Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan laskenut kunnon mässäyspäivän kaloreita?

Vierailija
21.08.2013 |

Siis normiruuan lisäksi vaikka pizzaa illalla, sitten vähän jäätelöä, sipsejä, karkkia, muutama siideri jne.

Tai vaikka juhlat, jossa päivällinen pitkän kaavan mukaan, kakkua, boolia ym ja yöllä vielä hampurilainen

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kun herkutellaan niin herkutellaan, en aio potea siitä huonoa omaatuntoa laskeskelemalla kaloreita, juomien laskeminen saa riittää.

Vierailija
2/7 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laskenut. Mä en ikinä elämässäni ole jaksanut syödä yhtenä päivänä noin paljon. Jos syön tavallista ruokaa päivällä, en enää illalla jaksa pizzaa, enkä ainakaan noita jäätelöitä ja sipsejä vielä lisäksi. Tai pitkän kaavan päivällisen jälkeen hampurilainen - kuka jaksaa?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuna join 8 isoa olutta ja vedin perusmässyn. Kirjasin kaiken syömäni Kiloklubiin. Lopputulos: 4758 kcal, alla erittely. Melkoinen kalorimäärä sikseen kun muistaa että lihoakseen kilon ihmisen on syötävä 7000 kcal.

- Keskiolut 8 * 0,5 litran tölkki  1698 kcal
2 grillimakkaraa 480 kcal
- Perunasalaattia (valmis, Saarioinen) 2 dl 450 kcal
- 20 palaa Fazerin sinistä 724 kcal
- 100 g kotijuustoa 179 kcal 
- 80 g pussi cashewpähkinöitä 459 kcal
- pari sillivoileipää joihin reissumiestä, voita, kananmunaa ja silliä: 489 kcal
- illan päätteeksi vielä Kismet-patukka 283 kcal

Vierailija
4/7 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 4 lisää että niin tuon päälle siis oli vielä normaali aamupala ja työpaikkalounas, tuo 4658 kcal oli pelkät iltasyömiset ja juomiset! Yhteensä päivän saldo 5400 kcal.

Vierailija
5/7 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, juurikin jonkun spessupäivän kalorit. Ravintola-/juhlaruoasta ne on tietty vaan arvioitava suunnilleen, koska ei niiden sisältöä ja määrää tarkalleen tiedä, mutta varsinkin alkot olen laittanut täsmälleen. "Parhaimpina" päivinä GDA on ylittynyt vähän reilu kaksinkertaisesti.... Sit onkin tehnyt mieli olla pari päivää ihan vähillä kaloreilla vaan :)

Vierailija
6/7 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkena kontrolloin syömistäni, juhlissa en. Mässypäiviä kotosalla ei ole, korkeintaan jäätelö tai kippo poppareita extrana. Jos syön pizzan sen pitää sisältyä päivän normikaloreihin (1500)

Vierailija
7/7 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen päivän aikana ahtanut normaalin ruuan lisäksi itseeni myös useamman erilaisen suklaalevyn, pussin karkkia, pari pussia sipsejä, iltapalaksi lihapiirakkaa nakeilla ja paljon juustoa ja majoneesia ym. Siideriä olen litkinyt pitkin päivää, luultavasti 8-10kpl päivän aikana yhteensä. Siis täydellinen vapaapäivä kalsarit jalassa ja läppäri sylissä! Enkä kyllä ihan rehellisesti sanottuna pode huonoa omatuntoakaan, vaikka tuo aika kuvottavalta kuulostaakin, mutta kyllä tällä ruumiinrakenteella mulla on varaakin tuohon silloin tällöin :)