Kaverini ihmettelevät miksen löydä naista, vaikka koko ajan minulla treffejä tinderin ja liven kautta jotka päätyvät usein seksiin.
Totuus on se, että nämä naiset joiden kanssa harrastan seksiä ovat sellaisia jotka minua eivät parisuhdemielessä kiinnosta.
Eli en saa niitä naisia joihin ihastun, vaan joudun tyytymään näihin minun mielestäni epäsopivampiin. Tätä en vain ikinä ole suoraan kenellekään sanonut tai tunnustanu. Itsekin vasta hiljattain olen tämän asian ymmärtänyt.
Se menee aina samalla kaavalla, että yleensä en saa matcheiksi sellaisia joihin voisin rakastua...Tai jos saan, ei juttu koskaan etene seksiin asti.
Olenko tuomittu ikuisesti vaan harrastamaan näitä kevysuhteita, kun ilmeisesti tasoni ei riitä niihin naisiin joista oikeasti kiinnostuisin? Vaikka en mikään tasoteoreetikko olekaan...Olen vain lukenut näitä juttuja netistä viime aikoina, ja huomannut miten ne pätevät minunkin elämääni
M30
Kommentit (47)
Sinulla on helpon maine. Ne potentiaaliset kumppanit pysyvät sinusta kaukana, kun kuulevat, miten paneskelet ketä halukasta tahansa. Sori, olet siis itse sössinyt omat mahdollisuutesi.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on helpon maine. Ne potentiaaliset kumppanit pysyvät sinusta kaukana, kun kuulevat, miten paneskelet ketä halukasta tahansa. Sori, olet siis itse sössinyt omat mahdollisuutesi.
Suurimmaksi osaksi on kyse ihan tuntemattomista naisista. Ei siis tutttavapiiristä...Joten tuo ei voi pitää paikkaansa.
AP
Lässyn lässyn lässyn. Sä se sitten jaksatkin aina vain tätä samaa täällä lässyttää.
Tarjonnan laajuus aiheuttaa valinnan vaikeutta?
Olin tuo epäkiinnostava suhteeseen-nainen ja tajusin kuvion vasta myöhemmin, kyllä tuntuu paskalta.
Sinulla on siis vain korviesi välissä klassinen Madonna Hu 0 r @ -syndrooma. Jos saat sitä työstettyä vaikka ammattiauttajan kanssa, voit löytää parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Tarjonnan laajuus aiheuttaa valinnan vaikeutta?
Ei, vaan en vain yksinkertaisesti ole onnistumat saamaan niitä joihin olen ihastunut eri väyliä pitkin tässä vuosien varrella.
On ollut naisia joille olisin hakenut vaikka kuun taivaalta...
AP
Siis mitä juttuja olet lukenut jotka tajusit että pätee? Sellaisia missä kerrotaan ettei jokainen vastaantulija kiinnosta parisuhde mielessä? Ja siitä olet nyt yllättynyt. Huoh. Tämä on kaikille muille itsestään selvää.
Näitä ap:n kaltaisia miehiä naiset aina valitsevat ja sitten valitetaan kun miehet on sikoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmaksi osaksi on kyse ihan tuntemattomista naisista. Ei siis tutttavapiiristä...Joten tuo ei voi pitää paikkaansa.
AP
Hölmö olet jos luulet ettei naiset toisilleen näytä mitä miehiä käyvät panemassa. Itsekin kerrot tekeväsi sitä.
Naisille(kin) kelpaa pelkkään seksiin huonompi mies kuin parisuhteeseen. Sinua voi panna kerran tai pari, mutta et ole sellainen, johon rakastuttaisiin. Palstamiehet eivät tätä yleensä halua uskoa, mutta hienosti todistat sen oikeaksi; kelpaat seksiin mutta et suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Hölmö olet jos luulet ettei naiset toisilleen näytä mitä miehiä käyvät panemassa. Itsekin kerrot tekeväsi sitä.
Joo kuule, kaikki suomen naiset tuntevat toisensa ja myös keskustelevat kaikkien kanssa aktiivisesti.
hei haloo
Mene sänkyyn vain sellaisen ihmisen lanssa,johon omet ihastunu ja jonka janssa voisit olla parisihteessa.
Problem solved.
Ei se haittaa, jos se tarkoittaa pitkiä seksittömiä kausia.
Vierailija kirjoitti:
Naisille(kin) kelpaa pelkkään seksiin huonompi mies kuin parisuhteeseen. Sinua voi panna kerran tai pari, mutta et ole sellainen, johon rakastuttaisiin. Palstamiehet eivät tätä yleensä halua uskoa, mutta hienosti todistat sen oikeaksi; kelpaat seksiin mutta et suhteeseen.
Et tainnut lukea kirjoitustani kunnolla...Minä en saa seksiä niiltä joihin voisin rakastua, mutta saan niiltä jotka taas haluaisivat myös sen parisuhteen kanssani.
Eli ei pidä sanomasi paikkaansa kohdallani.
AP
Sieltä tinderistä löytyy etupäässä ne naiset jotka etsii kertapanoa. Ei ole mitenkään sanottu, että heitä kiinnostaisi seurustelu varsinkaan juuri Apn kanssa, vaikka pano kelpasi. Ap ja kaverinsa vähän tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
Mene sänkyyn vain sellaisen ihmisen lanssa,johon omet ihastunu ja jonka janssa voisit olla parisihteessa.
Problem solved.
Ei se haittaa, jos se tarkoittaa pitkiä seksittömiä kausia.
Se tarkoittaa sitä että joutuisin olla koko loppuelämäni sekä ilman parisuhdetta, että myös ilman seksiä
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut lukea kirjoitustani kunnolla...Minä en saa seksiä niiltä joihin voisin rakastua, mutta saan niiltä jotka taas haluaisivat myös sen parisuhteen kanssani.
Eli ei pidä sanomasi paikkaansa kohdallani.AP
Mistä olet päätellyt että haluaisivat parisuhteen??
"että yleensä en saa matcheiksi sellaisia joihin voisin rakastua".
Sinulta taitaa puuttua alkeellisin käsitys siitä mitä rakkaus on jos kuvittelet että voit tinderprofiilin perusteella päätellä keneen rakastuisit ja keneen et.
Mutta hei onnea siitä ovalluksesta ettei sitä kahden ihmisen välistä rakkautta ole joka nurkan takana. En ymmärrä miksi luulit ennen että olisi.
Vierailija kirjoitti:
Näinpä juuri. Itse valkkaan helpon ja tyypin joka näyttää siltä, että saa olla kiitollinen jos jostain lohkeaa. Eli ihan samat säännöt kuin miehilläkin naisille. Ruma ja läski. Tekee eniten töitä ja ymmärtää kun uutta yhteydenottoa ei tule.
Yleensä näytän kavereilleni vain parhampia kuvia parhaimman näköisistä treffikumppaneistani...Vaikka hän ei oikeasti olisikaan ihan siltä luonnossa näyttänyt.
Ehkä tästä on syntynyt jonkinlainen illuusio
AP