuotiaana.

Vierailija
8/10 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

24-vuotiaana löytyi täällä ensimmäiset... Kovin on yksilöllistä.

Vierailija
9/10 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä 34-vuotias, ja paljon harmaita hiuksia, tai siis VALKOISIA paksuja jouhia, samoin kulmakarvoissa. Mutta onneks en kuitenkaan sitten kasvoista muuten näytä vanhalta, ennemminkin nuoremmalta.

Vierailija
10/10 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin valkoisia hiuksia tullut jo nelisen vuotta. Olen 31v ja en näytä vanhalta, olen nuori. Meidän suvussa hiuslaatu vaan sellaista, että harmaat tulee aikaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän